آتیلا جانآتیلا جان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

ღ آتیلا جون ... ღ

نوشتن این وبلاگ از اولین نشانه های وجودت در دنیایمان آغاز شد

سومین بهار یکی شدنمان...

1392/1/20 10:39
1,546 بازدید
اشتراک گذاری

1392/1/19...

سلام ب عشق نابم...

امروز سومین سالگرد عقدمون بهترین و زیباترین روز زندگیم بیشتر از همیشه باز عاشقونه تر از قبل

بارها و بارها تصوبر زیبای بودنت رو با تمام وجود جشن میگیرم...

و ب بهانه ی این روز زیبا عاشقونه ترین احوالاتم رو تقدیم تو بهترینم میکنم...

و خدا رو شاکرم که از بین هزاران بنده من رو لایق وجود مردی از جنس تو و عشق بی همتای تو کرد که چقدر

خوشبختم...

با وجود تو همیشه شادم...

 چرا که وقتی بهت نگاه میکنم که بین این همه بار خستگی و سختی که به من نمیفهمونی و

من با یک خرمن ازانتظار های بیهودم همیشه جلوت ایستادم و

 تو فقط گرم و آبی و پر از مهر ب من میخندی...

و همیشه در عجبم از تو که چقدر آرام و صبوری...

و من تورو شبیه زمینی میکنم که دلش از سردی شبهای خزون نه گرفت و نه شکست!

بلکه از عاطفه لبریز شد و نفسی از سر امید کشید و در آغاز بهار دشتی از یاس سپید زیر پاهامون ریخت...

 و اون موقعست که میفهمم بین منو تو فرسنگها فاصلست که تو با عشق ی پل فولادی

از جنس دستهای گرم و دل عاشقت برای یکی شدنمون نثار این فاصله ها کردی ...

اون موقعست که میفهمم تو خیلی چیزها رو خیلی بیشتر از من فهمیدی و اون موقست که میفهمم

معنی حرفهات که همیشه بم میگی غصه و غم و شادی و شور میوه ی ی باغن یعنی چی...!؟

حالا میدونم وقتی میگی همشون رو با هم و با عشق بچین یعنی چی...!؟

و ازت ممنونم که چقدر محکم و سخت ،و چقدر صاف و لطیف پشت هر لحظه ی من بودی و با عشق نگاهم

کردی...

و من چقدر شرمندم از تو و این همه مردانگی که واسه خاطرم غوغا میکنه و من شاید بی جواب و دست

خالی موندم ...

ولی با همین دستهای خالیم یه دل عاشق رو تقدیمت میکنم که تا جون تو جونش مونده عاشقونه برای بودنت

نفس میکشه و تا ابد برای خوشبختیت از من زنی رو میسازه که تو دوستش داری... 

.

.

"سومين هديه ي نوزدهم فروردين يك هزارو سيصدو هشتاد و نه..."

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مرتضی
21 فروردین 92 0:54
عشقم :
من آن قدر که تو می گویی نیستم ولی بیشتر از آنچه تو می اندیشی خوشبختم زیرا عشق من مرا اینگونه زیبا درک کرده است...
می دانم که جبر روزگار دلیل باطلی شده که من نتوانستم آنطور که شایسته ی تو بود باشم ولی خوشنود شدم وقتی دیدم کوتاهی های من در بلندای روان پاک و با محبت تو چه عاشقانه گم شد...
من هم سومین بهار با هم بودنمان را با عاشقانه ترین خاطراتمان گرامی میدارم.
دوستت دارم...


تو تمام منی مرتضی من...
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 فروردین 92 1:43
چقدر زیبا نوشتید و چه زیباتر همسر مهربانتان پاسخ داده عزیزم ارزو می کنم خوشبختیتتان روز به روز بیشتر و شادیتان افزونتر شودسومین سالگرد عقد اسمانیتان مبارک


فداي مهربونيهات عزيز دلم...
ممنون از دعاي قشنگت...
من هم براي شما و همسر مهربانتان آروزي هميشه عاشقانه بودن و زير يك سقف تا عمر داده است خداي عشاق خوشبخت روزگار گذراندن ميكنم...
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
21 فروردین 92 2:04
ســــــــلام عزیز دلم ...

بهتـــ از صمیم قلبــــ تبریکـــ میگم و امیدوارم زندگیتـــــان همیشه بهــــاری باشد و در کنار عشق های زندگیتـــــ همســـر عزیزتـــ و پســـــر گلتــــ خوشبختــــ باشی...

دوستت داشتم بهترین هدیه های دنیا رو بهتــــ بدم ولی دستم خـــالیستــــ ؛

فعــــلا این شاخه های گل برای تو بهتـــرین دوستــــم ...




ممنون زينب جان...

و همچنين شما...

انشاا... كه تا ساليان سال زيبا و پر از عشق با دلي عاشق و از جنس خدا زير اين سقف كبود روزگار محو كنيد...

و همچنين از تو بگم كه فقط ي لحظه حضورت مثل ي دنيا قشنگي واسه من پر از هديست...
دوستت دارم دوست من...
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
21 فروردین 92 2:48
━━━┏
┃┓┏┓┗
┃┃┃╋
┃┃┃╋
┃┛┗┛┏
┛━━━┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┃╋┃┃
┃┃╋┃┃
┃┛━┗┃
┛━━━┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┃╋┃┃
┃┃╋┃┃
┃┛━┗┃
┛━━━┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┓━━┗┃
┃┓━━┗
┃┛━┗┃
┛━━━┗
┓━━━┏
┛━━┏┃
┓━━┗┃
┛━━┏┃
┓━━┗┃
┛━━━┗
┓━━━━┏
┃┓┏┓┏┃
┛┗┃┃┛┗
╋╋┃┃
╋╋┃┃
╋╋┛┗



┓━━━┏
┃┓┏┓┗
┃┃┃╋
┃┃┃╋
┃┛┗┛┏
┛━━━┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┃╋┃┃
┃┛━┗┃
┃┓━┏┃
┛┗╋┛┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┛━┗┃
┛┏┓┏┃
┓┗┃┃┃
┛━┗┛┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┃╋┃┃
┃┛━┗┃
┃┓━┏┃
┛┗╋┛┗
┓━┏┓━┏
┃┃┛┗┃┃
┃┓┏┓┏┃
┃┃┃┃┃┃
┃┃┃┃┃

چقــــدر زن و شـــوهــــر زیبا مینویسیـــد



عزيزم شما اينقدر ب ما محبت داري كه زيبا ميخوني...

مامان حسنا
21 فروردین 92 11:09
عزیزم واقعا از ته دلم بهتون تبریک میگم ایشالا سالیان سال در کنار هم عاشقونه زندگی کنید و عشقتون مستدام باشه



ممنون عزيز دلم...
همين آرزوي قشنگ رو بارها و بارها تقديم شما ميكنم...
مامان حسنا
21 فروردین 92 11:10
هوراااااااااااااااااااااا ابجی شی ما 3 ساله شد مبارکههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


ايشاا... كه همراه با شما سي و ساله و چهل ساله و پنجاه ساله بشيم...
بوووووووووووووووووس...
مامان امیر
21 فروردین 92 11:40
سلام عزیزم سالروز یکی شدنتان رو تبریک میگم انشاا... سالیان سال در کنار هم و کنار اتیلا جون این روز زیبا رو جشن بگیرید از خدای بزرگ برای شما و خانوادتون سلامتی و شادی خواستارم این گلها از طرف من و امیر برای شما


ممنون از حضور پر از عشق و مثل هميشه زيبا و مهربونت عزيزم...
همچنين شما...
مامان رادین
21 فروردین 92 14:29
سلام
مبارک باشه عاشقانه سومین سالگرد یکی شدنتون
امیدوارم همیشه عاشقانه زندگی کنید تا عشق هم در حسرت یکی شدنتون بمونه
آرزومند شادیها برای شما خانواده مهربون


سلام عزيزم...
ممنون از دعاي خالصانه و قشنگتون...
همچنين براي شما بهترين سالهاي عاشقي رو آرزو مندم...
سيمين
21 فروردین 92 14:37
با سلام
ب پاي هم پير شيد
خوشبخت باشيد



سلام...
ممنون...
مامان دوقلوها(حسین_حسام)
21 فروردین 92 14:55
ســـــلام عزیز دلم قربونتـــ برم من ایشالا سالیان سال در کنار هم خوشبخت و شاد باشید قربونتون برم من شیمـــا جونم خیلی متن های زیبا مینویســـــ ی اتیلا جونم خوبه فداش بشـــم محکم از طرف من ببوسش از تـــه دلم برایتان ارزوی خوشبختــــ ی دارم

فداي تو خانومي...
عزيزم اينجوري نگو ترو خدا...
شما زنده باشيد خانوم...
ممنون ك متن هام رو ميپسندي و با چشم و ذهنيت زيبا خواننده ي نوشته هام ميشي...
هميشه با خضور سبزت باعث خوشحالي مون ميشي عزيزم...
من هم عاشقانه ترين آرزو هام رو تقديم شما و همسر مهربانتون ميكنم...
از روي دوقلو هاي خوردني هم بوووووووووووس...
مامان حمید کوچولو
21 فروردین 92 16:40
عزیزم یه باردیگه سالگرد عقدتون رو بهت تبریک میگم.ببین اینا شمایید
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



ممنون عزيزم...
شما اولين كسي بودي ك تو ني ني وبلاگ سالگردمون رو تبريك گفتي...
بووووووووووس...
نميدونم...!؟
شبيه شمام هست....
مامان دوقلوها(حسین_حسام)
22 فروردین 92 1:18
اتیلا جونم قربونتـــــ برم این عکس پاسپورتـتـــــــ خیلی نازه خیلی دوسش دارم میبوســـــمتـــــ شیما جونم اتیلا جونم به کی کشیده انقـــــدر خوشگلـــه؟؟؟؟؟


فدات بشم خانوم...
بس كه مهربون و با محبتي شما...
وا... چي بگم...!؟
خب بالاخره محصول مشتركه ديگه...
آیدا (مامان الینا)
22 فروردین 92 2:13
سال نو مبارک و با آرزوی سالی خوش و پربرکت برای شما
امیدوارم همیشه شاد و موفق و سلامت باشید


سلام آيدا جان همچنين براي شما...
مامان نی نی باربد
22 فروردین 92 2:20
سلام عزیزم امیدوارم خوشبختیتون تا ابد ادامه داشته باشه وجمعتونم جمع باشه


سلام خانوم...
ممنون از حضور و آرزوي زيباتون...
همچنين شما خانواده ي دوست داشتني...
شیما مامان درینا
22 فروردین 92 10:00
عزیزم تبریک میگم بهتون خیلی زیبا عشقتون و توصیف کردی امیدوارم سالهای سال به همین زیبایی عشقتون پا برجا باشه همسرتونم واقعاً قلم خوبی داره و خیلی کامنت قشنگی گذاشته یه عالمه اسپند و صدقه برای این عشق زیبا یادت نره



فداي شما عزيزم...
شما خيلي لطف داري ...
ممنون ك با عشق مهمون خونه ي ما ميشين...
ب روب چشم هم براي عشقمون و هم براي دوري نظر بد از دوستيهامون كه وجود دوستاني از جمله شما نصيب كم كسي ميشه اسپند يادم نميره...
براي شما خانواده ي دوست داشتني بهترين آرزوها رو آرزو مندم...
مستدام و برقرار باشيد...
شاه صنم و مامان هانیه
24 فروردین 92 23:42
شیما جون این چندمین پیغامی که واست میزارم
انشالا 30مین سالگرد باهم بودنتون رو تبریک بگیم همیشه با خوشی و سلامتی در کنار هم و با بچه های نازتون خونتون گرم و شاد باشه


هانيه جون الهي قربونت بشم من...
ممنون عزيز دلم...
همچنين شما خانواده ي دوست داشتني...
اميدوارم سالهاي سال كنار هم با خوشبختي روز افزون روزگار بگذرونيد و عاشقانه بر وجود هم از جام عشق اكسير جواني دلها را گوارا باشيد...
مرجان مامان آران
25 فروردین 92 12:22
سالگرد عقدتون مبارك عزيزممممممممممممم
بهترين هارو براتون ارزو ميكنم

ممنون خانومی...
همچنین برای شما...
زهره
2 اردیبهشت 92 2:07
سلام خانومی سالگرد عقدتون رو تبریک میگم
شیما جون یه لحظه غفلت کردم ازش اخه خونه مامان شوهرم بودیم فک کردم پیش اهل خونه هست


ممنون عزيز دلم...
ميدونم خانوم...
مگه ميشه اين وروجك ها رو كنترل كرد...
ببوس شيطون بلا رو...
مامان یاسمن و محمد پارسا
2 اردیبهشت 92 2:17
نازنینم تولدت را پیشاپیش تبریک می گم


ميسي خاله جوني مهربون...
علی
16 اردیبهشت 92 10:29
دوست گلم وبلاگ خوبی داری من شما لینک کردم شماهم منو لینک کنید


ب روی چشم...

امر دیگه ای باشه...؟