آتیلا جانآتیلا جان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

ღ آتیلا جون ... ღ

نوشتن این وبلاگ از اولین نشانه های وجودت در دنیایمان آغاز شد

یلدای 91

1391/10/2 13:50
1,560 بازدید
اشتراک گذاری

 

http://alham.persiangig.com/image/water%20melon/25.gifاولین شب یلدای فسقلی:

شب خیلی زیبایی بود

برف بی امون از آسمون سر میخورد و می اومد رو زمینی که آغوش عشق به طرفش باز کرده بود و بستر سرما واسش پهن كرده بود.

همه بیرون از خونه هاشون چشم دوخته بودن به آسمون پر بار تا شاهد عشق بازی زمین و آسمون باشن.

رنگ سفید حاکم بر شهر شده بود و تا چشم کار میکرد برف بود و برف.

تو راه خونه ی مادر بزرگ  آدم برفی هایی که خبر از فصل سرما آورده بودن واسمون دست تکون میدادن و

 نشون از ذوق آدمی از این همه نعمت و لطف الهی بودن.

ماشین هایی که تو برف گیر کرده بودن این دفعه نه باعث ناراحتی،بلکه بهونه ای واسه خوش گذرونی شدن.

تمام شب رو کنار هم بودیم و طولانی ترین شبمون رو با بهترین آرزو ها واسه طولانی ترین زندگی،

زیر سایه ی لطف و رحمت خدارو پشت سر گذاشتیم. 

آتیلای عزیزم

از خدا میخوام سالهای سال نظرش رو از تو دریغ نکنه و همیشه حافظ و نگهدارت باشه و عمری طولانی و با عزت نصیبت کنه.

"ان شاال... صدها سال از این شب یلدا ها بگذرونی عزیزترینم"

عزیزترینم تویی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان هدیه
9 دی 91 19:12
یه عالمه بوس واسه آتیلاجان
مامان آی سل
10 دی 91 11:28
سلام،با اجازه من شما رو تو لینک دوستان آی سل اضافه کیکنم .اگه شما هم مایل باشید ما رو لینک کنید.
مامان یاسمن ومحمد پارسا
10 دی 91 13:55
عزیزم خیلی نازی خیلی دوست دارم چهره ناز و زیباتو می بوسم فدات بشم با اون خنده های خوشگلت عزیزم
مامان امیر
13 دی 91 10:35
سلام من مامان امیر ابوالفضل هستم پسر من 6روز از اتیلا کوچیکه ماشاا.. پسر نازی دارین خدا حفظش کنه ما میتونیم دوستای خوبی برا هم باشیم من شما رو لینک کردم
مامان حسنا
12 بهمن 91 17:44
عزیزم کل متن هانو خوندم خیلی قشنگ بودن
فقط یه سوال اینارو خودت مینویسی یا از جایی کپی میکنی؟؟


آره عزیزم
بیشترش قلم خودمه...
مثل همین متن یلدای 91...
خوشحالم که پسندیدی...