آتیلا جانآتیلا جان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

ღ آتیلا جون ... ღ

نوشتن این وبلاگ از اولین نشانه های وجودت در دنیایمان آغاز شد

هفته ی سی و هشت و نه...

1391/11/4 13:46
1,815 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی نگاهم بر پهنای طراوت انگیز صورتت لغزید وانگاه که پنجره ی رو به آفتاب لبخندت رو

 دیدم، عکسهای کتاب گینس را زیرو رو کردم  اما تصویری از تو ثبت نبود!؟

 بهتر است برق دیدار را بر رخسارت برکشی که گینسیان لیاقت نگاه به چشمانی که موهایت به مانند

آبشار سیالی در زیر چتر خود برده تا زیبایی شان را مضاعف کند، ندارند...

niniweblog.comفسقلی تو این دو هفته:

دندون دوم فسقلی داره در میاد،البته در نیومده هنوز فقط لثه اش رو سفید کرده... 

میشینه لبه ی مبل و خودشو سر میده پایین و میندازه بغل...بغل

دستشو به صورت متناوب میزنه دهنش  و صداشو بلند میکنه تا اون صدای  واواواواواواواواوووووووووووواواوواا رو در بیاره...

تو این دوهفته خیلی بد خواب شده و منو مرتضی رو کلی کلافه کرده...خمیازه

خرابکار شده و چند تا از اسباب بازی هاش رو شکونده...

روزها واسش موزیک میزارم و جلوش نیناش ناش میکنم، کلی ذوق میکنه و میخنده

خودشو میندازه بغلم با هم نیناش کنیم...تشویق

وقتی مرتضی جونم رو قلقلک میدم آتیلا جون از خنده روده بر میشه...قهقهه

عزیزم چقدر خوبه که روز به روز داری بزرگ تر میشی و کارهای جدید یاد میگیری

نمیدونی چقدر منو بابا رو خوشحال میکنی....

خییییییییییییییییلی......

 

وبلاگ نویس قرن...

"مشاهده ی تصاویر در ادامه ی مطلب"

niniweblog.com

خواب ناز...

niniweblog.com

شلوغ منی؟؟

niniweblog.com

خدا حفظت کنه عزیزم...

niniweblog.com

دوستاشتنی من...

niniweblog.com

خدا جون ببینش....!!!

niniweblog.com

ناز نازی...

niniweblog.com

جیگلتو جینگیلی...

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
5 بهمن 91 1:29
قربون پســــــــر شیطون بلا بــــــــرم
عزیزدلم امیدوارم همیشه شادو خوشحال باشــــــــین ...


خدا نكنه خاله جون
ممنون بابت دعاي قشنگتون
مامان یاسمن ومحمد پارسا
5 بهمن 91 2:53
فداش بشم که اینقده شیرینه


خدا نكنه مامان جون
قربون دل مهربونت...
hamid koocholo
5 بهمن 91 9:44
joonam dandone dovamish pisha pish mobarak...
bad khabisham shayad vase dandonesh bashe


سلام عزيز دلم
ممنون
آره شايد....
بهاره مامان ونداد
5 بهمن 91 12:53
داری بزرگ میشی خوشکل عسلی مامانی ازش عکس هم بزار


سلام عزيزم
ممنون اومدي پيشمون
به روي چشم
بخوابونمش بيام واسه عكس....
بوسسسسس
مامان حسنا
5 بهمن 91 14:52
وای عزیزمممممممممممممممممممم
الهی من قربون برم


خدا نکنه خاله جون...
دوستون دارم خاله ی خودمممممممممممممممم...
مامان حسنا
5 بهمن 91 14:54
ماشالا وبلاگش و هم دیگه خودش مدیریت میکنه


آره مامانی
بووووووووووووووووووس
واسه مامان مهربون
و
دختر گلش...
مامان اهورا
5 بهمن 91 16:52
ای جانمممممممممممممم هزار ماشاالله به این شاه پسر شیرین بوووووووووووووووووسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان اهورا
5 بهمن 91 16:54
راستی مبارک دندونها باشه


میسی مامان جون....
خاله سحر
5 بهمن 91 19:38
khili nazi azizam mashallah rafte rafte naz tar miashiibossssssss


سلام خاله سحر
ميسي كه اومدي پيشمون
لطف داري...
بوووووووووس
بهاره مامان ونداد
5 بهمن 91 21:33
خصوصی داری

آره عزيزم بيا تو...

امیر حسین و مامان پریسا
5 بهمن 91 23:44
اخ جونمی بخدا قربونت برم عزیزم ناناسی بوس بوس بوس


خدا نكنه ماماني
قربون دل مهربونت...
بووووووووووس


ماماني جون آدرس وب يادت رفته...
آدرس بزار بيام پيشتون...
مامان آی سل
6 بهمن 91 0:05
تو چقدر نازو شیرینی عزیزم بوسسسسسسسسسس


ممنون عزيز دلم
از روي ماه آيسل جونم
بوووووووس
مامان بهداد
6 بهمن 91 1:04
به به . شاه پسر قند عسل.
قربون اون لپهای آویزوووون خوشجلت بشم من.
لپت بوس میخوادااااااا. بووووس بوووووس بووووس


سلام مامان جون مهربون
قربون مهربونیات....
از روی ماه بهدادم میبوسم...
بووووووووووووووووووووس
الی مامان آراد
6 بهمن 91 1:31
عاشقتممممممممم عزیزم دوندون جدیدت مبارکمامانی مرسی از اینکه به ما سر زدین خیلی خوشحال شدیم


میسی عزیز دلم
شما هم با اومدنت کلی ما رو خوشحال کردی...
از روی ماه عسلم ببوس
خوشگل...
بوووووووووووووووووووووس
سیب سرخ کوچولو
6 بهمن 91 15:31
عزیییییییییییییییییزممهندس کوچولوی خالهفداش چه کارای خوشملی یاد گرفتهمروارید دومت مبارک عزیز دلم.شیما جون برام روی ماهش رو ببوس


سلام عزيز دلم
قربون دل مهربونت...
چشم...
مواظب سيب كوچولوي من باش
خيلييييييي...
بهش بگو يه خاله داري خيلي دوست داره و دل نگرانته...
ماماني اميرعلي جون
6 بهمن 91 19:11
عزززززززززززززززيز خاله چقد شيطون بلا شدي
مرواريد دومت مبارك گلم
ماشاالله عكساشم مثل هميشه قشنگه



ممنون مامان جون مهربون
از روي امير شيطون بلا
يه بوس خوشگل از طرف خالش....
مامان امیر
7 بهمن 91 15:12
ای خدااااااااااااااااااااااا بخولمت جیگر


من خودم جیگله امیر خوشمزه مو خوردددددددددددددددددم
میبوسمتون عزیز دلم...
زيبا
7 بهمن 91 15:30
ماشا.. به اين چشمها


ممنون عزيز دلم...
ميسي كه اومدي پيشم خاله جون....
مامان حمید کوچولو
7 بهمن 91 18:45
ماشالا به پسر کوچولومون.عکسات واقعا قشنگن.

شیما جان موسیقیه وبلاگت واقعا واز ته دل میگم

به دلم نشست ..غافل گیر شدم البته حمیدم همین

طوریهو برگشت.;
ممنون گلم
خوشحالم که پسندیی...
مامان نازنین جون
7 بهمن 91 23:06

جیگرتو..راستی وبلاگتون خیلی دلنشینه چه احساس خوبی به ادم میده..دلش نمیاد از اینجا بره...با صفاست..


میسی عزیز دلم...
خیلی خوشحالم کردی گلم...
این شما یین که دلنشینین...
صفا وجود شماست ...
بووووووووووووس
مامان امیر
8 بهمن 91 11:23
سلام خوبید راستی شیما جون یادم رفت بگم قلم خیلی زیبایی داری با خوندن نوشته هات دلم اروم میشه مرسیییییییییییییییییییییی


قربون دل مهربونت عزيرم...
خيلي عزيزي خيلي از ته دلم ميگم...
از روي ماه خودت و اميرم ميبوسم...
بوس بوس. بوس
مامان حسنا
8 بهمن 91 12:20
عزیزم خوبی اتیلا جیگرخوبه؟؟کجایی خبری ازت نیس


عزيزم مشغول تداركات جشن دندوني آتيلام
ببخش اين چند وقت نتونستم بيام پيشتون
از روي ماه حسنا جونم
بووووووووووس
مامان راضیه
8 بهمن 91 12:33
وای عزیزم
دلم ضعف رفت واسه این قند عسل
محکم محکم ببوسش از طرف من
آتیلا خاله چقدر شیرینی شیطون بلا
خدا حفظش کنه برات مامان مهربون


قربون دل مهربونت عزيز دلم...
چقدر خوب و صميمي اي شما عزيز دلم...
از روي ماه عزيزت از طرف من ببوسش...
بوسسسسسس
مامان رادین
8 بهمن 91 13:04
سلام سلام

خوب هستید؟؟؟؟؟
عزیزم اگه میشه سایز عکساتونو بزرگتر بذارید تا چهره ماه خوشکل پسرتو خوب ببینیم ...
می بوسمتون





به روي چشم
حتما ماماني...
مامان حسنا
8 بهمن 91 14:14
به به پس زودی عکساشو بیار ببینم جیگرجونم و


چشم حتما...
امروز جشنشه
فردا ميزارم...
مامان کوثری
8 بهمن 91 17:01
برای دیدن مدل های جدید تقویم کودک و تم های مختلف جشن تولد و مدل های فریم ها و تقویم های روز عشق حتما بیاین وبم http://temparti.blogfa.com
marjan
8 بهمن 91 22:53
قربون اون چشمای خوشرنگت برم خالـــــــــــــــــــــه


خدا نکنه خاله مرجان جونم...
بووووووووووووووووووووس
مامان یاسمن ومحمد پارسا
9 بهمن 91 2:26
کجای عزیزم نیستی ایشالاه که حالتون خوب باشه وهمینطور اتیلای خوشگلم وخانواده محترمتون


منون عزیزم
مشغول جشن دندونی آتیلا بودم گلم...
مامان حسنا
11 بهمن 91 12:44
قربون اون چهره ی معصومش برم من...عاشقش شدم


عزیزم خیلی لطف دری...
دوستون دارم...
بوس
امیر مهدی و عمی
11 بهمن 91 14:25
سلام
قالب جدید مبارک
مهمتر از همه اینه که عکس های این شاه پسر این قالبو زیباتر کرده
دوستون داریممممممممممممممم


سلام عسیس دلم
ممنون گلم
لطف داری...
شما چش مایی...