آتیلا جانآتیلا جان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

ღ آتیلا جون ... ღ

نوشتن این وبلاگ از اولین نشانه های وجودت در دنیایمان آغاز شد

روزهای مادرانه ی 4 (ماه یازدهم)

1392/1/2 23:22
2,505 بازدید
اشتراک گذاری

هفته ی چهل و هفت:

 باز امشب صداي نفسهايم صداي تپش قلبت را ديوانه وار در امتداد خط روزگار تا آخرين نفس تكرار و بي وقفه فرياد ميزند...

باز امشب چشمان خسته ام با نور وجود چشمان آسمانيت تا ب سحر از قعر وجود،

 عاشقانه بودنت را بر تمام نداشته هايم فرياد ميزند...

باز امشب دستان خالي و خالي ترم از آسمان دل تا آسمان خدا براي بهترين هايت خالصانه فرياد ميزند...

و باز امشب من ميمانم و اشكهايم و يك دنيا شكر و سپاس از تمام بودني هايم كه با شوق همه را این

 چنین مادرانه فرياد مي زنم...

فسقلی تو این هفته:

_تو این هفته فسقلی اولین جهار شنبه سوری و اولین عید نوروز رو سپری کرد...

_خیلی بهتر و بهتر از هفته های پیش میتونه چهار دستو پا راه بره...

_الکی میخنده و مماغ کوشولو جمع میکنه اون موقع ست که دیگه میخوام بخورمش...

_عاشق عمو علیشه(همسر خاله شادی) چشش فقط ب عمو علیه و تا ایشون صحبت میکنن میخنده...

_وقتی میپم اتیلا دست بزن ،بای بای کن دست میزنه و دو دستی بای بای میکنه...

تو خیابون ب همه ماشینهایی که رد میشن بای بای میکنه قبونش بشم خودم تنهایی...

_وقتی میگم آتیلا آ ..آ..آ...

دستشو میزنه دهنشو صدای آ...آ...آ... در میاره...

_ تو این هفته ی کوچولو از اون موهای قدیمی که خیلی بلند شده بود و میرفت تو چشش

توسط خاله جونی کوتاه شد...

_و تو این هفته خیلی بیشتر از هفته های قبل به مامانش وابسته شده و همیشه اینجوری بغل

اخ که چه میچسبه...ماچ

مثل همیشه من عاشقتم...

"مشاهده ی تصاویر در ادامه ی مطلب"


هفته ی چهل و شش:

خدا را تنها مخاطب دردهايم در محضر پنهان دل دعوت كرده و در عمق شب از رازهايم برايش ميگويم

 و اشكهاي جاري و زلال تر از  آب روانم را تنها شاهد ناگفته هايم

 به پای ميز عدالت ناعدالتي ها كشان كشان تا مرز سوگندها فرا ميخوانم...

در كفه ي ترازو هاي عشق و عاشقي من از عشق سنگين ترم...

واژه ي عشق را در كنج دل به بند كشيده و

 حسي ك دارم را بي هيچ نام و نشاني زير قدمهايت تا مرز بيكران ها در وجود خدا معنا كرده و

 با شوق تا اوج مي رانم...

من يك مادر عاشق را اينگونه از چنگ ناعدالتي ها و بد بيني ها در جدال عشق و عاشقي هاي دروغين

از پس هزاران پرده ي فتنه و كين

 بر سكوي اول عشق مينشانم و مهر صداقت را نشانه پيشانيه سياهش تا ابد فرياد خواهم زد...  

 niniweblog.comفسقلی تو این هفته:

  این هفته ب همراه فسقلی شروع کردیم ب اتاق تکونی...

اول از همه اتاق کوچولوی خونه:

"قبل از شروع کار"

قبل از شروع ب کار

niniweblog.com

لباسهایی که کوشولو شدن:

کوشوولو...

niniweblog.com

آخی من عاشق اینا بودم

niniweblog.com

لباس جوجو

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

این همون کمدیه ک قبلا در موردش باهات حرف زدم:

niniweblog.com

اتمام کار:

niniweblog.com

نوبت رسید ب اتاق خودمون:

شمارو گذاشتم تو کشوی کمد و مشغول ب کار شدم

شما هم از این وضعیت نهایت رضایت رو داشتید و کلی خندیدی و بازی کردی...

niniweblog.com

niniweblog.com

این کلاه رو از کمد پیدا کردی گردو تیغی:

niniweblog.com

نوبت ب اتاق بابای که رسید، دیگه خسته شدی و وقت ی خواب ناز بعد این همه کمک به مامانی رسیده بود...

این قدر خسته بودی که همین جا رو زمین خوابت برد:

عشقمی...

قبونت بشم من:قلب

niniweblog.com

_این هفته بابا بزرگ داریوش (پدر بنده) اومد دنبالمون تا با هم بریم بیرون

دم در آسانسور بغل بابایی منتظر اومدنم بودین ...

بابا جون بهت گفت اتیلا بریم بیرون؟

نازی با اون صدای فسقلی برگشتی گفتی "بریم" و من و بابا جون هم کلی ذوق کردیم...ماچتشویق

_ب چیزی که بخوای با اون انگشت اشاره ی کوشولوت اشاره میکنی...

_میل ب غذا نداشته باشی ،انگشتت رو قلاب میکنی و هر چی تو دهنته میریزی بیرون...سوال

_این هفته تزیینات سفره ی هفت سین مون هم ب اتمام رسید،

اولین سفره ی هفت سین با وجود گلی از جنس تو...بغل

تو شیرین تر میشی و من عاشق تر...

دوست دارم ...قلب


هفته ی چهل و پنج:

عاشقانه هايم را زير رگبار تلخ دلتنگي هايم برايت به يادگار ميگذارم...

اشكهايم را به ارزاني وجودت زير باران عشق و عاشقي هاي شبانه ام جاري و بر گونه هاي برجسته از

خنده هاي دروغينگم سرازير ميكنم...

از پس شب هاي بي ستاره ام تو تنها ستاره ي شبهاي تاريكم باش و نور اميد را روانه ي بي كسي هايم

با عشق رها كن...

من اينجا پشت ديوار آرزوها دلي شكسته را نقش بر فرش خيال زير پاهايت پهن كرده و منتظر آمدنت ميمانم...

گل هاي جاده ي عشق را چيده و پر پر ميكنم و بر سر راه نگاهت دشتي ازاقاقي ها عشق به ارمغان

مي آوردم تا از گزند ناخوشي ها در امان باشي...

 و من باز با تمام مادرانه هايم تنها برايت خدارا آرزو دارم...

خدا را...

niniweblog.comفسقلی تو این هفته:

امروز ١٦ اسفند:

به آخرهای فصل زمستون ی سال پر برکت نزدیک شدیم...

همه جا حرف از خونه تکونی و بوی بهار و هوای بهاریه...

از اون جایی که مامانی همیشه و در تمام فصول سال در حال خونه تکونیه سختی خونه تکونی به

دوشمون نیست و اینجوری مژه...

البته واسه خاطر حفظ حرمت عید و رسم و رسوماتش هم کم نمیزاریم...

حالا از بوی بهار و هوای بهاری میخوام بگم...

از ی برف بهاری که تمام شهر رو برای آخرین بار زیر لحاف سفید رنگش برای ی خداحافظی از جنس کلبرگ

های برف زمستونی تا ی فصل سرمای دیگه تنها میزاره... 

برف بهاری...

 برف بهاری...

برف بهاری...

برف بهاری...

برف بهاری...

 

_ متوجه علامت اشاره میشی...

_اشیا رو میتونی از ی جعبه ی کوچیک برداری...

_خودتو تو آینه میشناسی ب خودت نگاه میکنی ،دستهاتو حرکت میدی و آخر سر هم کلی خجالت میکشی...

_برای اولین بار تونستی لیوان آب رو بگیری دستت و اب بخوری...؟عکسشو میزارم ادامه مطلب...

_اولین خرابکاری ای که با وسایلهای ماما کردی هم مطعلق ب این هفته ست...

فدای سرت...

"فدای سرت خوشجیل ماما..."

شیلوغ مامان...

"مشاهده ی تصاویر در ادامه مطلب"


هفته ی چهل و چهار:

بي خودتر از هميشه باز به جان اين كاغذ و قلم بي دليل تر از خود مي افتم ...

 خط خطي هايم را تقديم وجود چشمان خسته ام ميكنم ...

 و او چه بيزار و بي وجود به دنبال رد پاي افكارم ميرود و گنگ تر از قبل بازميگردد...

سرنوشت چشمانم را به دست دلي ميسپارم كه در خفگان عشق و عاشقي

سايه اي را كه بر وجودش لنگر انداخته است را تا آخرين نفس با نور وجود چشمانت

ميشكافد و در دل تاريكي  ها دفن ميكند...

خسته تر اما قوي تر از ديروزم...  

من اينجا ميمانم و دشت سبز چشمانت را نظارگر زيباترين بهارها ميشوم...

 بوسه هايم را مملو از آتش عشق نثار گلبرگ لطيف گونه هايت خواهم كرد و

دشت عقاقي هاي وجودت را گلباران خواهم ساخت ...

اينگونه بودن را تو به من آموختي...

که باشم و بودنم را زير چتر باران احساساتم با عشق به تماشا بنشینم ...

 و از تو اي خداي روزهاي سخت و اميد نا اميدي هايم بابت اينگونه بودن بارها شكر گذارم...

من اينگونه بودن را دوست دارم...  

niniweblog.com فسقلي تو اين هفته:

این اولین هفته از اتمام ده ماهگی و ورود به ماه یازدهم از زندگیه عشقم ...

خدا بهت عمری طولانی ، با عزت، با عشق، با خوشی و خوشبختی عطا کنه عزیز دلم...

دوست دارم تا وقتی بهم احتیاج داری زنده باشم و تنهات نزارم 

 ولی بقیه ی روز های زندگیم رو ضرب در هزار و ارزونی ه وجود نازنینت میکنم... 

صد ها سال زنده باشی هستی من...

نایت اسکین

 

_اين هفته خاله شادي ي مهموني با جمعي دوستانه ب مناسبت ديدار دوستان داده بود...هورا

فسقلي بعد ي تيپ خوشگل زدن ،راهي خونه خاله شادي شد...از خود راضی

 مثل هميشه اصلا اذيتم نكرد...ماچ

 با همه مهمونها عكسهاي خوشگل خوشگل انداخت و با همه گرم گرفت...چشمک

 كلي بغلم با هم رخصيديم و خسته شديم ...تشویق

بعد فسقلي بغل مامانش خوابش برد و رفت اتاق پسر خاله آرين لالا كرد...خواب

 آخر شب هم از همه غذاهاي خوشمزه ي خاله خورد و راهي خونه شد...خوشمزه

_ آتيلا جان اين هفته براي اولين بار تونستي به حالت چهار دست و پا رو زانوهات

وايستی و ي كم کمكي به جلو حركت كنی...تشویق

_وقتي موزيك پخش ميشه صدات رو بلند ميكنی و شروع ميكنی ب آواز خوندن...  

_عاشق پاهاي مني تا پاهامو ميبيني حمله ور ميشي طرفشون و منم فرار... تعجب

فكر مي كنم بخاطر لاك انگشتام باشه... متفکر

_هروقت حموم میبرمت که زیرتو بشورم یا حمومت کنم میگی آب آب...

_دوباره رگ خوابت رو لولو برده و خبري از خواب و استراحت ني...خمیازه

_بعد هر قاشق غذا که میخوری و بهت میگم آفرین

 خودت رو تشویق میکنی و به خودت دست میزنی...تشویق

خیلی دوست دارم...قلب

همیشه بخند...

"مشاهده ی تصاویر در ادامه مطلب"

niniweblog.com

ج.و.ن.م...

niniweblog.com

افرین ماما...

niniweblog.com

جینگول ماما...

niniweblog.com

عسلمی...

niniweblog.com

شکلات من...

niniweblog.com

جوجه طلا...

niniweblog.com

ی نی نی خوشجیل...

niniweblog.com

ی هلو خوشمزه...

niniweblog.com

ویتامین من....

niniweblog.com

ی جوجه خوش تیپ...

niniweblog.com

موش کوچولو...

niniweblog.com

فیندیخ...

niniweblog.com

خواب ناز...

niniweblog.com

عشقمی

niniweblog.com

همیشه بخند...

niniweblog.com

جیگلتو جینگول...

niniweblog.com

وای چ کوشولووو...

 niniweblog.com

دوست دارم هلو...

niniweblog.com 

ناناز نازی...

 niniweblog.com

لالا نازم...

 niniweblog.com

گگگبوووووونننننتتتتتتتت....

 niniweblog.com

ی گاز از اون پاها میخوام....

 niniweblog.com

شیطون بلا...

 niniweblog.com

خوابهای خوب ببینی عزیزم...

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (121)

مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
20 بهمن 91 2:13
قــــــــــربونتـــ برم ممنون فداتـــ بشم ...
به آقـــا مـــرتضی خیلی ســـلام بــرسون ...
ممنون که حوصله میکنید و عکس های امیرعلی رو میبینید
دوووووووووووووووووووووووستت دارم عزیز دلم

شیمــــا جونم بخدا برای لحظه ای که تو و گل پســـرت و ببینم لحظه شمـــاری میکنم برای رفتـــ و آمد کردن های دوســــتانه دلم تنگــــه


عزيزم با عشق مهمون وبلاگتون ميشيم...
خيلي برامون عزيز هستيد...
آره به خداخانومي...
انشاا...
دوستون دارم...

مامان سبحان جونی
20 بهمن 91 16:28



ممنون بابت حضور مهربونت عزیزم...
مامان حسنا
21 بهمن 91 10:50
مامانی منتظر پست جدیدما


عزيزم پست جديد رو پنجشنبه گذاشتم خانومي...
روزهاي مادرانه ٤
هفته ي چهل و يك...
مامان حسنا
21 بهمن 91 12:14
اونو که دیدمبازم دلم اتیلا جیگر میخواد


به روي چشم خانومي...
حتما...
فداي دل مهربونت...
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
21 بهمن 91 14:16
عزیزدلم ممنون ...
خیلی زیــــــــــــــــــاد دوستت دارم ...
ی ماچ آبدار از آتیلای عزیزم بکــــــــــــــــــــــــن
:
بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس
هم برای شیــــــــــــمای گلـــم



فداي مهربوني هات خانومي...
ميبوسمتون عزيزم...
مامان حسنا
23 بهمن 91 11:41
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|......*آپیم....بدو* بیا ....|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)
ســـــارا
23 بهمن 91 12:25
سلام شیما جونم میشه بیای وب من و به سوالم جواب بدین؟ من تازه عضو شدم نمیدونم از کی باید بپرسم ببخشید ممنون میشم ازتون.
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
23 بهمن 91 15:32
شـــیما جان خصوصی...
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
23 بهمن 91 15:32
واااااااااای تأئید نکن ...
زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
24 بهمن 91 4:56
عزیزم خیلی پسر نانازی داری با اجازت میخوام لینکش کنم خوشحال میشم شما هم منو لینک کنید


ممنون خانومي شما لطف داري عزيزم...
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
24 بهمن 91 19:54
عـــــــــــــــــــــــزیزمید ....
هم مـــــــــــــادر و هم پســــــــــــر...



فداي تو دوست خوبم...

مامان ملیسا و مهدیس
24 بهمن 91 23:09
سلام خوبید ماشالا چه پسمل نازی دارید خدا حفظش کنه راستی بابت جوابم تو پرسش و پاسخ ممنون الانم که داشتم نظرات رو میخوندم خیلی ناراحت شدم بابت اون کامنت آدم باید چقدر بی فرهنگ باشه که......
راستی من شما رو لینک میکنم شیما جون شما هم منو لینک کنین مرسی گلم


ممنون عزيز دلم
مامان مهربون...
سیدمسیب
25 بهمن 91 14:35
سلام وبلاگ زیبایی داریبه منم سربزن....خواستی تبادل لینک کنیم......منتظرتم
مامان ملیسا و مهدیس
25 بهمن 91 16:23
واسه روز ولنتاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم
یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه
یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید
ولنتاین مبارک


ممنون خانومي
روز عشق شما هم مبارك...
بوووووووس
مامان حسنا
26 بهمن 91 9:46
شیماجون پست جدید میخوامدلم واستون تنگیده


فدای دلت عزیزم...
امروز میزارم...
بووووووووووووووس
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
26 بهمن 91 12:02
شیما جونم یکســــری از عکس های قـــدیمیه امیرعلی پاکـــ شده ...
اینم یکی از خوش شانسی های من ...


چي بگم ...!؟
مامان حسنا
26 بهمن 91 15:45
____ ♣♣♣_____________♣♣♣ _ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣ ♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣ ♣___________♣___♣ __________ ♣ ♣____________♣_♣ ___________ ♣ _ ♣____________♣ ___________ ♣ __ ♣________ ----------------------♣ ____ ♣ ____اپم بدو بیا_______ ♣ ______ ♣ ______________ ♣ ________ ♣ __________ ♣ __________ ♣ ______ ♣ _______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣ ______ ♣____♣__♣__♣____♣ _______ ♣_____♣♣_♣____♣ _________ ♣_♣__♣♣__♣ __دیر نکنیا__________ ♣♣ _________________ ♣♣ _____زودی بیا________ ♣♣ _________________ ♣♣........
مامان محمود
28 بهمن 91 12:33
سلام عزیز دلم پسملت چه نازه ماالا داره خداحفظش کنه خوشحال میشم به ما سربزنیدhttp://yedoneh.niniweblog.com/
مامان حسنا
28 بهمن 91 13:38
..I Love you ...I Love you ....I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........I Love you .......I Love you ......I Love you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you ...I Love you ....I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........I Love you .......I Love you
مامان ایدین
30 بهمن 91 23:28
سلام خاله جون خوبی عزیزم من یه غیبت کوچولو داشتم اتیلا جون خوبه ؟



سلام خانومی...
ممنون عزیز دلم...
شما خوبی؟
آیدین شکلات من خوبه...؟
ب.و.و.و.و.و.و.و.و.و.و.و.س
مامان حسنا
1 اسفند 91 11:12
سلام شیما جونم واسه دوستم زینب جونم چندتا از عکسای امیرعلی جونو ویرایش کردم واسش پیشاپیش کادوی تولدش خیلی دوس داشتم واسه اتیلا جونم درست میکردم اشکال نداره تا تولدش وقت زیاده


وای چ خوب...
عزیزم خیلی لطف داری...
خانومی
ممنون گلم...
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
1 اسفند 91 12:44
من وبلاگمو آپ کردم و حالا منتظرم تا تو بیای ببینیش ____________________$$$$$$$ _____________________$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$_$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$ __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$ _$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$__$$$$$$$$$ $_$$$$$$___$$$$$$$$ _$$$$$$$$$__$$$$$$$ $_$$$$$$$$___$$$$$$ $$_$$$$$$$$___$$$$$ $$$_$$$$$$$$__$$$$$$ _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$ $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$ $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$ $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$ $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$ $$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$ _$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$ _$$$_$$_____________$$$$$$$$$$ _$$_$$______________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ __$$$_________________$$$$$$$$$ $_____________________$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$__$$$$$ $___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$__$$$$$$$$
مامان حسنا
2 اسفند 91 9:58
_______________ %% ______________ %%% _____________ %%%%% ____________ %%%%%% _____________ %%%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%%__%% _____________ %%%__%__% _____________ %%%___%__% _____________ %%%___%___% _____________ %%%___%____% _______ %%____%%%__%____% ______ %__%__%%%%%%__%% ______ %___%%_____%____%% _______ %____%%%%%_%% ________ %___________%% _________ %_________%% _________ %%__سلام___%% ________ %%_________%%% _______ %%___من آپم____%%% ______ %%______زود بیا_____%% _____ %%_______منتظرم_____%% _____ %%__________________%% _____ %%%________________%% ______ %%_______________%%% _______ %%%____________%%% _________ %%%%________%%% ___________ %%%%%%%%%
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
3 اسفند 91 8:25
ســلام قـــربونتــــ برم ؛
شـــرمنده گلم دیر اومدم ...
این پســره ســـرتق لپ تاب و ترکونده همش هنگـــــ میکنه ...
همین الان تونستم بیام وب ...
ممنون بابت کامنت های خیــــلی خیــــلی قشنگتـــ من بلد نیستم به زیبایی تو بنویسم ولی ســاده میگم امیدوارم همیشه ء همیشه لبهاتون خندون و دلتون شـــاد باشه واین خانوادهء 3 نفـــرهخوشبختـــــ ِ خوشبختـــــ باشــــید ...
دوستتووووووووووووووووووووووووووووووووون دارم بی نهایتــــــــــ ...
آتیلا ی گلــــم و ببووووووووووووووووووووووس...
راستی شـــرمنده sms ای که برام فـــرستادی جواب دادم ولی خطـــم خوب آنتن نمیده نـــرسیده به دستت ی خــط حدید گـــرفتم تا شــنبه وصــــل میشه براتــــ sms میکنم ...


عزيزم فكر كردم شايد كامنتهام نميرسه دستت...
ممنون بابت دعاي قشنگت عزيزم...
واسم خيلي عزيزيت...
بوووووووووس...

.............mm
3 اسفند 91 21:21
سلام...به منم سربزن.......منوهم لینک کن...منتظرتم......
آناهیتا مامانیه آرمیتا
4 اسفند 91 2:01
سلام مامانیه مهربون که اینقدروبلاگ قشنگی برای گل پسرنازت درست کردی که باعث شدهمه عکسهای خوشگلشوببینم
ممنون بابت اینکه به وبلاگمون اومدین وممنون ازکامنت خوبت شیمای عزیز
برای آتیلا جون خوش تیپ.


سلام خانومي
ممنون از لطفت عزيزم...
از آشنايي با شما خيلي خوشحال شدم...
از روي ماه آرميتاي عزيزم ميبوسم...
مامان اهورا
6 اسفند 91 15:56
هزار ماشا الله به گل پسرت فداش شم اللهی بوسیییییییییییییییییییییییییییییییی خاله راستی اپ شدم مامانی


سلام خانومي
ممنون خانوم گل...
الان زودي ميام پيشتون...
بوووووووووووووووووووس...
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
7 اسفند 91 2:28
الهــــــــــی قـــربونتون برم ...
شیـــما جونم شـــرمنده اس هایی که براتـــ میفـــرستم نمیاد ...
ایشالا فـــردا با خط جدید بهتــــ اس میـــدم ...
بازک میگـــــــــــــــم بی نهایتــــــ دوستتون دارم



دشمنت شرمنده عزيزم...
ممنون خانومي...
ما بيشتر عزيزم...
دوستون دارم...
مهسا(مامان رها)
7 اسفند 91 14:57
سلام شیما جون .با اجازت لینکت کردم.روی آتیلا جونو ببوس.

سلام خانومي...
ممنون از حضور گرمت عزير دلم...
ميبوسمتون...
مهسا(مامان رها)
7 اسفند 91 15:59
مرسی مامان شیما.از اینکه شما هم به وبلاگ رها اومدین ممنون.
مامان حسنا
8 اسفند 91 9:51
عزیزم ممنون از دعای خوبت ایشالا سال جدید واسه شماهم همینطور باشه.....
گلم تو یکی از پستات عکس آرین و دیده بودم ولی نمیدونم چرا فک نمیکردم ک خواهر زادت باشه....
یه روز اتفاقی بین پیوندهات پیداش کردم و بعد نظرات تورو خوندم فهمیدم خواهر زادته ماشالا هزار ماشالا چقدر هم نازه یه ته چهره ای هم از اتیلا داره معلومه که آتیلا و آرین شبیه مامانای خوشکلشونن
دوستون دارم زیاددددددددددددد

فداي تو دوست خوبم...
من هم همين طور...
مامان کوچولو
9 اسفند 91 0:38
سلام مامانی جون.پس چرا نمیای؟؟؟دلمون برات یه ذره شده.نگران شدیم.از خودت و آتیلا جون خبری بده.
مامان حسنا
9 اسفند 91 8:51
اتیلا جونم 10 ماهگیت مبارک
شیما جون دقیقا موقعی که اتیلا جون 10ماه و 0 روز و 30دقیقه و 5ثانیه بود اومدم
چه باحال


ممنون خانومي...
خيلي خوشحالم ميكني زود زود مياي پيشمون عزيزم....
بوووووووس...
مامان حمید کوچولو
11 اسفند 91 13:33
ای جونم ناز بشی تو آتیلای خوشتیپ خاله. عکسات ماشالا ناز شدن.
مگه هنوز چهاردست وپا نمیری حالا تازه.....

سالم باشی عزیزم


سلام خاله جون مهربون...
نه خاله جون من ميخوام ي دفعه راه برم...
ههههههه
مامان حسنا
11 اسفند 91 13:48
الهی من قربونت برم با اون موهای سیخ سیخت
خاله جون شما رفته بودی بخوابی یا اینکه بازی کنی؟
الهی بگرم که اینقدر خسته شدی که اونجوری خوابیدی


خدا نكنه عزيز دلم...
خيلي ماهي خانومي...
مامان حسنا
11 اسفند 91 13:50
راستس شادی جون بهت گفته بود با ویتامین خداییش خیلی بهت میاد


ممنون عزيز دلم
حسنا گلي هم ويتامينه منه...
بوووووووووووس...
مامان رادین
11 اسفند 91 14:44
سلام مامانی جون
خسته نباشی از نی نی داری ...
ماشالا جیگری من روز به روز ناز تر و بزرگ تر میشه
خدا حفظش کنه ، چقدر ناز خوابیده
مواظب خودتون باشید بای بای


سلام خانومي...
ممنون عزيز دلم...
شما هم همچنين...
ممنون از حضور سبزت عزيزم...
از روي ماه رادين جانم بووووووووس...
بهاره مامان ونداد
11 اسفند 91 15:41
چه خواب نازی رفته این گل پسر چقدر هم بامزه سوار موتور شده


ممخون از حضورت عزيزم...
بهاره مامان ونداد
11 اسفند 91 15:43
وای شیما جون همین الان که داشتم تو وبت میچرخیدم یه لحظه برگشتم تو وب ونداد دیدم از تو یه نظر هست خیلی جالبه دو تامون با هم تو وب همدیگه بودیم
بووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسس


آخي چ جالب...
اين طوري ي بار ديگه ب حقيقت دل ب دل راه داره پي برديم...
دوستون دارم عزيزم...
بووووووووووووووووووس...
مامان حسنا
12 اسفند 91 14:51
خاله جون من آپممممممممممممممممممممممممممممممممممممم میای پیشمون؟؟؟
مامان یاسمن و محمد پارسا
12 اسفند 91 19:02
سلام عزیز دلم خیلی نازی و دوست دارمچه عکسای قشنگی مامانی گذاشته ناز نینم هر روز میام پیشت اما دو سه روز نبودم مامانی هم اصلا خبرمون نکرده شاید...اما ما هر وقت اینجا بیاییم حتما یه سری هم به خوشگل خودمونمی زنیم


سلام عزيز دلم...
ميدونم شما ب ما خيلي لطف و محبت داري...
منم خيلي دوستون دارم...
ميبوسمتون خانوم گل...
مامان حسنا
13 اسفند 91 14:23
وای چ بوسایی فرستادی خانومی چسبید
اونوقتی اومدم عکس نزاشته بودی؟/؟پس کی میزاری عکسای جیگرم و ؟


سلام خانومي
از ته دل بود آخه...
شوهري رو گير بيارم ميزارم...
مامان حسنا
13 اسفند 91 16:45


اومدم دیدم خبری نیس همه ی اینا رو گذاشتم اخه چندتا شون زیاد کاربرد نداره



بوووووووووووووووووووووووووس...
مامان بهداد
13 اسفند 91 17:04
به به . سلام به گل پسر . خوشگل پسر. مامانی همیشه به گردش و شادی. ببوس این گل پسر عزیز و .بوس بوس بوس.
در پناه خدا باشه.


سلام عزیزم ممنون خانومی
همچنین شما...
میبوسمتون عزیزم...
بابای مهتا
14 اسفند 91 7:43
سلام من و مامان مهتا رو توی اون هوای برفی زیبا از هوای بهاری شهر گل و بلبل شیراز پذیرا باشید. وقت زیباتون به خیر، ممنون از اینکه قابل دونستید و به وبلاگ زیبای خفته در خاک من هم سری زدید انشاالله همیشه شاد و سربلند باشید
مامان رادین
14 اسفند 91 16:21
سلاااااااااااااااااااااااام مامانیه گل
چطوری عزیزم ؟؟
خیلی دل تنگتون بودم
گل پسری ، عسل پسری چطوره ؟؟؟؟
خیلی نازه عکیهاش مخصوصاً خوابیده هاش ...
خدا نگهش داره ...
از طرف من به آتیلای نازنازی

سلام عزيزم...
چقدر خوشحال شدم ك اومدي پيشمون...
لطف داري عزيز دلم...
ميبوسمتون خانومي...
ثمین
14 اسفند 91 20:01
سلام عزیزم لینک شدین! به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدی
سیدمسیب
15 اسفند 91 12:39
سلام خیلی ممنون شمالطف دارین.....من خودم درنی نی وبلاگ وبلاگ دارم http://morabbykodak.niniweblog.com/ راستی منوهم لینک کن درصورت امکان لوگوی وبلاگ مذهبی منوبذاریدبه وبلاگتون
مرجان مامان آران
15 اسفند 91 15:20
سلام عزیزم هزار ماشالا خیلی خوشگله اتیلا جوننن
خوشحال میشم تبادل لینک کنیم من لینکتون کردم


سلام عزیزم ...
ممنون خانوم گل...
الان میام پیشتون...
ماماندوقلوها(حسین_حسام)
15 اسفند 91 16:07
سلام مامانی خوبی اتیلا جون خوبه الهی من دورش بگردم وای چقدر نازه این عکسا تورو خدا یه بوس ابدار ازطرف من روی لپاش بچسبون ممنونم


فداي مهربوني هات عزيز دلم...
با چشمهاي پر محبت و خوشگل خودت نگاه ميكني عزيزم...
از روي ماه دوقلو هاي خوشگلت ميبوسم...
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 اسفند 91 17:34
ده ماهگی مبارک عزیز دلم


سلام خاله جون ...
ممنون...
rasta
15 اسفند 91 21:04
سلام مامانی خوشگل ... ممنون از اینکه اومدی پیشم ... واقعا جدی دارم میگم پسملت خیلی نازه .. ماشالله .. آدم نینیهای شماهارو که میبینه دلش بیشتر هوس میکنه تا بچه ی خودش رو در آغوش بگیره.... خودت و شوهرت هم باید خیلی ناز باشید که بچه انقدر خوشمل و ناز و معصوم شده... اتفاقا شوهر منم و خونوادش نینی پسر خیلی دوس دارن اما من خودم دختر یکمی بیشتر دوست دارم .... با این حال هرچی بشه بازم دوسش دارم و برام فرقی نداره فقط از خدا میخام که سالم باشه وبت رو هم تقریبا کامل خوندم ، عکس اتاقش خیلی قشنگه ... من نمیتونم واسش اتاق درست کنم خونتون هم خیلی خوشمله ، مامان خوش سلیقه! به هر حال خوشحال میشم باهم دیگه دوست های خوبی باشیم
مامان سبحان جون
16 اسفند 91 3:10
سلام عزیزم ممنون که اومدی پیشمون ولی خانومی این پستی که توش برام نظر گذاشتی(مانلی و سبحان) مال خیلی وقت پیشه احتمالا باهمین صفحه لینکم کردی و همیشه ازهمونجا میاد ولی شما تو وبم بزن صفحه نخست سمت چپ بالا که وبم از صفحه اول بیاد یه عالمه پست باعکس داره


چشم مادر خانومي...
حتما...
بهاره مامان ونداد
16 اسفند 91 14:43
عزیزم قالب جدید مبارک این خیلی بهتره ادم تو اون یکی یکم احساس گیجی میکرد


ممنون خانومي...
خوشحالم ك پسنديدي...
مامان یاسمن و محمد پارسا
16 اسفند 91 23:28
سال نو برایتان پر از شادی و خرمی عزیزم بدشم فدای موهای سیخ سیخی این ناز پسر بشم من که اینطور خوابیده::


سلام ماماني مهربون...
همچنين واسه شما...
خدا نكنه عزيز دلم...
سالهاي سال زنده و سلامت باشيد...
گلبرگ
17 اسفند 91 0:50
ممنون که بهمون سر زدید...
خدا این پسرک گل گلی رو براتون نگه داره


ممنون خانومی...
مامان دکتر آرمان
17 اسفند 91 10:42
خدا حفظش کنه گلتونو اگه ب وب پسرم سری بزنید و نظر بدین ممنون می شم
مامان ملیسا و مهدیس
17 اسفند 91 11:22
روی ماه اتیلا جونو ببوس الهی خاله فداش بشه چه هواییه امروز منم چندتا عکس میذارم از هوای امروز ببینید


سلام خانومی ممنون از حضورت...
حتما میام پیشتون عزیزم...
مامان حسنا
17 اسفند 91 11:22
عزیزمممممممممممممممممممممممممم
خاله جون واسه کی زبون درآورده بودی؟
من قربون اون زبونت برم
فدات بشم با اون تیپ های خوشکلت
قربون اون خنده هاتم ک همیشه خنده رو لباته
عاشقتونمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم زیاد

سلام عزیز دلم
خیلی ماهی عزیزم...
ممنون از کانت های پر محبتت که کلی انرزی و عشق توشون فریاد میزنه...
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

مامان حمید کوچولو
17 اسفند 91 11:40
وای شیما الان میخواستم این مطلبو بنویسم که خوش بحالتون شما برف داریدقبلش رفتم پای پنجره دیدم داره یه خورده برف میاد با خودم گفتم چقدر خدازود خواستمو اجابت کرد

برفش برف نیست ولی غافلگیر شدم

وای چقدر تو شیطون شدی خرابکاری میکنی
عکساناناز شدن.

دیدم آنی تا رفتم حمیدو بخوابونم رفته بودی
:@};


عزیزم خدا هم نمیتونه ب دل پاک و مهربونت نه بگه...
ممنون که اومدب پیشمون گلم...
خیلی ناراحت شدم...
کاش قبلش میگفتی منتظرت میموندم...
از روی حمیدم بووووووووووووووووس یادت نره...
مامان حسنا
17 اسفند 91 14:37
خیلی خیلی دوستتون دارم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان حسنا
17 اسفند 91 14:38
راستی شیماجون حسناهم خرابکاری یاد گرفته بیا ببین
مامان حسنا
17 اسفند 91 14:56
وای این بوس اینقدر زیاد بوده ک از کادر زده بیرون
بخدا کلی و داشت پس کجاشد


خيلي عزيزين واسه همون....
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس...
مامان اهورا
17 اسفند 91 15:26
ای جوونم هزار تا بوس برای اتیلا جووونم :


سلام مادر خانومي مهربون...
بوووووووس...
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 اسفند 91 16:08
مامانی خصوصی
مامان امیر
17 اسفند 91 23:00
سلام خوبید واااااااااااااااااای این موش کوچولو چه نازه؟خاله قربونش بره
انشاا..سال خوب و پربرکتی داشته باشید همراه با سلامتی نی نی ها پیشاپیش عیدتون مبارک


سلام خاله جون...
ممنون همچنين شما...
مامان امیــــرعلی (پســـرکــــ شیطـــون)
18 اسفند 91 9:18
ســــــــلام عشــــــق من خوبی ؟؟؟
ســــــــلامتی ؟؟؟
عزیزدلم خیـــــلی خیــــلی خیـــلی زیاااااد دلم براتون تنگـــــ شده بود ...
دوستتون دارم بی نهایتــــ ...
فدای خودت و کارهای جدیدتــــ بشـــم من ...
قـــــــــربونت بــــرم ///


سلام خاله زينب...
خوب شد كه برگشتين...
ما هم خيلي دلمون واستون تنگ شده بود...
بوووووس...
بهاره مامان ونداد
18 اسفند 91 17:32
وای عزیز دلم چه عکس های نازی کلی خوشمون اومد مخصوصا از اون عکسه که اتیلا پشت شیشه است


سلام بهاره جان...
ممنون عسيس دلم...
آیدا(مامان الینا)
19 اسفند 91 1:06
الهی قربون این پسمل خوشگل بشم
شیما جون ماشالا آتیلا جون روز به روز خوشگلتر میشه




خدا نكنه آيدا جان...
ممنون عزيز دلم نظر لطفته خانوم گل...
مرجان مامان آران
19 اسفند 91 1:57
اونجا حسابییییییییی برف اومده تهران که یکم اومد
قربون عکسای خوشگلش برم هزار ماشالا به جونت جیگرررررررررررررررر


بله مرجان جان ي برف سنگين مهمون شهرمون بود...
خدا نكنه عزيز دلم...
ممنون از محبتت عزيز دلم...
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 اسفند 91 11:11
مامانی خصوصی


اومدم...
مامان حمید کوچولو
19 اسفند 91 13:11
وای چه تیپی چه کتی ...موش بخوره تورو


ميسي خاله جون...
ب خوش تيپيه داداشم حميد جون ك نيستم...
سیب سرخ کوچولو
19 اسفند 91 16:47
یعنی عاشق اون عکسشم که پتو رو گذاشته دهنش+این عکس آخری که اینقدر معصوم خوابیده.عشقولیییییییییییی خالهفدات بشم خوددددددددددم رسما و شخصا


فداي مهربونيهات عزيزم...
خدا نكنه گلم نگو اينجوري...
ازروي ماه خودتو سيب كوشولو بووووووووووووس....
سیب سرخ کوچولو
19 اسفند 91 16:49
شیما جونییییییییییییبرام روی ماه آتیلا جونم رو ببوس


فداي تو عزيزم...
چشم شما هم از طرف من بگو ب سيب كوچولو ك خيلي دوسش دارم...
بوووووووس...
سیب سرخ کوچولو
19 اسفند 91 16:50
راستیییییییییییییییییییییییییییی،قالب جدید مبارکچه خوشمل شده وبلاگ پسملیییییییییییشیما جون دست گلت درد نکنه.خیلی قشنگه قالب جدید


فداي تو عزيزم...
ممنون خانومي...
مامان اهورا
19 اسفند 91 18:40
مامانی من عاشق این پسر کوشولو شدم هر روز عکسهاشو نگاه میکنم قوبونش بشم عسلی هست بخدا فدای خواب معصومش برم

فداي دل مهربونت بشم من...
خيلي ماهي ب خدا...
لطف داري...
منم خيلي دوستون دارم...
مامان رادین
19 اسفند 91 20:22
ایشالا عروسیت خوشکل خاله...
منتظرم زودتر تولدت بشه جیگری تا کلی عکس ناز ازت ببینم
نوروز زیبا رو پیشاپیش به دویت خوبم مامان شیما و دوست رادین پسری آتیلا جیگری تبریک می گم


ممنون عزيز دلم...
خيلي خيلي لطف داري خانومي...
ميبوسمتون...
ماماني اميرعلي جون
19 اسفند 91 22:54
اي جوووووووووونم
ماشاالله چقدر خوش تيپ شده
مخصوصا اون كت و شلوارش
انشاالله كت و شلوار دامادي بپوشي عزيز خاله فدات بشم
اي شيطون بلا خرابكاريهاش تازه شروع شده
بووووووووس براي مامان شيما و پسملي


ممنون عزيز دلم...
انشاا... دامادي امير علي جان...
ميبوسمتون خانومي...
مامان ملیسا و مهدیس
20 اسفند 91 16:23
ای جوووووووووووووووووووووووووونم الهی خاله فدات شه عزیزم چگده تو نازی بووووووووووووووووووس برای اتبلا و مامان جونش


ممنون عزيز دلم بووووووووس...
ماماني اميرعلي جون
21 اسفند 91 2:13


___d88888888b_____d88888888b
__d88?____d88b___d88b____`88b
_d8?_________d888b_________`8b
_8b_________________________d8
_b8__________________d8888b___d8888b
__d8________________d8?__d8b_d8b__`8b
___8ba_____________d8?_____d8b_____`8b
____`8da___________8b_______________d8
______`Y8b__________d8_____________8b
________`8b__________8ba_________ad8
__________`88_____88__`8da_____ab8?
____________8b___d8_____`Y8___8Y?
_____________`b_d?________`8_8?
______________`8?__________`8?
_______________"____________"



ممنون از حضورت خانومي...

مامان حسنا
21 اسفند 91 9:58

دلم تنگیده واستون شرمنده بخاطر اسباب کشی سرم شلوغه زیاو وقت ندارم بیام پیشتون


فداي تو دوست خوبم...
ايشاا... ب سلامتي...
امیر مهدی و عمی
22 اسفند 91 14:29
سلام بر مامانی و گل پسر خوش تیپ
خیلی خیلی عکسهای زیبایی گذاشتید دستتون درد نکنه
دست آتیلای نازنین هم به خاطر خرابکاری هاش درد نکنه دیگه مامانی احساس کرده که مصرفی نداره
نازنین دوست دارم یییییییییی عالمه


سلام عزیزم...
ممنون ک اومدی پیشمون خانومی...
درسته حتما...؟؟؟
میبوسمتون...
بهاره مامان ونداد
23 اسفند 91 1:46
مامانی قالب نو مبارک
سال نو هم پیشاپیش مبارک


ممنون عزیز دلم...
دوست خوبم همچنین سال خوبی برای شما...
مامان نی نی باربد
23 اسفند 91 1:54
سلام شیما جون معلومه این گل پسرت بزرگ بشه از اون خوش تیپا میشه .مثل همیشه یه ماچ از طرف من رو اون لپا تپل مپل بده


الهی...
خیلی لطف داری عزیزم...
میبوسمتون...
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 اسفند 91 9:30
کجای مامانی دلم تنگ شد چرا چیزی نمی نویسید


فدای دل مهربونت مامانی
سرم یکم شلوغه نمیتونم بیام شرمنده...
پست جدید ایشاا... پنج شنبه...
مامان حسنا
23 اسفند 91 12:43
فداتون بشم
شیما جون سال جدید پیشاپیش مبارک


خدا نکنه گلم...
همچنین برای شما خانواده ی دوست داشتنی...
مامان ایدین
23 اسفند 91 16:56
_░▒███████ ░██▓▒░░▒▓██ ██▓▒░__░▒▓██___██████ ██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██ ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██ ██▓▒░_______________░▒▓██ _██▓▒░______________░▒▓██ __██▓▒░____________░▒▓██ ___██▓▒░__________░▒▓██ ____██▓▒░________░▒▓██ _____██▓▒░_____░▒▓██ ______██▓▒░__░▒▓██ _______█▓▒░░▒▓██ _________░▒▓██ _______░▒▓██ _____░▒▓██ مثل همیشه بیستی به ما سر نمی زنی
مامان شایان
25 اسفند 91 15:22
ماشالله به گل پسر خندونت مامان شیماااا
خدا حفظش کنه واستون



فدای مهربونیهات نجمه جون...
همچنین شازده رو...
بهاره مامان ونداد
25 اسفند 91 16:32
وای جیجلی خاله من قربون اون لباساب کوشولوت برم
خاله جونی با منم میای دد ولی من اگه ببرمت دیگه به مامانت پست نمیدم چون کلی میخولمتعاشقتم نانازی


فدای مهربونی هات بهاره جون...
دوستون دارم...
مرجان مامان آران
26 اسفند 91 0:25
عزیزممممممممممممممم چقدر تو ماه و خوشگلییییییییی
چه لباسای قشنگی چه اتاقییییییی به بهههههههههههههههههههههه
خسته نباشی شیما جونننننننننم
بوس برای مامان و پسر عزیزززززززززززززززززز


فدای تو دوست خوبم...
ممنون از محبتت عزیز دلم...
میبوسمتون...
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 اسفند 91 0:45
خسته نباشی مامانی مهربون و همینطور اتیلای نازم سال پر از شادی و خرمی براتون ارزو دارم


ممنون خانومی...
همچنین سالی خوب و پر برکت واسه شا خونواده ی دوست داشتنی...
مامان حمید کوچولو
26 اسفند 91 9:49
قربون اون لباسای کوشولوت بشم

جاقحط بود رفتی توکشو نشستی پیشی کوچولو
ایشالا سال خوبی داشته باشی عزیزم
بوسسسسسسسسسسس مثل مامانت
خخخ


خدا نکنه خامومی...
آره عزیز میبینی؟
همین و بگو...
ممنون از بوس محکم و خوشجیلت ...
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان حسنا
26 اسفند 91 11:08
شیماجونم خسته نباشی خانومی
قربون اون لباسای اتیلا برم که واسش کوچولو شده
دیگه پسریمون مرد شده واسه خودش قربون حرف زدنش برم من


ممنون عزیز دلم...
آره دیگه وقتشه بیام خواستگاری...
ماماندوقلوها(حسین_حسام)
26 اسفند 91 12:03
سلام عزیزم خوبی قربونت برم اتیلا جونم وای که چقدر ناز و خوش عکسی الهی دورت بکردم فدات بشم که به مامانی کمک میکردی دوست دارم عزیز دلم


خدا نکنه خاله ی مهربون...
فدای دل مهربونت...
امیر مهدی و عمی
26 اسفند 91 14:54
سلام بر مامانی و گل پسر همربون
خسته نباشیددددددد
عکساتون خیلی زیبا بود
چقدر عکس های لباسای آتیلا جون که کوچیک شده بودن حس خوبی به آدم میده
نشان از بزرگ شدن ی فرشته کوچولو
انشااله همیشه فرشته زندگیتون سالم باشه
راستی مامانی آتیلا جون هم برا خودش در این دوده گیری و نشستن در کمد حسابی کیف کردهاااااا
دوستون داریم خیلی زیادددددددد.


ممنون عزیز دلم...
فدای مهربونیهات...
ممنون از دعای قشنگت خانوم...
منم خیلی خیلی دوستون دارم...
مامان اهورا
26 اسفند 91 17:53
خدایا چه گل پسری مامانی من دلم اتیلا میخواد میخوام گازش بگیرم اجازه میدین


قربون دل مهربونت عزیزم...
بله ب شرطی که ی گاز از فسقلی شما بگیرم...؟
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
27 اسفند 91 11:32
11ماه گذشت ... بعضی ها دلشـــون شکست...
بعضی ها دل شکوندن ... خیلیا عاشق شدن و
خیلیا تنهـــــا ... خیلیا از بینمون رفتن ... خیلیا بینمون اومدن ... گریه کردیم و خندیدیم ...
زندگی برخلاف آرزوهامون گذشتــــ ...
قثط 5 روز دیگه مونده ؛ 5 روز از اون همه خاطـــره ها !!!
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری ...
پیشاپیش ســــال نو مبارکــــ ...
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
27 اسفند 91 11:33
ســــــــلام دورتـــ بگــــردم ...
خوبی خاله جوووووون ... ؟؟؟
دلم براتــــ ی ذره شده بود ...
دوستت دارم عزیز دل خاله زینبـــــ ...



سلام زینب جون...
ما هم خیلی دلمون تنگ شده...
دوستون داریم...
ماماني اميرعلي جون
27 اسفند 91 16:51
سلام عزيزم
قالب جديد مبارك
خسته از خونه تكوني نباشي خانومي
قربون اون قندعسل خاله بشم كه كلي خونه تكوني كرده و خسته شده بعدش هم بيهوش رو زمين
پيشاپيش سال نو مبارك
بووووووووووووس


سلام عزیزم
ممنون خانومی...
همچنین شما...
خدا نکنه خاله جون مهربون
سال نو شما هم مبارک...
پاینده باشید...
مامان امیر
28 اسفند 91 0:52
سلام شیما جون پیشاپیش سال نو مبارک همیشه خوش و خرم باشید


فدای تو دوسیت خوبم...
همچنین خانومی...
rasta
29 اسفند 91 0:57
سلام عزیزم، کم پیدا شدی ، سال جدید رو پیشاپیش به تو و خونوادت و آتیلا ی نازنازی تبریک میگم، ایشالله که واستون سال پربرکتی باشه
یک عالمه میبوسمت


شرمنده خانومی
سرم ی کم شلوغه
همچنین برا شما عزیزم...
مامان سبحان جون
29 اسفند 91 6:40
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نوپیشاپیش مبارک
مامان رادین
29 اسفند 91 15:22
یشاپیش میبوسمتـــــ ( ' ; ' ) یکی این ور ('; ' ) یکی اون ور ( ' ;') یادتـــــ باشه اولین روبوسی عید و من کـــــردم... و این گل هم تقدی______________________م به مامان شیمای عزیز بهترین دویت من و رادین جون تو وبلاگ شما هستید به امید دوستیهای پایدار در سال نو عیدتون مبارک
مامان رادین
29 اسفند 91 15:30
چه قالب قشنگی
مبارکت باشه آتیلای ناز من
خیلی دوست دارم


ممنون خاله جون
منم خيلي دوستون دارم...
حامی
29 اسفند 91 15:34
انشالله که سال خوب و پربرکتی داشته باشید... و از حضور این کوچولوی نازنین نهایت لذت رو ببرید...
بابای ارشیا
29 اسفند 91 23:26
بهار است که بر درت می کوبد؛
سورنازن عید را بشنو ؛ که مستانه ملودی عشق می سازد
شادمانه خیز و سفره را نظاره کن ؛ حاضران را به تبسمی
مهمان دل ؛ و رفتگان را به تولای رحمان آرزو نما ؛
و من نیز لحظه تحویل دعا می کنم ؛ سال نو بر درخت زندگانیت
شاخه های نومیدی و دردمندی و فراق و نیاز چنان شکوفه
کند که تا نوروز پسین جز عزت و حرمت و صحت و برکت و
شادمانی و شیرین کامی و تبسم و مهربانی و عشق میوه ای ندهد.
سال 1392 خدمت شما و آتیلا جون مبارک باد .

مرجان مامان آران
29 اسفند 91 23:47
شانس نام مستعار خداست انجا که نمیخواهد امضایش پای داده هایش باشد بارش بی وقفه گمنامترین نام خدا را برایتان ارزومندم پیشاپیش سال نو مبارک
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
30 اسفند 91 5:27
بر سر سفره احساس اگر جایی بود/ سخن ساده تبریک مرا جا بدهید/ سین هشتم سخن ساده ی تبریک من است/ جا سر سفره اگر نیست/ به دلها بدهید…… سال ۹۲ مبارک
هیراد و عمه لیلاش
30 اسفند 91 22:25
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$ ____$$____$$$$__$$$$__$$$$ __$$______$$$$$$__$$$$$$$$ __$$____$$$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$ $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$ $$$$__$$$$$$__$$__$$$$ __$$$$______$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$ __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$ ___$$$$_____________`$$$ ___________________ $$ __________________`$$` ________________$$` _____$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$ _$$$$____$$_$` $$$$$__$$___$$___$$$$ $$$$$$$______`$$_$$$$$$ $$$$__________$$$_____$ $$___________` $$____$$ _____$$$_____$$`___$$$$ ___$$$$$$___$$__$$$$$$ __$$$$$$$$_$$_$$___$$$ _$$$____$$$$_$$__$$$$ __$$_____$$_$$$$$$$ ___$______`$$ ___________$$ ____________$$` ___________`$$ __________$$ _________$$ سال نو مبارک
امیر مهدی و عمی
30 اسفند 91 23:09
ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها ای تدبیر کننده روز و شب ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر حال مارا به بهترین حال دگرگون کن سال نو مبارک
مامان حسنا
1 فروردین 92 9:49
سلام سال تو مبارک عزیزم ایشالا سال خوبی داشته باشید شیماجون نفسم عزیزم خواهرم تفلد منه نه تفلو بابایی
بهاره مامان ونداد
1 فروردین 92 11:09
نوروز یعنی هیچ زمستانی ماندنی نیست حتی اگر بلندترین شبش یلدا باشد سال نو مبارک
خاله شادى
1 فروردین 92 12:02
قربونت برم من كه تو كشو جا ميشى
دل همه ى اونايي كه ميان تو وبلاگت بسوزه
اونا كه نميتونن ترو بخورن
فقط من ميتونم
صبر كن مگه بعد از ظهر نبينمت


خدا نكنه خاله شادي جونم...
دوست دارم...
هييلي
هييلي
هييلي...
مامان بهداد
2 فروردین 92 14:33
مژده ای دل که دگرباره بهار آمده است خوش خرامیده و با حسن و وقار آمده است به تو ای باد صبا می دهمت پیغامی این پیامی است که از دوست به یار آمده است شاد باشید در این عید و در این سال جدید آرزویی است که از دوست به یار آمده است . . .
مامان امیر محمد (وروجکــــ مامانیــ)
3 فروردین 92 0:33
مامانی داشتم خاطرات دوران بارداری را میخوندم دیدم اتیلا اردیبهشتی امیر محمد منم اردیبهشت بدنیا اومده3روز بعداز اتیلا 11اردیبهشت
گلم انلاینی میتونی بیای نی نی گپ؟


آخی چ خوب...
قبونش میشم...
بله عزیزم
الان میام...
مامان امیر محمد (وروجکــــ مامانیــ)
3 فروردین 92 0:38
عزیزم میتونی بیای نی نی گپ


اومدم........
مامان امیر محمد (وروجکــــ مامانیــ)
3 فروردین 92 0:43
وای من ی کامنت پر بوسه برای اتیلا فرستادم حتما کدو اشتباه زدم نیستش


فدای تو عزیزم...
ممنون خانومی...
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس......
مامان امیر محمد (وروجکــــ مامانیــ)
3 فروردین 92 0:54
منم همین طور عزیزم


واسه ی وقت دیگه حتما میام پیشت عزیزم...
الان هر کار میکنم نمیشه...
الناز
16 فروردین 92 0:25
به به چه نی نی ناااااااااااااااااااازی خدا حفظش کنه بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


قربون تو عزيزم...
ايشاا... گل تو هم زودي زودي بياد...