آتیلا جانآتیلا جان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

ღ آتیلا جون ... ღ

نوشتن این وبلاگ از اولین نشانه های وجودت در دنیایمان آغاز شد

happy birth day 1...

1392/2/18 16:40
2,152 بازدید
اشتراک گذاری

 

هورااژدها کوچولوی قهرمان:هورا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گروه کنسرت تولدمون که از راست:

آرین جون -رادین جون و محمد رضا جون

هستن...ماچ

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

بفرمایید شام:لبخند 

 

 

 

 

 باقالی پلو با مرغ...

 

 

 مرغ سوخای ریش ریش شده و ...

قارچ_فلفل دلمه_سیب زمینی یا چیپس خلالی_خیار شور_سس کچاپ و...

 

 

 رولت ژامبون و ماست موسیر...

نان لواش نهارک_ژامبون گوشت یا مرغ-کنسرو سبزیجات_خیار شور_ماست موسیر

 

 

فیله ی ماهی و مرغ ...

زرده ی تخم مرغ_آرد سوخاری و یک دستگاه سرخ کن...

 

 

کشک بادمجان که همه بلدین...

 

 

 

 سالاد سبزیجات و ژامبون و پنیر...

 

 

دسر کرم شکلاتی...

 

 

 دسر کیک ژله...

 

 

اینم از لیست غذا ها واسه دوستهای گلم...

.

کیک اژدهایی اژدها کوچولو...هورا

 

 


و...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

هدیه ی بابا داریوش و مامان فرحنازخجالتماچ

 

 

هدیه ی بابا جلیل و مامان والده...خجالتقلب

 

 

هدیه ی خاله شادی -عمو علی و ویتامین خودم آرین جون...قلبلبخندماچ

 

 

 هدیه ی عمو امین که از سفر چین ش واست آورده...خجالتلبخند

 

 

هدیه ی خاله کوچیکه تارا جون...ماچ

 

 

هدیه ی عمه...لبخند

 

هدیه ی من و بابا جون ...

 

 

و بقیه ی کادو ها که خیلی زیادن و امکانش نیست عکس همه رو بزارم

ممنون مهمونهای عزیزم...

 


 

مامان جون،میدونم بخدا جشن تولد تو باید خیلی با شکوه تر از این حرفها برگزار بشه

جشنی که زمین و زمان رو به پای کوبی دعوت کنه

جشنی که با حضور فرشته های آسمونی شور و شوق پیدا کنه...

با وجود ستاره ها و ماه و خورشید نورانی بشه...

جشنی که با غذا ها و میوه های بهشتی پذیرا باشه...

جشنی که مثل خودت از جنس نور و امید و سرزندگی و خدا باشه...

بازم شرمندم و خیلی دوست دارم...

.

.

.

پ.ن:میخوام تشکر کنم...

از مرتضی ...

میدونی چرا!؟

چون خیلی صبوره-خیلی آرومه_مهربونه_همیشه میخنده_دلش بزرگه_

دست و دلش بازه_خسته است اما پر انرژیه_آغوشش گرمه_چون دوسم داره ، دوست داره...

واسه ما هر کاری میکنه و خم به ابروش نمیاره...

بابایی مهربون مرسی که کلی واسه خوب برگزار شدن جشنمون زحمت کشیدی و خسته شدی...

قدرتو میدونیم ها...

.

.

.

بازم میخوام تشکر کنم...

از خواهرم شادی...

میدونی چرا؟

چون واقعا ی خواهره-یه دوست خیلی خوبه- یه همدم واسه درد دلام-یه جعبه ی سر بسته و قرص قرص

واسه همون چیزهایی که هیشکی نمیدونه_یه خاله ی خوب واسه تو که بزار بهت بگم اینقدر که دوست 

داره هر بار نیگات میکنه چشاش پر از اشک میشه_خواهر من یه فرشته است که همه دوسش دارن

و من عاشقشم...

از شادی جون_شوهر گلش علی آقا و پسر ماهش که جونم آرین واسه همه زحمتهایی که تو این چند روز

 کشیدن از زمین تا خدا ممنونم... 

دوستون دارم...

 

آرین جونم...

(وبلاگ این فرشته کوچولو لینک شده)

 

بازم میخوام تشکر کنم...

از برادر شوهر عزیزم...

که همیشه پیشمونه_هیچ وقت تنهامون نمیزاره_با این که راهش از ما دوره ولی همیشه هست و منتظر یه

بهونست تا بیاد کنارمون_همیشه نگرانمونه_مثه ی برادر خوب واسه منه و خوب میتونه جای برادر نداشتم رو

واسم پر کنه_ی برادر خوب واسه من و مرتضی و ی عموی خوب و نمونه واسه تویه

همیشه تو فکر آینده ته_بیشتر از ما به فکر نباشه کمتر نیست...

و ما هممون خیلی دوسش داریم...

تو جشن تولدت هم خیلی زحمت کشید

مرسی عمو امین مهربون... 

 

.

.

.

 و ممنون از همه کسهایی که ما رو تنها نگذاشتن و پیشمون بودم...

.

.

.

بعدا نوشت:

راستی مامانی سال 91 سال اژدها بود....

از اونجایی که شما هنوز به شخصیت کارتونی خاصی علاقمند نیستی

بنابر این تو تولد یکسالگیت اژدها کوچولو شدی...

tavalodet mobarak eshghe man....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (75)

مامان دوقلوها(حســـــین_حســـــام)
16 اردیبهشت 92 13:50
سلام مامان شیما جونم خوبی
رمز داره اجازه هست بیاییم تو؟؟؟؟؟


گلم الان رمز رو بر میدارم...
مامان یگانه
16 اردیبهشت 92 13:52
سلام تولدش مبارک.ماشالله چه گل پسری دارید.میشه به منم رمز بدید.ممنون میشم


خیلی ممنون...
بفرماید رمز تو وبلاگ خودمونه...
مامان شایان
16 اردیبهشت 92 14:20
نه ه ه ه
من یک هفته ی هست که دارم سر میزنمممممممممممممممممممممممممممممممممم
تا عکس های نی نی اتیلا رو ببینمممممم
رمزززززززززز؟؟؟؟؟؟/


فدات شم
الان رمز برداشته میشه...
مامان حسنا
16 اردیبهشت 92 14:22
وای چرا رمز
ب منم رمز میدی؟


گلم رمز دار نی...پلان بر میدارم رمز رو...
عمو چنگیز
16 اردیبهشت 92 14:30
آتیلا جان تبریک میگم عمو جان انشالله همیشه شادمانی و شوق و سرور و دلخوشی مهمون خونه دل کوچیکت باشه . خداوند اون جمع گرم رو برات حفظ کنه . دوستت دارم ... خدانگهدار
مامان سارا
16 اردیبهشت 92 14:30
سلام،اگه امکانش هست رمز؟؟
(elenanaz.niniweblog.com)


رمز و برداشتم خانوم...
مامان دوقلوها(حســـــین_حســـــام)
16 اردیبهشت 92 14:33
سلام عزیز دلم وای چه جشن با شکوه و قشنگی
اتیلا جونم وای که چقدر ماه و ناز شدی
عزیزم مبارکت باشه این جشن
قربونت برم مامانی دستت درد نکنه زحمت کشیدی واسه گل پسری خیلی عکسا و مراسم قشنگی بود ایشالا دامادیت رو ببینم
اتیلا جونم
میبوسمتووووووون

فدای تو عزیز دلم...
مرسی خانوم...
ایشااووو دومادی دوقلوها لقمه گردهای خودم...

مامان حسنا
16 اردیبهشت 92 14:39
عزیزم اول میخوام بگم ک وقتب اومدم 12 نفر انلاین بودن
دارم عکسارو میبینم بعد نظر میدم


ممنون گلم...
بوووووووووووووووووووووس...
مامان حسنا
16 اردیبهشت 92 14:44
وای شیما جون نمیدونی چقدر دلم تنگ شده بود هر روز میومدم ولی چیزی نمیدیدم
باید بگم همه چی عالی بود واقعا سنگ تموم گذاشتین....
معلومه کلی هم خسته شدین
اتیلا جیگر خالخ بازم تولدت مبارک عزیز دلم
خیلی خیلی دوستتون دارم
راستی عزیزم تم تولد اتیلا رو سفارش دادی واسش درست کنن؟


آخی الهی قربون دل تنگت عزیز دلم...
فداتون بشم من...
ممنون گلم...
و ممنون بابت تبریک مجددا...
بله سفارش دادم...
مامان شایان
16 اردیبهشت 92 14:48
تبریک میگم عزیزمممم آتیلای شیرینممممم

انشاالله سال های سال در کنار هم خوش و خرم باشید

و خسته نباشید مامان مهربون

حتما خود شما اینقده ماهی که آقاتون جبران محبت میکنن عزیزم






فدات شم نجمه جونم...

و مرسی از دعا خوبت خانوم...

همچنین شما...

نه من همچین تعریفی هم ندارم...

دوستون دارم...

خاله سحر
16 اردیبهشت 92 14:52
من که خودم تو جشن اتیلا خوشتیپم حضور داشتم همه چی خیلی عالی بود خیلی خوش گذشت ان شاللاه جشن ها وموفقیت های بعدیش جشن بگیریم اینا برای مامان شیما وبابا مرتضیواین برای اتیلا جون


وای سحر جون...
خاله خودم...
دجی جشنمون...
مرسی گلم...
با وجود شما به ما هم خیلی خوش گذشت...
مامان حمید کوچولو
16 اردیبهشت 92 15:04
اول از همه من بخورم اون آتیلارو بااون لباس خوچلش.
دستت درد نکنه شیماجون خیلی خوشگل بود وهمه چی عالییییییی
فقط یه کم رنگ عکسا یی که گذاشته بودی زیادی دایناسوری بودا
لیست عذاهاتم میزاشتی نیست که من شکموام
در کل خیلی زحمت داشته میدونم واقعا خسته نباشی خواهر


فدات شم عزیز دلم...
مثه همیشه نمکی نمکی اومدی ها...
مرسی...
چشم لیست غذاهارم میزارم...
شما لب وا کن دستور بده من بگم بروی چشم...
امر دیگه ای باشه قربان...؟
بقیه ی زحتهاش گردن شما ایشاا... واسه تولد هویج کوچولو...
مامان علی خوشتیپ
16 اردیبهشت 92 15:05
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
عالیهههههههههههههههههههههههههههههههههه
کلییییییییییییییییییییییییییییییی
لذت بردم
آفرین به این ذوق و سلیقه
مبارکش باشه
دست همه دست اندکارا درد نکنههههههههههههههههههههههههههههههه



ممنون خانومی...
کلی با انرژی اومدی خانوم....
حسابی حال داد...
بد جور...
ممنون...
مامان رادین
16 اردیبهشت 92 15:06
سللللللللللللللللام مامی جون!!!!!!
خسته نباشی
دلمون تنگ شده بود براتون
روزت مبارک و مرسی از این همه زحمت
تولد گل پسرمون هم مبارک باشه
همه چی خوب و قشنگ بود
ایشالا تولد 120 سالگی آتیلا جون


فدای مهربونی هات عزیز دلم...
ممنون خانوم گل...
ممنون از آرزوی قشنگت گلم...
مامان علی خوشتیپ
16 اردیبهشت 92 15:13
اون غذا قلمبه هه چیه؟
میشه دستورشو بفرستین برای آشپزخونه


کدوم قلنبه خانوم...
چندمین عکس از غذاها...؟
مامان علی خوشتیپ
16 اردیبهشت 92 15:15
آرین جون هم هزار ماشاالله نازه..اقعا هیچکی خواهر آدم نمیشه
بازم تبریک میگم.دمه ظهری کلی با دیدن عکسا انرژی گرفتم.عاشق خانومای باسلیقه و باذوقی مثل شما هستم


فدای مهربونی هات عزیز دلم...
درسته، من که یه تار موی شادی رو با دنیا عوض نمیکنم...
و ممنون از بابت هندونه هایی که دادین زیر بغلم...
مامان حسنا
16 اردیبهشت 92 15:16
عزیزم ی سوال دیگه شرمنده این تم هارو از اینترنت سفارش دادی و اینکه کار اماده به نصبشو واست فرستادن یا خوتون چاپ کردین؟


عزیزم از نی نی سایت سفارش دادم...
نه خانومی کار برش و مونتاژ رو خودم انجام دادم...
بخوای اماده میکنن برات میفرستن ...
مامان علی خوشتیپ
16 اردیبهشت 92 15:27
سومین عکس عزیزم.وای غش کردم.رفتم دوباره گفتم بیام ببینم...مثلا دارم رژیم میگیرم
چشمام شور نیستا ولی کلی اسپند دود کنید
راستی موهاتونم خیلی خوشگله


تو بخواه من همین الان درست کنم با پست پیش تاز از نوع پیک های از جنس جن یک ثانیه ای بفرستم بیاد اونجا...
بابت موهامم شرمنده خط خطیشون کردم عکس خیلی زشت شد
دلو زدم به دریا...
ممنون خانوم...
مامان علی خوشتیپ
16 اردیبهشت 92 15:29
شما هم که حرف مامان طهورا رو زدی!به خدا هندونه نیست
من الکی ازکسی تعریف نمیکنم.خیلی عای بود همه چیز


پس زیادی لطف داری خانوم...
ممنون گلم...
مامان مهدیس و ملیسا
16 اردیبهشت 92 15:31
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عزیزم همه چی عالی و خوب خوش به حال آتیلا جون که همچین مامان و بابای ماهی داره امیدوارم صدساله نه کمه هزار ساله نه کمه همیشه زنده باشه بوووووووووووووس


فدات شم عزیز دلم...
خیلی لطف داری خانوم...
همچنین شما گلم...
دوستون دارم...
بووووووووووووس...
مامان حمید کوچولو
16 اردیبهشت 92 15:32
پس کو اون پست رمزدارت

راستی همچین که پستتو گذاشتی انگارهممون پشت دربودیم چنان شتاب زده بودم که نمیدونستم چی بنویسم

لباس آتی رو آماده خریدی یا...؟

بازم بگم که.........خیییییییییلی عالی بود


گلم اتیلا بیداره نمیزاره...
بخوابه میزارم...
لباس مامان شایان جون دوختن
بخوای آدرس بزارم واست...
بله منم خیلی خوشحال شدم دیدم همه دوستهام همیشه پیشمونن...
الناز
16 اردیبهشت 92 16:17
شیماجون خسته نباشی واقعا زیباست
اتیلاجون تولدت مبارک انشالله تولد120سالگیتو بگیرین
موفق باشین


ممنون الناز جون...
ایشا.. نی نی شمام زودی بیاد و شریک جشن تولد یکسالی و 120سالگیش باشیم...
مامان رادین جون
16 اردیبهشت 92 16:21
مبارک باشه آتیلا جونی مثل همیشه عالی بود خیلی قشنگ بود یادم باشه توی تولد رادین حتما از سلیقت استفاده کنم
بوووووووووووووووووووووووووووس


فدای مهربو نیهات خانوم...
لطف داری عزیزم...پ
بفرمایید هندونه...
مامان بهداد
16 اردیبهشت 92 16:43
به به . آفین به این مامان باسلیقه. خانومی خسته نباشی. گل کاشتی. ایشالا مجلس دوومادیش.
چقدر لباسش قشنگه دست طراح و دوزنده و پوشنده اش درد نکنه.
آتیلا جونی تولدت مبارک عزیزم. امیدوارم که همیشه سلامت و شاد و موفق باشه.
بازم مبارکه.


ممنون عزیز دلم...
فدای مهربونیهات...
بابت لباس هم بله حق با شماست دست نجمه جون و آتیلا جون درد نکنه...
ممنون از حضورت گل خانوم...
مامان یاسمن و محمد پارسا
16 اردیبهشت 92 18:44
وای عزیزم چه عالی اتیلای خوشگلم بهترین مامان و بابای دنیا را داری دستتون درد نکنه مامان بابای مهربان خیلی زیبا و قشنگ بوداژدها کوچولو دوست دارم زیاد:


فدای مهربونیهات خانومی...
لطف داری عزیز دلم...
از روی ماه خودتو فرشته هات بووووووووووووس...
rasta
16 اردیبهشت 92 19:55
سلام خانومی ، وااااااایییییییی کلی ذوقیدم ، چه تولد قشنگی ، چه غذاهای خوش مزه ای ، و چه تزیینات زیبایی ، از همه قشنگتر هم لباس آتیلا جون بود،تو اون لباس خیلی خوردنی شده بود اژدهای فسقلی ، دست همتون درد نکنه، سنگ تموم گذاشتید برای تولد پسری ، کادوهاش هم خیلی خیلی خوشجلن،
ایشالله جشن دومادیش که میدونم کل شهر رو آذین میکنید


ممنون رستا جونم...
لطف داری خانوم...
ایشاا... تولد رستم کوچولو...
و بابت دومادی هم باید بگم ایشاا...
مرسی...
خاله شادي
16 اردیبهشت 92 21:44
مرسي شيماي خوشگلم
نيازي به تشكر نبود هر كاري كردم واسه آتيلاي گلم كردم كه دنيامه
خودت ميدوني كه چقدر دوستون دارم همين كه شما رو اينقدر خوشبخت ميبينم ديگه هيچي نميخوام
خدا هميشه جمع صميميمونو همين جور گرم نگه داره
فقط جاي عكس كشك بادمجان ليوانه!


فدات شم شادي جونم...
ميدونم گلم...
منم خيلي دوستون دارم...
ايشاا... آبجي ،ايشاا...
الان نيگا ميكنم،مرسي...
شاه صنم و مامان هانیه
16 اردیبهشت 92 22:13
شیما جون بازم تبریکا همه چیز مثل همیشه عالی
اتیلا هم خوشگلتر و نازتر از همیشه
به اقا مرتضی هم شاد باش بگو
دوست دارم
اتیلا رو هم ببوس


فدات شم هانيه جون...
خيلي دوست داشتم شما هم باشين...
ولي حيف كه قسمت دستمون رو از پشت بسته....
منتظرم زودي بياين...
ممنون عزيز دلم...
دوستون دارم...
مامان ایمان
16 اردیبهشت 92 23:43
آتیلای عزیزم تولدت مبارککک عسل خاله همه چی عالی و فوق العاده بود چه عکسهای نازی خوش به حالت آتیلا جونم که همچین مامان و بابای گلی داری امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق وپیروز باشی مامانی والا من هروز میام مراسم تولد وعکسهارو ببینم و شما آپ نمی کردید در حل حال همه چی خوب بود زود باش این پست رمز دارم بزار بیایمممممممم بوسسسسس


ممنون عزیز دلم...
فدای مهربونیهات خانوم...
مرسی از حضورت عزیزم...
میدونم تنها نمیزاریمون عزیز دلم...
قربون شما بشم من...
به روی چشم حتما...
مامان نی نی باربد
17 اردیبهشت 92 0:15
سلام شیما جون گل کاشتی .خوش بحال اتیلا جون که یه همچین مامان وبابایی داره ما که قسمت نشد بیایم ولی این بوس رو از دور واسه لپای قندوعسل کادو می فرستم*


ممنون عزیز دلم...
خیلی لطف داری خانوم...
قربونتون بشم من...
بابت کادوی خوشمزه هم ممنون ...
بووووووووووووووووووووووووووس...
بهاره مامان ونداد
17 اردیبهشت 92 0:52
وایییییییییییییییییییییی گل من خیلی خوشمل شدی با این لباس تابالوگای من
چه تم جدیدی مامانی عالی بود

عزیزم من امشب شام نخوردم ولی این غذا ها رو که دیدم دلم کلی قیلی ویلی رفت چه باقالی پلو مرغییییییییییییییییییییییییی
یه بوس برای اتیلای اژدهای نازم ومامان شیمای خوش سلیقه


ممنون عزیز دلم...
فدات شم...
آخی بمیرم...
مامانی ول رژیم....
بوووووووووووووووووووس...
آیدا(مامان الینا)
17 اردیبهشت 92 1:58
سلام عزیزم
حسابی خسته نباشی
چه کردیییییییییییییییییییییییی
خوش به حالت آتیلا جونی چه جشن تولد خوبی بوده، دست مامانی و بابایی حسابی درد نکنه معلومه خیلی زحمت کشیدن.
همه چیز عالی بود
خدا آتیلا کوچولو رو براتون حفظ کنه
و همیشه سالم و شاد باشید و هر سال با هم بودنتونو جشن بگیرید


فدات شم آیدا جون...
ممنون عزیز دلم...
لظف داری خانوم...
از روی ماه عروسک من ببوس ...
مامان امیر رضا
17 اردیبهشت 92 2:45
مامانی خسته نباشی انشالله همیشه سایتون بالای سرش ،دامادیش رو جشن بگیری.


ممنون عزیز دلم...

و ممنون خانومی از حضورت...
انشاا... و همچنین شما...
مرجان مامان آران
17 اردیبهشت 92 12:47
بابا چه عجببببببببب 1000 دفعه اومدم سر زدم نبودين كههههه
وايييييي خيلي خوشگله مباركهههههههه عاليييييييييييييييييي بود دستتون درد نكنه خسته نباشي عزيز دلممممممم
قربون اتيلاي نازمممممممممممممم برمممم با مامان مهربونششششششششششششششش
بازم خسته نباشي همه چي خوشگل و شيككككك
كادوهاي خوشگلشم مباركككك
گذاشتم خصوصي عزيزم

ممنونم مرجان جون...
فداي مهربونيهات عزيزم...
ببخشيد ميدونم دير شد...
واااااااااي
الان ميييييييييييام....
مامان علی خوشتیپ
17 اردیبهشت 92 13:37
سلام عزیزم
ممنون که توضیحات غذاهارو گذاشتی
اگه وقت داشتی و حوصله داشتی مراحل کیک ژله و رولت ژامبون رو برامون بفرست.ببخشید فق یه درخاسته میتونی هم قبول نکنی


چشم عزيز دلم...
حتما ميام ميگم خانومي...
خاله ی آریسا
17 اردیبهشت 92 14:30
چه پسر ناز نازی دارید خدا حفظش کنه تولدت مبارک آتیلای قهرمانراستی به وب ما هم سر بزنید خوشحال میشیم


ممنون عزيز دلم...
بروي چشم حتما...
مامان امیر
17 اردیبهشت 92 16:08
به من رمز رو میگی؟


بله اومدم...
ي خاله...
17 اردیبهشت 92 16:29
آتي جون تولد اژدهاييت مبارك
ايشاا... عمر اژدها كني عزيزم.
ممنون خاله جون مهربون...

مموش و ماماني
17 اردیبهشت 92 16:30
واي چ خوشمل
هوررررررررا
ميباركه ميباركه


مرسي عزيزم...
ممنون مموش كوچولو...
زهرا(ترنم عشق}
17 اردیبهشت 92 17:26
مبارکه اژدها کوچولو تولدت

ایشاالله تولد 20 سالگیت عزیزممممممممممممممم


ممنون عزيز دلم...

مرسي...

مامان عسل
17 اردیبهشت 92 18:21
سلام گلم من رمز ندارم آآآآآآآخخخخخخخخخخخخخخخخخههههههههههههه......:


مامان هدیه
17 اردیبهشت 92 18:26
مامانی سلام خیلی زیبا بود
چقدر با سلیقه هستین


ممنون عزیز دلم...
شما لطف داری خانوم...
مريم و مونا
17 اردیبهشت 92 19:00
تولدت مبارك خوشگل خوش تيپه
ماماني دستتون درد نكنه
شاهانست.


ممنون عزيز دلم...
شما لطف دارين...

مامان بهنود
17 اردیبهشت 92 23:06
وای خدا عجب تولد باشکوهی
عجب مامان با سلیقه ای

بهنود خوشحال میشه با تو دوست باشه عزیز توپولی من


ممنون عزيز دلم...
همچنين خانومي...
آیدا(مامان الینا)
18 اردیبهشت 92 0:59
شیما جون پست رمزدارت کو؟
چرا پاکش کردی من ندیده بودم.


الهي...
بله خانومي بايد پاك ميشد...
شرمنده گلم...
آیدا(مامان الینا)
18 اردیبهشت 92 1:04
آخه من میخواستم ببینمت


قربونت بشم من...
كاش زودتر ميومدي
همين چند لحظه پيش پاكش كردم.
romina
18 اردیبهشت 92 1:31
اي جونم
فداش بشم الهي
تولدش مبارك باشه آقا كوچولوي نازمون

نفسم فكر كنم اشتباه تايپي داشتي
سال 92 سال اژدهاست


مباركش باشه
ايشالا هميشه لبخند روز لباش باشه و سايه ي مامان و باباي مهربونش رو سرش

مهرسام ما هم داره روز به روز بزرگتر و آقاتر ميشه

خدا مراقب فرشته هاي نازش باشه

ممنون عزيز دلم....
ايشاا... سايه همه پدر مادر ها رو سر ني ني هاشون...
فداي مهرسام كوچولو هم ميشم...ماشاا....
ومينا جونم سال ٩٢ سال ماره قربونت بشم....
٩١ اژدها....
بازم ممنون كه خواستي اشتباهم رو تصحيح كنم خانومي....
از روي ماه فسقلي بووووووووووووووس...
بهاره مامان ونداد
18 اردیبهشت 92 1:42
ا اااااااااااااااااااا شیما جون پستت چی شد من ظهر عکس ها رو دیدم ولی نتونستم نظر بزارم اشکال نداره تو این پست نظر میدم
خیلی شبیه مامان بودی شیما جونم دوست خوشکلم ونداد هم عاشق عموشه این قدر که عمو عمو میگه مامان نمیگه


بهاره جون پاك شدنش بهتر بود....
ميفهمي كه.....!؟
قربونت بشم مرسي خانومي...
قداي وندادمم ميشم با اون لبهاي خوشملش....
بوووووووووووووس...
مامان یاسمن و محمد پارسا
18 اردیبهشت 92 10:03
عزیزم خصوصی


اومدم مامانی...
مامان علی خوشتیپ
18 اردیبهشت 92 11:55
سلام دوست نازم.پست قبلی پاک شد؟
داشتم تو یه صفحه سرچ میکردم این کد رو دیدم یاد شما افتادم.دوست داشتی بذار رو وب گل پسر
این آدرسشه.همونجا اجراشم میبینی:
http://giffy.me/baby/bp/detail/blogPartsId/41/


بله عزيزم پاك كردم ،ميام پيشت توضيح ميدم...
بايت كد هم مرسي خانومي...
ممنون كه به ياد بوديم...
باشه چشم الان ميزارم...
شیما مامان درینا
18 اردیبهشت 92 12:53
شیما جون واقعاً عالی بود خیلی زحمت کشیدین چه تم بامزه ای داشت تولدش خیلی خاص و جدید بود . مطمئنم آتیلا بزرگ تر بشه بابت این تولد کلی تشکر میکنه . چه قدر خوشحالم که عکس روی ماهت و دیدم ناز و دوست داشتنی ... ماشالا به مامانت که خیلی جوونه و همینطور به مامان بزرگت برای خودتون یه عالمه اسپند دود کن . امیدوارم همیشه خونه تون پر باشه از جشنای قشنگ


فدات شم مهربونم...
خیلی ممنون لطف داری خانومی...
فدای مهربونیهات...
همچنین خانومی...
از روی ماه درینای عسلم ببوس عزیزم...
امیر مهدی و عمی
18 اردیبهشت 92 14:16
تولد تولد تولد مبارککککککککککک
دست مامانی و بابایی و همه وهمه درد نکنه خیلی عالی بود اژدها کوچولو



ممنون عزیز دلم...
مرسی مهربونم...
بووووووووووووس...
مامان علی خوشتیپ
18 اردیبهشت 92 14:23
سلام عزیزم
ببخش دیر جواب دادم سرم خیلی شلوغ بود
کد رو بذار تو قسمت تنظیمات وبلاگ
فقط اگه کدی دیگه گذاشتی توی اون قسمت یه فاصله بده و بعد کد این رو بذار تا هروقت خواستی پاکش کنی راحت پیداش کنی
فکر کنم توضیحاتم گیج کننده بود


عزیزم گداشتم تو تنظیمات جواب نداد...
بازم امتحان میکنم...
نیلوفر
19 اردیبهشت 92 1:01
سلام چقدر همه چیز قشنگ و با سلیقه بود.


ممنون عزیز دلم...
مرسی خانومی...
لطف داری شما خانوم گل...
الیسا
19 اردیبهشت 92 14:59
____█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ ██♥◊◊_______◊________◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊ آپم خاله جونم
خاله مهسا
19 اردیبهشت 92 17:30
واییییییییی خودس که شبیه ازدهاستتتتتت ریگه لازم نیست لباسهاشو بسه ازدها عزیزممم دو من چرا این همه عکس از خونتون گرفتین تو وب تبلیغ ارههه مثلا میگین ما همچین خونه ای داریمممممممممم خانوم ترکی زبون خودتو بنویس چرا انگلیسی نوشتی


دركت ميكنم...
سخته...
دردونه ی بابایی
19 اردیبهشت 92 21:14
سلام مامانه آتیلا خوشگله
از آقا پسرت خیلی خوشمان میاید
انشالله خدا حفظش کنه
من نی نی ندارم...یعنی عجله ای هم ندارم برای داشتنش چون خودمم سنی ندارم هنوز نی نیه مامان بابامم
ولی دیدن نی نیای نازو با نمکی مثل آتیلا جون بهم انرژی میده و باعث میشه دنیارو خیلی دوس داشته باشم
اوه راستی تا یادم نرفته تولد آتیلا جون هم مبارک باید اعتراف کنم تولد خیلی خوبی براش گرفتید
خلاصه غرض سر زدن به وبتون و دید و باز دید از شماو نازنازیتون بود که انجام شد
فکر کنم ازین به بعد دوستیم

سلام دردونه بابايي....
ممنون از اين همه محبتت خانومي...
فداي مهربونيهات...
شما خيلي خيلي لطف داري عزيز دلم...
بله كه دوستيم...
چرا كه نه....!؟
مامان حسنا
19 اردیبهشت 92 22:48
مامانی جونم من آپم میای پیشمون


باه زودي اومدم..
مامان اهورا
20 اردیبهشت 92 10:11
سلام مامان شیما واقعا احسن به این سلیقه الهی همیشه ساد باشید خوش به حال اتیلا با این مامان گلش دوستتون دارم بوسی اتیلای عزیزم


مرسي عزيز دلم...
لطف داري شما گلم...
ما كه خييييلييييي بيشتر دوستون داريم....
بووووووووووووس...
یه نفر
20 اردیبهشت 92 19:27
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
عمو روحانی
21 اردیبهشت 92 15:53
پشت صحنه های عمو روحانی از فیتیله (به روز شد)
مامان ایمان
22 اردیبهشت 92 0:20
ى مهر دل فروز، در آسمان علم وى یار مه جبین، یا باقرالعلوم اى حجت خدا، ما را شفیع شو در روز واپسین، یا باقرالعلوم میلاد امام محمد باقر علیه السلام خجسته باد
زهره
22 اردیبهشت 92 3:08
سلام خوشمل خوبی خاله


سلام خاله جوني...
ميسي خوبم خاله...
بوووووووووووس...
مامان ایدین
22 اردیبهشت 92 12:45
`¶¶¢¢o$¶¶´´´´´´´´´`¶¶¶¶ø¶¶¶
¶¢¢ø¶¶¶ø´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶
¶¶ø¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
¶¶¶´´´`´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
o´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´o
o´´´´´´´¶ø´´´´´´´´´¶ø```´´´o
o`´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶```´´o
o`´´´´¶¶¶¶´´´`´´´´´¶¶¶¶``´`o
´o`´´´¶¶¶¶`´`´´´´´´¶¶¶¶``´o
´´o`´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶``¶¶¶¶``o
´´´o´´´¶¶¶´´´´¶¶´``¶¶¶``o
´´´¶¶¶´´¶¶`´´´´´´´´¶¶`´´`¶¶¶
´`¶¶¢¶¶¶´´´```¶¶¶´´`´´¶¶¶o¢¶¶
´¶¢7ooo¶¶¶¶¶¶`´´´`¶¶¶¶¶¶$o¢¢¶¶
¶$oooø¶´´´´´´`¶¶¶```´´´´´¶¢oø¶
¶¶ooø¶´´´´´´´´`¶`´`´´´´´´¶ø7o¶
¶¶¶¶¶ø``´´´´´´´´´´´´´´´´`¢¶ø¶¶
¶¶¶¶¶ø``´´´`´´`U`´´´´`¢¶¶¶¶
´¶¶¶¶¶ø```´´```R´´´´´``Y¶¶¶¶`
´´¶¶¶¶¶¶`´`´´`CUTE´´´´o¶¶$oo¶
´´ø¶¶¶¶¶¶¶ø`´´´```´´ø¶¶$øo¢¢¶¶
´¶¶øo¢øø¶¶¶$¶`´´´´¶`¶øoo¢o¢¢¢$¶
`¶o¢¢¢øøø$¶´´`¶ø¶```¶¶ø¢ooo¢øø¶
`¶¢¢¢øø$¶¶¶´´´´``´```¶¶¶¶¶¶øø$¶
´`¶¶¶¶¶¶¶¶`´``````´´´´¶¶¶¶¶¶¶
خندهات خیلی نازه


ميسي خاله جونم...
خيييييلييييييي
اما
خيييييييلييييييييييييييييي
دوستون دارم...
مامان حسنا
23 اردیبهشت 92 11:18
سلام شیماجون ببخشید ی سوال دیگه دارم

میشه بگی هزینه ی تم تولد اتیلاجون چقد شد؟



عزيزم هزينه ي طراحي تقريبا بيست هزار
و هزينه ي چاپ هم دويست و خورده اي تومن...

مامان مهدیس و ملیسا
23 اردیبهشت 92 13:02
وااااااااااااای عزیزم ممنونم بابت زحمتی که کشیدی تشکر تشکر تشکر یه دنیااااااااااااا دوست دارم


شرمندم خانومي....
منم دوستون دارم...
نیلوفر
24 اردیبهشت 92 0:04
____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██
_██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██
██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██
██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██
██♥◊◊_______◊________◊◊♥██
_██♥◊◊______________◊◊♥██
__██♥◊◊___________◊◊♥██
____██♥◊◊_______◊◊♥██
______██♥◊◊__◊◊♥██
________██♥◊◊
___________██♥◊◊
_____________██♥◊◊
_______________██◊

خدا حفظش کنه ما آپیم خاله جونم


مامان مهدیس و ملیسا
25 اردیبهشت 92 14:26
[ماچ
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbuuuuuuuuuuuuussss

مامان زهرا
28 اردیبهشت 92 5:08
عزیزم تولودت مبارک چه تم با مزه ای داری


ممنون مادر خانومي...
ميسي...
سميرا
28 اردیبهشت 92 9:25
آتيلا جان تولدت مبارك.
دست مامان و بابا درد نكنه.
خيلي با صليقه بود.


ممنون عزيز دلم...
شما لطف داري خانوم...
ماماني اميرعلي جون
28 اردیبهشت 92 23:55
اي بابا دير رسيدم
تو اين مدت كه من نبودم چه همه اتفاقات خوب بود و ما بيخبريم
واااااي تولد آتيلا جونم خيلي خيلي زيبا و باشكوه بود
ماماني دستت درد نكنه واقعا زحمت كشيده بودي و يه خسته نباشيد هم به آقاي پدر مهربون
اميدوارم هميشه به شادي و خوشي باشيد و جشن دامادي اتيلا جونم رو برگزار كنيد
راستي مگه آقاي پدر شما هم توي انتظامات حرم بودن
بوووووووووووس گنده از لپهاي آتيلا جونم


ممنون عزیز دلم...
فدای مهربونیهات...
ممنون از آرزوی قشنگت خانوم...
در مورد آقای پدر هم باید بگم
وقتی عکس ایشون رو دیدم فکر کردم نظامی هستن...
از روی ماه امیرم...
بوووووووووووووووووووووووووووووووس...
منا (مامان کورش )
29 اردیبهشت 92 18:10
سلام اتیلا جونم تولدت مبارک ایشالله تولد 120 سالکیت شیما جون با تاخیر تولد گل پسرت بهت تبریک میگم ایشالله جشن دامادیش


ممنون خانومي...
فداي مهربونيهات عزيزم...
ايشاا... همراه با كوروش جان...
بووووووووس...
شاه صنم و مامان هانیه
5 خرداد 92 9:43
شیما جونم سلام

چرا نمیای؟

نگرانت شدم

حتما مشغولی با امتحانات




هاني جونم خيلي شرمندم...

نه نگراني اي نيست گلم...

چشم سر فرصت حتما ميام...
بله ايشاا... زودي تموم شه منم برگردم پيشتون....
ارغوان
6 خرداد 92 19:13
سلام...چه گل پسری تم تولدش خیلی قشنگ بود ...ببوسیدش و تولد 1سالگی ش هم مبارک


سلام ارغوان جان...
مننونم خانومي...
ميسي خاله جوني...
مامان کیان کوچولو
17 خرداد 92 14:22
عزیزم میدونم دیر اومدم ولی تولدت مبارک گل ِ ناز
مامانی همه چی عالی بووووووود


مممون عزيز دلم...
شما لطف داري...
بووووووووووس...