آتیلا جانآتیلا جان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

ღ آتیلا جون ... ღ

نوشتن این وبلاگ از اولین نشانه های وجودت در دنیایمان آغاز شد

نوروز 1392...

1392/1/3 23:02
2,044 بازدید
اشتراک گذاری

١٣٩٢...

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

به نام خدا...

اول از همه خداوندا ترو شکر گذارم که تونستم در آغاز سال 92 کنار همسر و فرزندم با صحت و سلامت روح

وجسم پا به یک سال جدید بگذارم...

ترو شکر گذارم که در تمام سالهای زندگیم رنگ خدایی رو از چهره ی زندگیم کم نکردی و رنگ و بوی امید و

سرزندگی برا روزهای سخت و سرد  پاییزیم بودی...

ترو شکرگذارم بابت تمام روزهای اخر سالهای زندگیم که وقتی به عقب برمیگردم جز شکر نعمت و حکمتت چیز

دیگه ای برای گفتن ندارم...

تورو شکر گذارم چرا که هر لحظه و هر دم کنارم بودی هر چند که من غافل از تو سپری میکردم...

تو رو شکر گذارم بخاطر جا و مکانی که برام مقدر دونستی و خوشبختی رو بدون هیچ زحمتی واسه من هدیه

ی دستهای خالی از تو کردی که چقدر شرمندم... 

و خدایا من تورو بابت همه ی داشته هاو نداشته هام...

بابت همه ی خنده ها و گریه هام...

همه  سردی ها و سختی ها...

همه مهربانی ها و دوستی ها...

بابت همه بود و نبودم...

از حالا تا خود خود توکه خدایی شکر گذارم به خدا...

و بازهم با کوله باری از آرزوها میام سراغت و تو سال جدید

ازت  فقط و فقط  "تو رو"  میخوام...

کنارمون باش و هیچ وقت نظر لطف و رحمتت رو از ما دریغ نکن...

الهی امین...

"مشاهده ی تصاویر در ادامه ی مطلب"

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان امیر محمد (وروجکــــ مامانیــ)
3 فروردین 92 2:40
واااااااااااااااای شیما جون گل کاشتی
یعنس میشه منم ی سفره به این خوشگلی باز کنم
فکر نکنم
عیــــــــــــــدتونم مبارک


عزيزم
شما لطف داري...
با چشمهاي هوشگلت نگاه ميكني...
عيد شمام مبارك عزيزم...
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
3 فروردین 92 3:27
الهــــــی خاله قــــربون پســـــمل ناز بره ...
عیدت مبارک عزیز دلم ...
ببوووووووووووووووووووووس آتیلای عزیزم و ...



خدا نكنه عسيس دلم،..
فداي مهربوني هات...
عيد شمام مبارك...
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 فروردین 92 10:35
خیلی سفره قشنگیه دستت درد نکنه مامانی جون ارزو می کنم سالی خوب وسرشار از شادی و خرمی پیش رو داشته باشید با اتیلای خوشگلممامانی پس گل قشنگه سفره هفت سین کجا نشسته فداش بشم من


ممنون عزيز دلم...
همچنين براي شما...
عزيزم عكسهاي كوچولو تو گوشيه باباشه...
ايشاا... ب زودي ميزارم عكسهاشو...
١٣٩٢
3 فروردین 92 10:55
سال نو مبارك مادر خوش صليقه...
بابابزرگ ارسطو
3 فروردین 92 11:21
سال نو بر شما مبارك

ماشالا به آتيلا جون كه مامان خوش سليقه داره و سفره ي قشنگي را درست كرده


سلام خیلی ممنون...
لطف دارین...
سال نو شما هم مبارک...
بهاره مامان ونداد
3 فروردین 92 16:42
وای چه سفره قشنگی عیدتون مبارک باشه
سالی پر از خیر وبرکت
دوستتون دارم


ممنون بهاره جون...
فدای مهربونیهات...
منم خیلی دوستون دارم...
سال نو مبارک...
مامان ایمان
3 فروردین 92 19:42
آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت ، که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف ، و من از دور ببینم که پر از لبخند است چشم و دنیا و دلت ،
سال نو مبارککککککککککککک
به ماهم سر بزنید


همچنين خانومي...
ب روي چشم حتما...
مرجان مامان آران
3 فروردین 92 20:36
به بههههههههههههه چه سفره خوشگل و قشنگییییییییییییییییییییییی
ایشالا به سلامتیییییییییییییی خسته نباشی با این همه زحمتتت عزیزم
اتیلا خوشگلمووو ببوسسسسسسس شیما جون مهربوننننننننننن


فداي تو دوست خوبم...
با چشمهاي قشنگت ميبيني عزيزم...
لطف داري...
منم ميبوسمتون....
بوووووووووووووووووووووووووووس...
مامان ایدین
4 فروردین 92 1:10
باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطره های باران طلایی رنگند از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی ... بهارتان مبارک
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
4 فروردین 92 2:16
سلام عزیز دلم دیدم آنلاینی گفتم ی حالی بپرسم ... داری آپ میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ماماندوقلوها(حسین_حسام)
4 فروردین 92 15:57
ســــۀام عزیز دلم عید شما هم مبــــــارکـــ ایشالا سال خوب و خوشی داشــــتـــ ه باشین بهبه چه سفره هفت سین قشـــــنگی الهی دوست دارم اتیـــــلا جونـــــــــــم


ممنون خانومي...
از روي ماه فسقلي هاي من بوووووووووووس...
مامان حمید کوچولو
5 فروردین 92 16:42
سلام سلام صد تاسلام
به شیما خانم وگل پسرش
سال نو مبارک
به به چه سفره هفت سین خوشگلی. ..خسته نباشی خیلی قشنگه

امیدوارم سال خوبی رو پشت سر بگذارید
دلم براتون تنگ شده :
پس به قول مامان شیما بوووووووووووووووسP



فداي تو عزيزم...
همچنين براي شما...
عزيزم منم خيلي دل تنگم...
دوستون دارم...
بوووووووووووووووووووووووووووووووس...
مامان حسنا
5 فروردین 92 20:57
سلام شیماجونم خواهر خوبم عیدتون مبارک اتیلای عزیزم عید شماهم مبارک عزیزدلم ایشالا سال خوبی داشته باشین
سیب سرخ کوچولو
7 فروردین 92 2:08
سلام شیما جونم.خوبی؟؟آتیلا جونم خوبه؟؟؟عیدت مبارک خانمیانشاالله سال 92 سال خوبی برای شما و همسری و آتیلای عزیز باشهچه سفره ی قشنگی چیدی خانمی.الهی همیشه زندگیت سبز باشه لبخند رو لبهاتون باشه و شادی تو دلهاتون.


فداي تو خانومي
همچنين براي شما
آقاي پدر مهربون
و سيب كوچولوي خوردني...
مامان کورش
8 فروردین 92 19:16
سلام شیما جون سال نو به خودت واتیلا جون تبریک میگم امیدوارم سال خوبی در کنار خانواده داشته باشید


فدای تو خانومی...
همچنین شما...
مامان اهورا
9 فروردین 92 10:58
ای جانم قربون مامان به این خوش سلیقه ایعیدتون مبارک همراه با شادی خیلی سفرتون خوشمله راستی شیما جووونم اپم منتظرتم گل پسرت رو ببوس از طرف من


سلام خانومی...
ممنون عسیس دلم...
همچنین شما...
الان میام پیشتون...
بهاره مامان ونداد
10 فروردین 92 15:43
عزیزم نیستییییییییییییییییییی چرا؟ فقط خواستیم حالتون رو بپرسیمم
admin
11 فروردین 92 16:07
سلام عزیزم مرسی که بهم سر زدی امیر
امیر
11 فروردین 92 16:33
سلام مامانه اتیلا جون
تو وبلاگم گذاشته بودی زیر عکس بچه ها که مسه نی نیه من نمیشن اومدم دیدم
واقعا ایولا داری
من 2تا سایت دیگه هم دارم می خوای بهترین عکس های اتیلا رو انتخاب کن
افتخاری می زارم توشون


شما لطف دارید...
ب روی چشم،حتما...
خوشحال میشم...
مامان اهورا
12 فروردین 92 11:26
مامان شیما من دل تو دلم نیست که عکس های سفرتون رو ببینم زودی بگذارینشون دلم واسه جوجه اتیلا یه ذره شدهههههههههههههه

فداي تو خانومي
ب روي چشم عزيزم
سر فرصت حتما...
مامان رادین
14 فروردین 92 22:19
سال نو مبارک
هم به این خونواده خوب و هم تبریک مخصوص به آتیلا عسلی
امیدوارم سال پیش رو همون آرزوهایی باشه که سر سفره هفت سین از دلهای پاکتون گذشته و بهش فکر کردید
سالی پر از موفقیت براتون آرزو دارم


فداي مهربوني ات عزيزم...
همچنين براي شما مادر مهربون
ني ني ناز و آقاي پدر آقا...
rasta
14 فروردین 92 23:08
سلام شیما جون خوبی عزیزم؟ آتیلای زیبا خوبه؟
در مقابل این سفره ی زیبا من هیچی نمیگم و فقط در سکوت تحسینش میکنم!
خصوصی داری


فداي تو خانومي همه خوبيم...
شما لطف داري عزيز دلم...
با چشماي زيبات نگاه ميكني...
بله عزيزم...
مامان نی نی باربد
15 فروردین 92 2:35
سلام به مامان شیما واتیلا جون سال نو مبارک منو باربد برای شما یه سال پر از سلامتی ثروت وعشق رو در کنار خانواده ارزو می کنیم الهی تمام لحظه ها به کامتون باشه.........................


الهي من قربون شما دوست خوبم بشم...
همچنين براي شما خانواده ي دوست داشتني...
ميبوسمتون عزيزم...
الناز
16 فروردین 92 0:21
سلام
عیدت مبارک شیماجوووونم
ایول واقعا خیلی خوشکله هفت سینت
بالاخره هرچی باشه همشهری مایی دیگه خسته نباشی گلم


فداي تو خانومي...
عيد شمام مبارك الي جون...
بوووووووووس...
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
17 فروردین 92 1:52
سلام عزیز دلم ...
ممنون فدات شم ...
دلم براتون ی ذره شده بود ...
پس چـــــــرا آپ نمیکنی دلم آتیــــــــلا میخواد !!!



ممنون عزیز دلم...
ب روی چشم در اصرع وقت حتما...
صفورا مامان آوا
18 فروردین 92 11:55
به به چه سفره خوشگلی و چه پسر خوشگل تری همه چیز عااااااااااااااالی


ممنون صفورا جان...
لطف داري خانوم...