آتیلا جانآتیلا جان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

ღ آتیلا جون ... ღ

نوشتن این وبلاگ از اولین نشانه های وجودت در دنیایمان آغاز شد

اولین گردش پارکی

1391/10/12 13:54
2,033 بازدید
اشتراک گذاری

 

 ١٢دی ماه ١٣٩١ ساعت ١٥:١٠

آتیلای ماما امروز برای اولین بار اومد پارک بازی...

از وقتی که رسیدیم تا زمانی که برگشتیم خنده گل لبهات شده بود و صدای خندت نوید

بخش روح و جون من و بابایی.

ما هم مثل تو بچه شدیم و لبریز از ذوق و شوق کودکی بودیم و از لحظه به لحظه ی اون روز با تو به اندازه

کودکیمون که غرق شادی میشدیم و آرزوی تا ابد موندن تو اون روز رو داشتیم لذت بردیم.

::مشاهده ی تصاویر در ادامه ی مطلب::

niniweblog.com 

جیگلی 

niniweblog.com

niniweblog.com 

سر سر بازی 

 niniweblog.com

جوجه....

niniweblog.com 

خوش تیپ

niniweblog.com 

داریم میریم خونمون

niniweblog.com 

niniweblog.com 

پارک

niniweblog.com 

پارک

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان یاسمن ومحمد پارسا
14 دی 91 2:43
شیمای عزیزم خیلی ماهی درست مثل اتیلا جونم عزیزم ارزو می کنم در کنار هم خوشبخت باشید فدای این گل پسری هم بشم تنهای

ميسي مامان جون
ممنون از دعاي قشنگتون

مامان یاسمن ومحمد پارسا
14 دی 91 16:01
عزیزم خصوصی
سمانه مامان پارسا جون
14 دی 91 23:17
سلام عزیزم ممنون از حضور گرم و پر محبتت ممنون بابت تبریک خالصانت
رضا كوچولو
15 دی 91 17:13
هزار ماشاا... به اين ماما و پسر زيبا
چه باباي خوش شانسي
هزار تا بوس براي آتيلا جونم از طرف رضا كوشولو و مامانش


ميسي مامان جون مهربون
شما لطف دارين
ميبوسمتون


مامان نفيسه
15 دی 91 17:22
سلا م عزيزم
خيلي خوشحال شدم چهره ي زيباتو ديدم
اين طوري دوستيه بهتري خواهيم داشت
از روي ماه عزيزت ببوس


ايشاال....
ممنون مامان جون مهربون
فريما
15 دی 91 17:26
سلام شيما جوني
اگه يه مسابقه بين مامانهاي زيبا برگزار بشه
مطمعنم شما رتبه ي اول و كسب ميكني
كاش وقتي منم مامان شدم مثل شما زيبا باشم
بوووووس


سلام عزيز شما لطف داري
ان شال... مامان كه شدي تو چشم ني ني زيبا ترين مادر دنيا خواهي بود
مامان امیر
15 دی 91 20:43
سلام به مامان و پسری خوشگل خوشحالم که دیدمتون ماشاا... حتما برا خودتون اسپند دود کنید خدا حفظتون کنه صدها سال در کنار هم با شادی زندگی کنید


سلتم مامان جون مهربون شما لطف دارين
ممنون از دعاي قشنگتون





مامانيهاي مهربون نمي دونم من نميتونم وارد وبلاگتون بشم يا آدرسي كه وارد كرديد اشتباه هستش
لطفا اگه بازم بهمون سر زديد
آدرس وبتون رو يرام بذاريد تا بتونم بيتم پيشتون
ممنون
مامان پریسا
16 دی 91 1:11
سلام عزیزم. ماشالله چه پسر نازی. ممنون که تشریف آوردید.خوشحالم کردید. اتیلا جونو از طرفم هزارتا ببوس
مامانی کسرا
16 دی 91 8:11
به سلامتی عزیزم انشالله همیشه به گردش و خوشی ماشالله چه پسمل عزیزی... خدا واستون نگهش داره
مهسا
16 دی 91 8:19
سلام شیما جون.ممنون که به وبلاگ ما سر زدی.شما هم وبلاگ قشنگی دارین.روی آتیلا جون رو از طرف من ببوسین.


ممنونم عزیزم
بوس
خاله شبنم مامان اهورا
16 دی 91 11:19
سلام مامان خوشگل با نینی عزیزت مرسی که به ما سر زدید اجاازه میدین لینکتون کنم


ممنون میشم مامان جون مهربون
مامان نازنین جونم
16 دی 91 12:54
ماشا الاه به مامان ونینی خدا حفظتون کنه
مرسی که بهمون سر زدید بازم بیاین خوشحال میشیم....


میسی مامان جون مهربون
ممنون بابت دعای خالصانتون
مامان کورش
16 دی 91 16:30
سلام عزیزم چه پسر زیبا وقشنگی خدا حفظش کن البته به مامانش رفته من با اجازتون لینکتون کردم راستی اگه دوست داشتید به کورش رای بدید به این ادرس برید ممنون
ninimod.niniweblog.com


حتما عزیزم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
16 دی 91 22:11
سلام خاله جون مهربون حال پارسا خدا را شکر خوبه خوبه دندون باعث تبش بوده که خدا را شکر خوبه تنبلی باعث شده کمتر بیام بنویسم که ایشالاه از امروز میام برای نوشتن اتیلای عزیزم را ببوسید
مامان رادین
16 دی 91 23:25
سلام عزیزم... ممنون که به وبلاگ رادینم سر زدید... خوشحال می شم بازم تشریف بیارید ... ماشالا گل پسرت هم خیلی بانمک و نازِ ... خدا براتون حفظش کنه ایشالا ... از طرف من هزاران بوسه به این گل پسر ... واز طرف رادین هم این شاخه گل به دوست جدیدش...
مامان امیر
17 دی 91 1:09
سلام خوبید؟ مامان آتیلا شما چه غداهایی به آتیلا میدید؟

سلام مامانی
آتیلا هکه چی ممیخوره
سوپ
ماکارونی
حلیم
گوشت چرخ کرده
و...


مامان یاسمن ومحمد پارسا
17 دی 91 11:02
سلام شیما جونم خصوصی
پويا
28 دی 91 5:13



ممنون پویا جون فسقلی که با این همه محبت اومدی پیشمون...
بوووووووووووووووس از طرف آتیلا جون
برای دوست ،دوست داشتنیش پویا جون...
مامان حسنا
28 دی 91 17:32
سلام شیماجون هم خودت ماهی هم گل پسرت.....بازم پیش ما بیا


مرسي عزيز دلم لطف داري
از روي ماه حسنا خانوم خوشگلم بوووووس
مامان راضیه
8 بهمن 91 12:43
شیما جونم ایشالاهمیشه به خوبی وشادی باشید باهم




منون از دعاي خوبت عزيزم
منم براي شما بهترين آرزوها رو دارم
هميشه دلتون شاد
لبتون خندون
جيبتونم پر پول باشه....
بوووووووووس
شاه صنم و مامان هانیه
11 بهمن 91 19:37
سلام اتیلاجونم ماشاالله خیلی بزرگ شدی واسه خودت مردی شدی با این مامانی خوشگلتم باید واسه هردوتون اقا مرتضی اسپند دود کنه دوستون دارم


فدات بشم عزيز دلم
خوشگل چشمهاي با محبت شماست...
بووووس
از روي ماه صنم جون و دوست خوشگل تي تيش ماماني خودم...
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
20 بهمن 91 2:34
فـــــــــدای عینکـــــ زدنت بشــــــم عشـــــــــق خاله ...


خدا نكنه عزيزم...
فداي دل مهربونت...
مامان حسنا
1 اسفند 91 20:56
اینم اخرین تپش من شیما جون خیلی خیلی ماهی عزیممممممممممممممممممم
خواهر خوشگلم


عزيزدلم
قربون دل مهربون و با محبتت
نميدوني چقدر خوشحالم كردي عزيزم...
از روي ماه خودت و حسنا جونم
ميبوسم...
بووووووووووس
خاله کمیل و کیان
25 مرداد 92 3:06
اها الان فهمیدم وقتی اتیلا مامان به این ماهی داری چرا خودش مثل ماه نشه .واسه همین انقد نازه


فدای مهربونیهات بشم من...
مرسی مظهره جون...
ماه تویی مهربون من...