آتیلا جانآتیلا جان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

ღ آتیلا جون ... ღ

نوشتن این وبلاگ از اولین نشانه های وجودت در دنیایمان آغاز شد

روزهای مادرانه 4 (ماه دهم)

1391/11/3 13:44
3,914 بازدید
اشتراک گذاری

 

_هفته ي چهل و سه...

عاشق تر از هميشه باز با نگاه ب چشمانت شوق سرودن را از سر ميگيرم...

وزن اشعارم را به دست نگاه هاي لطيف تر از گلبرك ياست ميسپارم...

و تو از پس عمق نگاهت بارها بودنم را عاشقانه فرياد ميزني...

تا من و زندگي ام را با بهشت يكي كني...

 از زماني كه تو را دارم علت هستي ام را با تمام وجود مينوشم...

و تو تنها دليل تحمل روزمرگي هايم ميشوي...

 اين روزها حس زيباي هم آغوشي با تو را تجربه و با هر ب آغوش كشيدنت خدا را لمس ميكنم...

تو اي قشنگترين فواره ي روياهاي من از حالا تا خدا عاشقانه ترينم بر بركت وجود نازنينت...

دوستت دارم... قلب

niniweblog.comفسقلی تو این هفته:

این هفته عمو بهرامم رو عمل آپاندیس کردن،ایشاا... هر چ زودتر حالش خوب خوب شه...فرشته

برای زیارت ایشون رفته بودیم خونشون که خیلی هم شلوغ بود...تعجب

آتیلا جون مثل همیشه وقتی اون همه شلوغی و هجوم دوستدارانش رو ب طرفش دید ،شروع کرد به اینجوری شدنگریه...

و چسبید به من و تا وقتی برگشتیم ، با ی دستش محکم محکم از من گرفته بود... نگران

الهی قبونش بشم...قلب

امیدوارم با بزرگتر شدنش دیگه از شلوغی و محافل پر جمعیت نترسه...خیال باطل

بعد هر قاشق خوردن غذا میگه آب آب و یه استکان آب میخوره...ماچ

میتونه از جایی بگیره و بلند شه،بیشتر اوقات رو زانو هاش می ایسته...تشویق

به کارتون lazy town علاقه مند شده تازگی ها خیلییییی...قلب

وقتی کار بامزه ای میکنه و به مرتضی میگم باباش نگاه کن ...

سریع بر میگرده نگاه مرتضی میکنه...چشم

وقتی جارو برقی میکشم شروع میکنه به داد زدن،ساکت

با صدای جاروبرقی مسابقه میده ببینه صدای کدوم بلندتره...گاوچران

وابستگیش به من خیلی زیاد شده و فقط بغله خوممه...بغلقلب

عزیزمی...

"مشاهده ی تصاویر در ادامه ی مطلب"


_هفته ی چهل و دو:

ولنتاین 1391...قلبقلبقلب

نایت اسکین

,,,her seni gorende bir kelma kasanda tusuram kamanda     ey vafasiz gulum

seni sevmemek olmaz bunu kas bilaydin ozun

senin yokluguna sizlamayib beslicam ozum

iki dunya bir olsa sen benim san  banim ozum     ey vafasiz gulum

gozler seni arar

yurek yanar aglar

hey seni sorarlar      ey vefasiz gulum

bu gadar naz olmaz

sen siz hayat olmaz

dunya bela galmaz    ey vafasiz gulum

seni sevmemek olmaz bunu kas bilaydin ozun

senin yokluguna sizlamayib beslicam ozum

iki dunya bir olsa sen benim san banim ozum ey vafasiz gulum

روز عشاق... 

قلب "تزیین کیک کار شوهری..."قلب

کادو...

قلب"کادوی شوشو..."قلب

کادو...

قلب"عطر همیشگی خودم..."قلب

قلب(ممنون عزیزم عالیییییی...)قلب

"کادوی من تو راه..."

"آخه خرید اینترنتی کردم... منتظر"

کادو...

قلب"کادوی بابایی واسه گل پسر"قلب

کادو...

قلب"کادوی من همین که تنته"قلب

niniweblog.comفسقلی تو این هفته:

اين هفته براي اولين بار فسقلي رو برديم درياچه...

به آتيلا جون كه خيلي خوش گذشت و من و مرتضي هم از خوشحالي آتي جونم خوشحال... خنده لبخند

ولي مگه ميشه ب حال درياچه مون غصه نخورد....!؟ ناراحت

اينجا كه رفته بوديم ميشد وسط دريا ولي هيچ خبري از آب نبود... افسوس

نميدونم شايد وقتي آتيلا جون بزرگ شد درياچه اروميه جاشو داده باشه ب ي شوره زار خشك و بي روح... سوال

اميدوارم حال درياچه مون هر چ زودتر بهتر شه ...خیال باطل

دوباره وقتي از كنارش ميگذري بوي دريا بزنه بهت... خیال باطل

دوباره موج هاي شورش رو نثارت كنه... خیال باطل

دوباره نظاره گر زیباترین غروب ها کنار دریاچه مون باشيم...خیال باطل

دوباره اون قايق ها و كشتي هاي ب گل نشسته ي امروز بزنن ب دريا...خیال باطل

اميدوارم دوباره دريا مون دريا بشه...خیال باطل

و شيرين كاري هاي فسقلي:ماچ...

_وقتی تو ی برنامه تلوزیونی دست بزنن شروع میکنه ب دست زدن...تشویق

_وقتی جایی نشسته باشه که احساس خطر کنه بهش میگم آتیلا ببین دستامو ول کردم...؟

سریع محکم بغلم میکنه...بغل

_ نگاهمو ازش بر میدارم ،شیطون شیطون نیگام میکنه زیر چشمی نیگاش میکنم کلی قلقلکش میاد و میخنده...قهقهه

_الکی صدای عطسه در میاره...دروغگو

_دستشو میاره جلو و میزنه قدش...مژه

_برای اولین با بابایی رفت حموم البته نه بدون من...هورا

_سوراخ مماغشو پیدا کرده واااااای...تعجب ی عکس آبروریزی هم داره برو ادامه ی مطلب...

_(دریاچه ی نمک ارومیه...)_افسوس

جوجو...

"مشاهده ی تصاویر در ادامه ی مطلب"بای بای


هفته ی چهل و یک: 

تو چ زيبا بر صفحه ي شيشه اي دلم رشد كردي بي آنكه بشكني...

زيبا و آرام شعر بودنت را سرودي...

و مني كه ترسم از وجود نازنينت بود دريغ از يك لحظه تشويش بارها و بارها شكر نعمت وجودت را كردم...

 اين جمله چقدر شبيه احساس من است...

بخاطر داشتن تو دلي را به دريا زدم كه از آب واهمه داشت...

و تو اكنون موجه ترين دليل عاشق شدنم هستي...

از عشق گفتن براي من حلال تر از شير مادر است ؛

چرا كه عشق معناي من است..

عشق تو...

عشق پدرت...

 يعني من...

قصه آغاز تو اين چنين است؛ 

 كه روزي مردي با دلي بزرگ و مهربان وقامتي عظيم و تنومند دل دخترك كوچكي را از آن خود كرد...

 دخترك هر روز بيشتر شيفته و عاشق ميشد...

تنها مامن تنهايي هايش آغوش گرم و مهربان مردي بود كه او را عشق صدا ميزد...

(ادامه ي داستان،دفتر اشعار من)


niniweblog.com فسقلی تو این هفته:

وقتي مرتضي جونم بغلم ميكنه،

آتيلا كوچولوي غيرتي خودم،جيغ و داده كه راه ميندازه و كلي عصباني ميشه...

و بعد بدو بدو بغل ماما...

وقتي بهش میگم آتيلا بيا بغلم خودشو ميندازه بغل...

_میتونه سینه خیز بره،البته بیشتر اوقات از روش چرخوندن خودش رو زمین استفاده میکنه...

_خودشو میندازه بغلم و با اون لبهای کوشولوش بوسم میکنه، البته بوسهاش هم از قانون خودشون پیروی میکنن...

_امروز برای اولین بار از شیر خشک آپتامیل خورده به عنوان کمک شیر مادر و آتیلایی که شیشه شیر

گرفتن بلد نبود با دستش شیشه شیر رو میگیره و با کمال میل شیر میخوره...

__بیشتر از همیشه دوسش دارم...

عشق من تویی...

"مشاهده ی تصاویر در ادامه ی مطلب"


هفته ی چهلم:

"عزیزم این نوشته مسافر یه راه دوره...

از دلم راهیه این دفتر شده تا برسونه خبر از دل تنهام برای تو..."

به مادرت نگاه کن...

به زمزمه های آرام لبهایم که تسبیح وار در گوشت مینوازم گوش کن...

به چشمهای خسته ام بنگر...

خسته از واژه ی تلخ بودن...

میخندم سخت، اما میخندم...

 وسعت آغوشم به مثال آسمانها را بارها تقدیمت میکنم...

من اینجا هر روز کنار همین دیوار خستگی هایم چشم به راهت میمانم... 

تو جوان تر میشوی و من پیرتر...

میروی و میمانم با خاطراتت...

شاید روزی به یادم باشی...

آن روز را به هیچ چیز نمیدهم...

صدایت میکنم...

دستهای لرزانم را بگیر...

این ها همان دستان مهر خورده به آغوش تو اند...

قامت خمیده ام را ببخش...

گیسوان سپیدم را ببخش...

روزگار بی وفایم را ببخش...

 پیر و خسته دل و ناتوانم من...

رها خواهم شد،خواهم رفت از این دیار...

 یک بار دیگر ،فقط یکبار دیگر، به آغوشم رها کن هیکل زیبایت را...

آرزویی ندارم ،فقط همين و بس...

میروم و رها میکنم دل را از بند این ناخوشي ها....

شاید گفتن این حرفها بی فایده باشد...

شاید هر چه بنویسم که بخوانی و هر چه بگوییم که بشنوی مرا ، روزی از دست خواهد رفت،

و دستانم از همه ی آنها خالی تر و کوتاه تر مي ماند...

گفتم، همانند همه مادرها گفتم ...

اما تمام امیدم به ناگفته هایم است...

همه حرفهای نگفته ام برای تو ...

تمام کاغذ های سفیدم تقدیم تو...

من مادر...


niniweblog.com فسقلی تو این هفته:

اين اولين هفته از ده ماهگي عزيزمه...

آتيلا جون ده ماه ي من تولدت مبارك...

ایشاا... صدو ده ساله بشی فرشته ي خوشبختي من...

نایت اسکین

_دندونهای فسقلی کلی اومده بالا،آب خوردنی دندوناش رو میزنه به لیوان تا صدا بده...قلب

_تقلید کاری میکنه ، لپهاشو پر باد میکنه و خالی میکنه ، بعد از انجام این کار از طرف کسی دیگه...

_آب خوردنی میگه آب...هوراتشویق

_شبها خیلی بد میخوابه، هرشب باید چندین بار جای شازده رو درست کرد وگرنه

گردنش میگیره،گریه میکنه...(بیچاره من و مرتضی...) خمیازه

_یه فلش پر موزیک داره ، کلی باهاشون حال میکنه...تشویقتشویق

_یه حرکت جدید یاد گرفته،با دستش میزنه از سرش...(آخه مادر این چ کاریه قربونت بشم من)!!؟؟سوال

عسیس دل خودم شده ، هر روز بیشتر ...

فدای چشماتم... 

(مشاهده ی تصاویر در ادامه ی مطلب)

niniweblog.com 

بی بی انیشتن...

niniweblog.com

شیلوووغه منی...

niniweblog.com

دوستت دارم ...زیاد...

niniweblog.com

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس...

niniweblog.com

عزیزمی...

niniweblog.com

عشقم تویی...

niniweblog.com

فقط تو...

niniweblog.com

قبون خنده هات...

niniweblog.com

شییطون بلا...

niniweblog.com

جوووووووووووووووونم....

niniweblog.com

بابا جننننننم....؟؟؟

niniweblog.com

فداتم من...

niniweblog.com

دس دسی...

niniweblog.com

خجالتی منو ببین....

niniweblog.com

این جا وسط وسط دریاچست...

niniweblog.com 

جوجو نمکی...

niniweblog.com

مماغشو...

niniweblog.com

هییییی وایییییی من...

niniweblog.com

فینگیلی من...

niniweblog.com

دوست دارم... گردو

niniweblog.com

موش موشی...

niniweblog.com

شیرنی چسبید نازنازی...

niniweblog.com

ووووووووییییییییییی...

niniweblog.com

خوشجیله منی...

niniweblog.com

صحت حموم مامانی...

niniweblog.com

اولین حموم با بابایی...

niniweblog.com

قربون چشماهی پفی...خوابالوی منی...

niniweblog.com

جیگلتو...

niniweblog.com

دوست دارم...

niniweblog.com

دوست دارم زیاد...

niniweblog.com

همیشه بخند...

niniweblog.com

بووووووووووووس...

niniweblog.com

خوشجله منی...

niniweblog.com

لالا نازم...

niniweblog.com

خواب ناز...

niniweblog.com

جیگله منی...

niniweblog.com

عشق من... 

niniweblog.com

جوجه کوشولو...

niniweblog.com

عزیزم...

niniweblog.com

جونم...

niniweblog.com

ناز نازی من...

niniweblog.com 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (87)

مامان حمید کوچولو
13 بهمن 91 21:42
شیما جون به امید روزهای قشنگ برای تو وگل پسرت

وای مامانی چرا لختش کردی سرمانخوره

آتی جون رو ببوس یه بوس گنده


ممنون عزیز دلم

مامان مهربون داشت لباس عوض میکرد،فدای مهربونیهات...
از روی ماه حمید خودم ببوس...
خوشمزه...
مامی روژان
13 بهمن 91 21:54
چه قند و عسلی دارین خدا حفظش کنه


ممنون عزیز دلم...
مرسی که اومدی پیشمون گلم...
بي نام و نشان
14 بهمن 91 2:14
قلم خيلي زيبايي داريد،تبريك ميگم
خدا سالهاي سال در كنار هم عمر طولاني نصيب كنه...
خدا آتيلا جان را حافظ و نگهدار باشه انشاا...

مامان حسنا
14 بهمن 91 9:46
وای شیماجون خیلی قشنگ بود امیدوارم اتیلا قدر همچین مادری رو بدونه
ماشالا اتیلا ی خاله روز به روز داره شیطون تر میشه الهی قربونش با اون قیافه ی خوردنیش
ممنون عزيز دلم,لطف داري...
از روي ماه حسنا گلي خوشگلم و دوست عزيزم ، خواهر خوبم ميبوسم...
بوووووووووس

مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
14 بهمن 91 11:16
عزیزدلم خیلی متنت قشنگ بود ...
فدای پســــــــر ناز بشم من . قربونت اون طرز خوابیدنت ...
عزیزدلم امیرعلی هم بهتره بچه ام آبریزش بینی و گلودرد ولش نمیکنه ...
ایشالا همه ء نی نی ها سلامتـــ باشــن ...
عسل خاله رو ببوسش محکـــــــــــــــــــــــم
دوستتون دارم ...


ممنون گلم...
خدا شما رو حفظ كنه...
عسيسم ،كاش زودتر خوب شه...
قبون بيني فندقش ميشم...
انشاا... عزيزم...
منم ميبوسمتون...
بوووووس
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
14 بهمن 91 11:18
خصوصی داری عزیزم ...


ممنون گلم...
مامان راضیه
14 بهمن 91 11:24
عزیزم ماشالا چقدر نازی آتیلا جونم
هزار ماشالا خاله
قربونت چشمات برم من
مامانی لطفا یه عالمه بوسش کن از طرف من



ممنون عزيز دلم...
خدا نكنه مامان مهربون...
فداي مهربونيات...
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
14 بهمن 91 12:00
شـــــیما جان لطفا آدرس ایمیل تو بده ی چیزی برات میل کنم ...
همون جا توضیح میدم ...


عزيزم تلگراف ميكنم واست...
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
14 بهمن 91 12:04
آره عزیزدلم فضول بچه ام حتی تواتاق عمل که میخواستن نشونم بدنش چشماش باز بود ...
فدات بشم ایشالا دامادی آتیلا ی عزیزم ...
باشه عزیزم منتظــــرم ...
.



جيگله منه...

مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
14 بهمن 91 12:11
خانومی میل تو چــــِک کن ...



عزيزم ميلتو ديدم...
قربونت بشم...
حتما كه خوشم مياد...
ممنون بابت اين هديه ي قشنگ...
گلم الان خونه نيستم با گوشي تو نتم...
ميرم خونه با كاربر اصليم،كپي ميكنم...
دست گلت درد نكنه...
يه دنيا ممنون بابت اين همه محبت...
ميبوسمتون...
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
14 بهمن 91 12:29
فداتـــ بشم
بی نهایت دوستتون دارم ببخشـــــید بدموقع مزاحم شدم ...


فدای دوست خوبم...
تو بیا موقع و بد موقع نداره...
فقط باش...
عزیزمی...
مامان حسنا
14 بهمن 91 12:51
عزیزم خصوصی داری


آره عزیزم بیا تو...
مامان حمید کوچولو
14 بهمن 91 13:19

مبارک باشه شیما جون قالب جدید .

خیلی خوشگله عکس آتیلا چقدرناناز شده.


ممنون گلم...
هديه ي مامان امير علي پسرك شيطونه...
ايشون زحمت تداركش رو كشيدن...
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
14 بهمن 91 15:31
شیمای عزیزم خوشحالم از اینکه خوشت اومده .
اگه دوست داری با عکس دیگه ای از آتیلا جون باشه بهم بگو البته ی عکس دیگه درست میکنم اگه اون و دوست داشتی اون و برات بزارم ...
بوس برای شیمای عزیزم


ممنون عزيز دلم...
خيلي عاليه ...
فداي دستت...
اين قشنگترين هديه اي بود كه تا حالا گرفتم...
براي من ارزش معنوي داره...
ميبوسمت خانوم گل...
بهاره مامان ونداد
14 بهمن 91 17:28
قالب جدید مبارک شیما جون این گل پسر ما داره روز به روز خوشگل تر میشه ماشالله 100 تا بوس برای اتیلای نازم


سلام عزیزم
ممنونم گلم
از روی ماه وندادم ببوس
خوشگل...
ماماني اميرعلي جون
14 بهمن 91 19:01
اي جونم چه عكساي نازي
خيلي ناز خوابيده دوست دارم بخورمش
مدل خوابيدنش مثل پسمل منه فداشون بشم
متنت خيلي قشنگ بود اشكم در اومد همه رو خودت مي نويسي؟
قالب جديد هم قشنگه دست زينب جون درد نكنه


فداي تو عزيزم...
قربون امير علي جون ميشم...
آره عزيزم با خرده ادبياتي كه دارم،مينويسم...
بله زينب جون زحمتش رو كشيده،دست گلش درد نكنه...
از روي ماه امير علي جون ميبوسم...
مامان حمید کوچولو
15 بهمن 91 0:00
راستی شیما جون مایادمون رفت 9ماهگی آتیلا جون رو تبریک بگیم
البته مامانش یاد آوری نکردا!
آتی جون 9ماهگیت مبارک بووووووووس


قربونت بشم عزيزم
حق با شماست...
ممنون گلم...
مامان بهداد
15 بهمن 91 0:37
فتبارک ا... احسن الخالقین.
هزار ماشا ا... به زیبایی این گل پسر.
مامانی قالب وبت مبارک باشه .
خیلی قشنگه دست مامان امیر علی درد نکنه.
به جای من یه چند تا بوس آبدار صدار دار از لپش بکن .


فداي مهربوني هات عزيز دلم
ممنون گلم
از روي ماه بهداد خاله بووووووووس
خوشمزه...
مامان ترنم
15 بهمن 91 0:43
سلام عزيزم
مثل هميشه مطالب رو خيلي عالي و با احساس نوشتي
قالب جديد مبارك دست دوستتون درد نكنه ، فقط چند تا ايراد داره كه خواننده رو سر در گم ميكنه،اول از همه اينكه ليست مطالب نداره
دوم اينكه صفحات بعد و قبل هم نداره
سوم آمار بازديد هم نداره
از روي پسر قند و عسلت از طرف من ببوس



ممنونم ماماني مهربون...
عزيزم قالب همون طور كه گفتم هديه ي خوب يكي از دوستانه...
به طور آماتور طراحي شده ، و بايد هم نكته ايراد هايي داشته باشه...
ولي با نگاه به اين قالب عشق و محبت و نگاه هاي مهربون زينب جانم رو ميبينم
تا ي مدت از اين قالب استفاده ميكنم
ولي ب روي چشم شما رو هم سردرگم نميزارم...
از روي ماه ترنم جانم ببوسيد...
مامان دوقلوها(حسین_حسام)
15 بهمن 91 1:58
سلام عزیزم خوبی قالب جدید مبارک ای جونم این اتیلا جون خیلی ناز و دوست داشتنی هستش میبومت عزیزم


سلام ماماني مهربون...
ممنون عزيزم
از دوقولوهاي خوشگلم كه دوستداشتني تر نيست كه...
فداي مهربوني هاتون...
از روي ماه عزيزام ميبوسم...


سلام دوستاي گلم...
عهده اي ازم دلخور شدن كه چرا كامنت هاشون رو تائيد نكردم...
خانوم گل ها نظرات دو٢ صفحه هستن ...
بالاي كادر نظر شما نوشته : ((صفحه ي قبل1 2 3 صفحه ي بعد))
لطفا به صفحه ي دوم و سوم مراجعه كنيد...
ممنون...

مامان ایدین
15 بهمن 91 2:39
قالب جدید مبارک باشه و یه بوس یزرگ واسه اتیلا جون بووووووووووووووووووووووووووووووووس چه ژست های خوشکلی ماشالا
عزیزم اون مطلب در مورد زردی و چند مطلب مفید دیگه اپ کردم


مرسي عزيزم،قالب زحمت زينب جونه...
چشم الان ميام پيشتون...
از روي ماه آيدين جونم ببوس عزيزم...
مامان ایدین
15 بهمن 91 2:47
شیما جون دست به قلم خیلی خوبی داری من دوست دارم واسه ایدین بنویسم ولی خیلی خوب بلد نیستم حرف دلم رو بنویسم و یه سوال اتیلا جون تو اتاق جدا از شما میخوابه ؟


ممنون عزيز دلم،قربون دلت بشم
تو حرف دلت رو با هر ادبياتي كه ميخواي بنويس،مهم كلمات نيست مهم احساساته...
آيدين جان وقتي بزرگ شد قدردان همه نوشته هاي مادرانت ميشه...
در مورد جدا خوابوندن آتيلا پرسيدي:
بله گلم از پنج ماهگي جدا ميخوابه...
مامان حسنا
15 بهمن 91 13:22
چرا نیومدی پیشمون؟؟؟


الان با ي كاربر ديگه ميام ببينم ميشه...
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
15 بهمن 91 13:31
سلام عزیز دلم میدونم قسمت نظـــرات و خوندم
سعی کردم درستش کنم ولی ...
اشکـــال نداره ایشالا سال دیگه میخوام بقیه درس طراحی کامپیوترم و ادامه بدم و طراحی قالب وب و هم یاد بگیرم ...
بعدا ی قالب خوشجل با عکس ناز نازیه خاله برای آتیلای عزیزم طراحی میکنم ...
دوستتون دارم زیااااااااااااااااااااد ...
راستی فرشاد (همسری) هم نظریه شما رو تأئید کرد و گفت چقدر آتیلا و امیرعلی شباهت دارن ؛ وااااااااااااای چقده آتیلا ناااااااازه؛
منتظـــر روزی ام که بیائید تهران تا بتونیم با هم رفت و آمد داشته باشــــــیم ...


قربونت بشم زينب جون
ايشاا... با موفقيت به اهدافت برسي عزيزم
ولي من خيلي دوسش داشتم،خيلي خوشگل بود
بازم ازت تشكر ميكنم...
قبون اين دوتا فسقلي هم ميشم
آره خيلي شبيه هستن بهم
دوتاشونم جيگله منن...
ايشاا... گلم تهران كه بيايم مثل دوتا خواهر واسه هم ميشيم...
به اميد اون روز...

شاه صنم و مامان هانیه
15 بهمن 91 20:27
سلام شیما جون خیلی عکسای خوشگل و مامانی هستن قربون پسر نازم میمی های کوچولوشو قربون
دل ما رو این قدر نبر گل پسر اخه از راه دور چجوری بخورمت؟
ولی یهو دیدی بدو بدو اومدم هملیت کردم


سلام عزيزم
خدا نكنه گلم
خاله جون چ خوب ميشد يهويي ميومدي اينجا،..
خيلي دلمون واستون تنگ شده...
صنم جونم
دوست خوبم
ميبوسمتون،منتظريم بيايين پيشمون و از اين دلتنگي درمون بيارين...
بوووووووس

مامان رقیه
15 بهمن 91 21:44
سلام شیما جونم خوبی؟
مرسی که بهمون سر زدی عزیزم
ببوس این گل پسرنازتو


ممنون خانوم گل
بوووس
مامان حمید کوچولو
16 بهمن 91 0:13
وای خدا چه ناناز خوابیده

راستی شیما چشمای آتیلارنگیه.؟


سلام عزيزم...
آره گلم آبيه...
مامان حسنا
16 بهمن 91 10:26
ای جان فدای خنده هاش.....وای من دفعه ی قبل اومدم 3تا عکس اول نبود


سلام خانومي...
خدا نكنه عزيز دلم...
گلم ،آره اون عكسهارو تازه گذاشتم...
marjan
16 بهمن 91 10:43
آقا پسر.....شما خیلی خیلی ناز هستین!
خـــــــــیــــــــــــــلـــــــــــــــــــی!قربون اون چشمای نازت برم!هزار ماشالله!
+شیما جون دلم ضعف رفت برای اون متن بالا!چقد قشنگ بودش!خودت نوشتی؟


سلام مرجان جون...
فداي مهربونيهات...
آره گلم ، با خرده ادبياتي كه دارم نوشتم...
خوشحالم كه پسنديدي...
ميبوسمت خانوم گل...
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
16 بهمن 91 21:29
قربونت برم الهی عاشق اون طرز خوابیدنت ام خاله جونی ...
مامانی محکـــــــــــــــم ببوس عزیز دلم و ...
راستی اولین هفتهء ورودت به ماه 10م هم مبارک ایشاءا... هزار ساله شـــی جیگـــــــر


خدانكه عزيز دلم...
فداي دل مهربونت...
ممنون بابت دعاي قشنگت خانومي...
از روي ماه و خوشمزه ي امير جونم بووووووووووس...
مامان یاسمن ومحمد پارسا
16 بهمن 91 21:38
فدای این پسره نازی با مامان هنرمندش که چقد زیبا می نویسه دوستتون دارم زیابرای اتیلای نازم و مامان خوشگله نازش


سلام ماماني مهربون...
خدا نكنه عزيز دلم...
شما خيلي خيلي لطف دارين...
از روي ماه كوچولوهاي من ببوس خانومي...
بووووووووس...
امیر مهدی و عمی
16 بهمن 91 23:57
سلام مامانی مهربون عکسهای گل پسری خیلی قشنگن دستتون درد نکنه
مخصوصا اون عکسی که فرشته کوچولو خوابه پاشو روی هم انداخته
دوستون دارم


سلام گلم...
فداي تو خانومي...
با چشمهاي قشنگت نگاه ميكني عزيزم...
خيلي لطف داري...
دوستون دارم،زييييياد...
ميبوسمتون عزيزم...
امیر حسین و مامان پریسا
17 بهمن 91 1:22
ای دون ای دون بخولمششششش


فدای مهربونیهات مامانی...
ادرس نذاشتی بیام پیشتون گلم...
مامان رادین
17 بهمن 91 15:16
چقدر ما مامانا دلتنگیم و می ترسیم از آینده ، که نکنه بچه هامون بی وفا بشن ...
باید به روزهای خوش فکر کنیم بلاخره این فسقل ها بزرگ میشن و میرن دنبال زندگیشون مثل من مثل شما ، پس حالا رو عشقه ...
مگه نه مامانی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آتیلا جون خیلی نازه ، خدا حفظش کنه
می بوسمتون


به روي چشم...
دلتنگي هايم را هم ناگفته ميگذارم...
چشم...
افكارم را با لبخندهايم پنهان ميكنم...
چشم...
ترس هايم را پرده ي شجاعت ميكشم...
چشم...
اما دلم را چ كنم كه بي وقفه مي خواند...!?
ممنون از حضور سبزتون ...

مامان یاسمن ومحمد پارسا
17 بهمن 91 16:29
خوشگلم ده ماهگی مبارک

ميسي خاله جونم...
دارم بزرگ ميشمااااا خاله اي....!!!!
مگه نه!؟!؟!؟
نی نی بازی
17 بهمن 91 17:04
سلام عزیزم

نی نی بازی افتتاح شد

شما میتونید یه عکس از نی نی تون

حین بازی و سن و بازیایی با هم انجام میدین رو

برامون بیاید تو وبمون بزارید تا به اسم و لینک

خودتون درجش کنیم
اطلاعات بیشتر رو از وب بخونید

ایشاا.. بعد از راه اندازی کامل وبلاگ مسابقات و

برنامه های جالب دیگه ای هم پیاده میکنیم

مدیریت نی نی بازی
آیدا(مامان الینا)
18 بهمن 91 0:34
عزیز دلم ده ماهگیت مبارک
شیما جون دستت رد نکنه عکسای خوشگل از آتیلای نازم گذاشتی


ممنون خانومي...
از روي ماه الينا جونم ببوس...
خوشمزه...
مامان حسنا
18 بهمن 91 12:08
عزیزم باهام قهری چرا پیشمون نیومدی؟


عزيزم اين چ حرفي...!؟
خونه نبودم نيومدم نت خانومي...
الان ميام...
سیب سرخ کوچولو
18 بهمن 91 13:26
سلام شیما جونم.خوبی؟؟فرشته ی نازت خوبه؟؟فداش بشم من که روز به روز شیرینتر میشه.ماشاالله.برام روی ماهشو ببوس


خدا نكنه عزيز دلم
لطف كردي اومدي پيشمون...
مواظب خود ماهت و سيب كوچولو باش...
بوووس
مامان حسنا
18 بهمن 91 16:10
````````````````````````````````00 `````````````````````````````1¶¶¶¶¶¶¶ ````````````````````````````¶¶111111¶¶```01¶¶¶¶¶¶ ````````0``````````````````¶¶11111111¶¶¶¶¶¶10```¶¶ ``````¶¶¶¶¶¶¶10```````````¶¶1111111111¶¶````````0¶ `````¶¶````01¶¶¶¶0`11¶¶¶¶¶¶11111111111¶¶11```````¶0 ````1¶`````````0¶¶¶¶¶100`1¶11111111111111¶¶¶1¶¶¶¶¶¶0 ````¶¶```````````````````0¶1111111¶11111111¶¶111111¶¶ ````¶1````````````````````¶¶111111¶111111111¶¶11111¶¶ ````¶¶````````````````````0¶¶¶¶¶¶¶¶¶1111111¶1111111¶¶ ````0¶¶0`````````````````````01100`0¶¶¶¶¶1¶¶111111¶¶ ````¶¶0``````````````````````````````011¶¶1111111¶¶ ```¶¶0```````````````````````````````````¶¶¶111¶¶¶¶ ``0¶1`````````````````````````````````````0¶¶¶¶100¶¶ ``¶¶``````````````````````````````````````````````1¶1 ``¶1```````````````````````````````````````````````¶¶ `0¶0```````````````````````````````````````````````0¶0 ``¶0````````````````````````````````````````````````¶¶0 ``¶1`````````010````````````````````````````````0¶¶¶¶¶1 ¶¶¶¶1¶¶0````0¶¶¶0`````````````````````1¶¶0``````````¶¶ ``0¶0````````¶¶¶0`````````````````````¶¶¶¶``````````¶1 ```¶¶`````````0``````````011110```````1¶¶````````01¶¶11 `1¶¶¶¶¶``````````````````¶0``0¶````````````````````¶¶ 1¶¶¶1¶¶``0``00```````````011110`````````111110`000¶¶¶¶¶ ¶1011¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1`````````````````````¶¶10001¶¶1¶¶¶¶¶¶¶ 101¶¶10¶¶```````¶¶¶¶¶¶¶10````````11¶¶¶¶````````¶¶101101 01¶111¶¶`````````¶11111¶¶¶¶0``1¶¶¶¶¶¶¶0`````````¶000010 110011¶0``````0`1¶11111111¶¶¶¶¶1111111¶100``````¶10¶101 1101¶0¶¶````0¶¶¶¶1111111111111111111111¶¶¶¶0``0¶¶101111 ¶¶01¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11111111111111111111111111111¶¶¶¶1¶¶01¶¶1 000001¶111111111111111111111111111111111111111111¶101¶0 ¶¶¶¶¶¶¶111111111111111111111111111111111111111111¶¶¶110 ¶¶¶¶11¶11111111111111111111111111111111111111111¶¶01¶¶¶ 000¶10¶¶1111111111111111111111111111111111111111¶10001¶ ¶¶1¶¶10¶¶11111111111111111111111111111111111111¶¶0100¶¶ 1100¶¶¶1¶¶111111111111111111111111111111111111¶10000¶¶¶ ````¶¶111¶¶¶11111111111111111111111111111111¶¶¶111¶¶¶00 ````¶¶00001¶¶¶11111111111111111111111111111¶¶111¶11¶0 ````0¶¶00¶¶¶11¶¶1111111111111111111111111¶¶¶¶00001¶1 `````0¶¶¶¶`````1¶¶¶1111111111111111111¶¶¶0``1¶¶1¶¶0 ```````¶¶````````1¶¶¶111111111111111¶¶¶0``````¶¶ ```````1¶``````````0¶¶¶11111111111¶¶¶0````````0¶ ````````¶1````````````1¶¶111111¶¶¶1```````````0¶ ````````0¶¶10````````````1¶11¶¶0`````````````0¶1 ``````````01¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
مامان حسنا
18 بهمن 91 17:33
عزیزم بدو بیا وبم مسابقه ی وبلاگی دعوتی
مامان یاسمن ومحمد پارسا
18 بهمن 91 18:23
سلام عزیزم شما به یک مسابقه دعوتید تشریف بیارید وبلاگمون توضیحاتش و ببینید منتظرم


مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
18 بهمن 91 18:55
سلام عزیزم ی مسابقه وبلاگی درست شده شما هم دعوت شدین ی سر به وبم بزن ... ممنون
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
18 بهمن 91 19:20
فداتـــ گلم ... مـــــــــــاچ
حسنا(دردونه)
19 بهمن 91 0:12
سلا عزیزم
اول اینکه فسقلیت خیلی نانازه خدا ایشالا حفظش کنه
دوم اینکه ممنون از نظرت البته من واقعا نظرم برعکس شماست...


سلام مادر خانومي حسنا دردونه...
من فقط ي حسنا ميشناسم كه اونم حسنا گلي هستش...
آدرس وب كه نذاشتيد،بعيد مي دونم مهمون وب شما شده باشم ك نظر بزارم...
لطفا واضح تر صحبت كنيد...
مامان حسنا
20 بهمن 91 13:25
الهییییییییییییییییی...بخورمت اتیلای خاله که روز به روز داری جیگر تر میشی شیما جون اون عکس اولشو دیدم احساس کردم لاغر تر شده از قبل اره؟؟؟


فداي تو خانومي...
نه گلم اون جوري افتاده...
بهاره مامان ونداد
20 بهمن 91 16:59
ای جان دلم خوشکل من منتظر اون روزیم که مامانی عکس های دویدنت رو بزاره


فدای مهربونی هات عزیز دلم...
ممنون بابت ارزوی خوبت...
ان شاا...
از روی ماه شازده میبوسم...
بوووووووووووس
مامان حسنا
21 بهمن 91 13:32
الهی من فداش خیلی زود دلم براش تنگ میشه دلم میخواد قورتش بدم


فداي مهربوني هات خانومي...
دل به دل راه داره...
خودتم خوب مي دوني چقدر واسم عزيز هستين...
خيلي دوستون دارم...
بوووس...
مامان یاسمن ومحمد پارسا
22 بهمن 91 0:28
فدای اون ابروهای کمونت بشم من اتیلای نازم


خدا نكنه عزيز دلم...
مامان مهربون،قربون مهربوني هات...
خيلي عزيزي...
خيلي...
از روي ماه خود نازنينت و عزيزاي خوشگل خودم
بوووووووووس
مامان حمید کوچولو
22 بهمن 91 13:17
ناز بشی تو با اون موهای سیخ سیخیت.

شیشه شیرت بدتر از شیشه شیر حمید چقدر

بزرگه ههه...نوش جونت خاله


خاله جون موهام حالا خوابيده سيخ سيخياش...
شيشه شيرمم كه چ عرض كنم،شيشه شير بودن ،شيشه شيراي قديم...
مثلا اسمشون شبيه سازي...
آخه اين كجاش شبيه مامانمه...!!!؟
هههههههههههه
مامان فتانه
22 بهمن 91 15:40
اتیلا جون خیلی نازی عکساتم خیلی قشنگه و کارهات هم واقعا شیرینه...خانمی ما اپ کردیم


شما لطف داري خانومي...
ب روي چشم اومدم...
مامان فتانه
22 بهمن 91 15:41
به به چه چشمای نازی داری ماشالله ماشالله


ممنون مامان جون مهربون...
با نگاههاي پر محبتتون ميبينيد...
بووووس


عزيزم آدرس واسم نذاشتي...
اومدي آدرس بزار بيام پيشتون
بووووووووووووووس
امیر مهدی و عمی
24 بهمن 91 14:32
مامان نینی باربد
25 بهمن 91 3:08
ماشاا... پسرم هر روز خوشگل تر میشه شیما جون حتما براش اسفند دود کن این بوس تقدیم اتیلا خوشگله مامانی


فدای تو عزیزم
با چشمهای زیبا و با محبتت نگاه میکنی خانومی
بووووووووووووووس
مامان دوقلوها(حسین_حسام)
25 بهمن 91 13:01
سلام عزیز دلم اتیلا جونم خیلی نازی خیلی چشمای قشنگی داری ناز نازی خاله الهی من دورت بگردم قربونت برم میبوسمت محکم محکککککککککککککککککککککککککککککم


فداي مهربوني هاي تو دوست گلم...
از روي ماهتون ميبوسم عزيزم...
ماماني اميرعلي جون
26 بهمن 91 1:57
اي جوووونم كه شيشه مي خوري
ولي ماماني چه قدر اين شيشه بزرگه
ناناز خاله بخورمت


سلام عزیزم ممنون از حضورت خانومی
البته به اون بزرگی که تو عکس افتاده نیست
ولی چون تازه از شیشه شیر استفاده میکنه مجبور بودم شیشه شیر شبیه سازی شده با سینه ی مادر بگیرم...
مامان کورش
26 بهمن 91 17:18
عزیزم خیلی زیبا نوشتی فوق العاده بود اتیلا جون خاله فدات بشه روز به روز شیطون تر میشی راستی قالب هم خیلی زیبا هستش


فداي تو دوست عزيزم،خاله خوب و مهربون آتيلا...
با حضور سبزت صفايي آوردي وصف نشدني
ميبوسمتون خانومي...
مامان حسنا
27 بهمن 91 19:26
الهی فداش با اون نشستنش
عاشقتمممممممممممممممم اتیلا جون


خدا نكنه عزيزم
ممنون كه زودي اومدي پيشمون خانومي...
بووووووس
دختردايي دينا
27 بهمن 91 20:24
وبلاگ خوبي دارين. مي شه به وبلاگ دينا جان بياين ونظر بذارين؟ممنون مي شم.
مامان یاسمن ومحمد پارسا
28 بهمن 91 0:26
وای دست مامانی درد نکنه چه عکسای نازی خوشگلم کادوهات مبارک خودت و مامان نازت باشه دوست دارم خیلی زیاد


ميسي خاله جون خوب خودم....
منم خيلي شمارو دوست دارم....
بووووووس....
مامان امیر
28 بهمن 91 0:31
سلام ماشاا... پسملی بزرگ شده وشیطون ای نازییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


فداي تو دوست خوبم...
ممنون بابت حضور سبزت عزيزم....
شادی
28 بهمن 91 2:17
شیمای خوشگلم خوشبختی تو یکی از خواستنی ترین آرزو هام بود که خدا برام اجابت کرد
هرسه تونو خیلی دوست دارم وبراتون بهترین هارو آرزو میکنم که لیاقت بیشتر از اینهارو دارید خونتون زیر سایه ی خدا همیشه پر از صدای خنده هاتون باشه


فداي مهربوني هاي خواهر گلم...
شادي جونم تو و علي آقا تو ازدواج من با مرتضي بيشترين صهم رو داشتيد
هميشه من و براي رسيدن به بهترين جا و انتخاب بهترين راه راهنمايي كردين
اگه الان هم خوشبختم مديون راهنمايي هاي خوب شمام...
انشاا... صدها سال با شوهر خوبت كه خيلي دوست داره و عاشقته و پسر گلت
كه بنده ي سفارشي خداست خوشبخت خوشبخت خوشبخت زندگي كني....
ميبوسمتون...
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
عموی محیط بان
28 بهمن 91 10:29
سلام ممنون از حضورتون ممنون میشم تصاویر رو +یه متن درمورد نی نی تون به n_khorasan@yahoo.comارسال نمائید باز هم ممنون
مامان حسنا
28 بهمن 91 13:05
ای جونم ربون اون انگشتای کوچولوش برم که برده تو مماخش و همیشه هم لبخند روی لباشهمامانی کادو هم. مبارکت باشه.........
ماکه ولینتاین نداشتیم اخه خونه مون ساختش تموم شده ایندر سرمون شلوغه که همه چی از ذهنمون پریدهایشالا سال بعد جبران میکنیم

راستی شیماجون عید واسمون 2 تا اتفاق خوب میوفته اول اینکه 1 فروردین تولد منه دوم اینکه 9فروردین سالگرد ازدواجمونه منتظرم که زود برسه و پستش و بنویسم


عسيسم ممنون خانومي...
اول از همه اين كه خونه ي نو و جديد مباااااااارك...
تولد و سالگرد ازدواجتون رو هم پيشاپيش تبريك ميگم...
منتظر پستهاي تپل مپل هستم...
بووووووووس....
سمیرا،مامان آریامهر
28 بهمن 91 21:40
خاله فداش بشه که اینقدر نازی .
بوس واسه آتیلا جونم


سميرا جون
خدا نكنه خانومي...
خيلي خوشحال شدم اومدي پيشمون...
از روي ماه آريا گلم بووووووووس...
FARIBA
29 بهمن 91 1:39



ممنون از حضورت خانومي...
مامان امیر علی
29 بهمن 91 11:14
ماشاا... چه پسر نازییییییییییی
خدا حفظش کنه
کادو ها هم مبار کتون باشه
ممنون ما مان شیما که به وبلاگمون سر زدین


سلام خانومي
ممنون عزيزم
خدا امير علي جان رو هم حفظ كنه
ممنون از حضورت...
ماماني اميرعلي جون
29 بهمن 91 17:24
عزيز خاله
اون عكسي كه انگشت تو مماخش كرده معركه است
شما اهل اروميه هستين؟؟(با توجه به عكس درياچه نمك پرسيدم)
ماشاالله روز به روز شيرينتر ميشه
ممنون از اينكه به ما سر زدي


خاله جونش مماغو شده...
آره عزيزم اهل اروميه هستيم...
فداي تو دوست خوبم
بووووووووس
ماماني اميرعلي جون
29 بهمن 91 18:46
ما اهل مشهديم
تشريف بيارين در خدمت باشيم

چ شهر زیبایی...
ممنون خانومی...
رفتی پیش اقا سلام مارو بهشون برسون...
التماس دعا...
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
30 بهمن 91 2:41
عزیزم سلام این سومین باره که دارم مینویسم نمیدونم این نی نی وبلاگ چــــش شده ...
بازم ولنتاین مبارکــــ
دستـــ آقای پدر درد نکنه کادوی زیبایی ه ...
دست مامانی بابایی هم درد نکنه
آتیلا جونم مبارکتـــ باشه ...
ایشالا روزی برای همســـر خودت هدیه بخـــری عشق خاله ...
دوستتون دارم زیــــاد ...
الهی دورتــ بگردم خاله جوووووووون
عکس دستــ تو مماغتـــ خیلی باحال بود
به همســـری ســـلام بـــرسون ...
از روی ماه پســـــــر گل هم ی مـــاچ گنـــده
بکـــــن ...

سلام خانومي...
ممنون عزيزم كه زحمت ميكشي مياي پيشمون...
خالش ميبيني ...!؟
شما بگو آخه اين چ كاريه....!؟
هههههههههه
بابت دعاي قشنگت هم عزيزم ممنون...
ايشاا... با امير علي دوتايي ميرن واسه خريد كادوي ولنتاين و ... واسه همسرياشون...
ميبوسمتون عزيزم
بوووووووووووووس...

مامان یاسمن ومحمد پارسا
30 بهمن 91 13:06
سلام کجای مامانینیستی هر روز میام منتظر تون هستم با مطالب جدید


سلام عزیزم
ممنون خانومی فدای مهربونیهات...
عزیزم شرمنده یکی دو روز سرم شوغ بود الان میام پیش عزیزای خودم...
بووووووووووووووووووووس...
مامان یاسمن ومحمد پارسا
1 اسفند 91 12:24
مامانی دلمون تنگ شده کجایید


قربون دل مهربونتون عزیزم...
او.و.و.و.و.و.و.و.م.د.م
مامان حسنا
1 اسفند 91 20:54



ممنون از حضور سرشار از عشق و محبتت خانومي
ماماني اميرعلي جون
1 اسفند 91 23:17
…..*..lovelovelo…* …*..lovelovelove….* ..*.lovelovelovelove…*…………….*….* .*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….* ...*..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.* *.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.* .*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…* ..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…* …*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…* …..*….lovelovelovelovelovelovelov…* ……..*….lovelovelovelovelovelo…* ………..*….lovelovelovelove…* ……………*…lovelovelo….* ………………*..lovelo…* …………………*…..* ………………….*..*
مامان حمید کوچولو
2 اسفند 91 6:41
ولنتاینت مبارک عزیزم

کادوهاتون هم حوشگلن مخصوصا کادوی مامانی.
بوش واقعا عالیه معرکست.

آتیلا جون چرا دستتو کردی مماخت آخخخخخخخخخخ...هههه

عکسا حوشگل شدن ...بوسسسسسسسس


سلام خانومي...
خيلي خوشحال شدم كامنتت رو ديدم...
دلتنگتون شده بودم...
ممنون خانومي...
منم اين عطر رو خيلي دوست دارم،الان چند ساله نميتونم ازش دست بردارم...
خاله جونش خدارو شكر ديگه اين كارو نميكنه،البته بعضي وقتها هم در حال انجام جرم دستيگيرش ميكنم...
از روي ماه حميد كوشولو بووووووووس...
مامان یاسمن ومحمد پارسا
3 اسفند 91 1:40
ممنونم عزیزم از اینکه اومدید پیشمون خوشحالم که خوبید اتفاقا چند لحظه پیش تو وبلاگتون بودم عزیم منتظر مطالب قشنگتون هستم


سلام خانومي...
ممنون گلم...
چشم فردا با پست جديد ميام پيشتون...
بوووووووووووووووووووووووووووووووس...
مامان امیر
4 اسفند 91 13:13
سلام عزیزم خوبید؟ای خدا این وروجکها چقدر شیرینن خدا همشونو حفظ کنه میبوسمتون این گلها تقدیم به مامان و پسملی گلش


سلام عزيزم
ممنون گلم...
انشاا...
ميبوسمتون خانومي...
سمیرا مامان آریامهر
4 اسفند 91 21:20
عزیز دل خاله
ماشالله
خوشجیل جون خودمه دیگه
بوس واسه اون دستای........ وای وای خاله این چ کاریه خوب دست تو مماغ؟
هی وای من


سلام سميرا جان...
خاله جونش ميبيني...!؟
هههههه
ممنون از حضورت عزيزم
بوووووووووس...
مامان حسنا
4 اسفند 91 21:44
الهی من قربون اون موهای سیخ سیخت بشم
قربونت برم که همیشه لبات خندونه
ایشالا همیشه تنت سالم باشه و زیر سایه ی پدر و مادر مهربونت بخ خوبی و خوشی زندگی کنی


سلام خانومي خدا نكنه گلم...
ممنون از لطف و دعاي قشنگت عزيزم...
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
5 اسفند 91 9:17
واااااااای الهی فـــدای این پســـر بشم من ...
ای جونم که میچسبـــی به مامانــــی
عاشـــــــــق اون عکس فشـــــنتــــ شدم ...
عشق خاله بوووووووووووووووووووووووووس
مامانی خصوصی ...


خدا نكنه عزيز دلم...
خالش تو عكسش بي بي انيشتين شده...
ههههههههخخخخخخ
منم ميبوسمتون خانومي...
الان ميام خصوصي...
بهاره مامان ونداد
5 اسفند 91 15:21
عزیزم ببخشید به وبت سر نزدم خیلی وقتم پر بوده واسه خودت مرد شدی ماشا الله موهات من وکشته خوشکل من


سلام خانومي
خيلي خوشحال شدم اومدي پيشمون عزيزم...
از روي ماه خودتو و شازده ميبوسم...
مامان اهورا
6 اسفند 91 16:04
ای جوونم امیدوارم همیشه خوش باشید پسری رو ببوسید از طرف من


ممنون از دعاي قشنگت عزيزم
همچنين شما...
ماماني اميرعلي جون
7 اسفند 91 1:15
اي جوووووووونم
اميرعلي هم وقتي وارد يه جاي شلوغ ميشه اولش ميترسه و به من ميچسبه ولي بعد كه يخش باز شد ديگه نميشه گرفتش
بوووووووووووس براي عزيز خاله


اي جونم...
قبونش بشم...
كوچولوين ديگه...
ميبوسمتون عزيزم...
مامان حسنا
7 اسفند 91 9:16
عاشقتونم


فداي مهربونيهات عزيز دلم...
خوب ميدوني كه دل ب دل راه داره...
دوستون دارم....
بووووووووس...
مامان حسنا
9 اسفند 91 17:17
عزیزم گذاشتم نظرات که نوشته web_e_mail albate khosoosi bood
مامان حسنا
10 اسفند 91 10:06