آتیلا جانآتیلا جان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

ღ آتیلا جون ... ღ

نوشتن این وبلاگ از اولین نشانه های وجودت در دنیایمان آغاز شد

❤️❤️❤️

1396/8/17 10:20
536 بازدید
اشتراک گذاری

‫ما دور نمای قصر عشق را در خاطره های پریشانمان ساختیم‬
‎‫ساکت و خموش‬
‎‫دوش به دوش دل سپردیم به پیچ و خم جاده ها‬
‎‫تو صبـــــــور من نگـــــــران.....‬
‎‫جاده ها ما را بردند ‬
‎‫تو همه شادی و عشق ..من سراپا سکوت...‬
‎‫تو شکوه آوای ملکوت‬
‎‫من لال و خموش و در این فکر، من کجا تاب جوانی باتو؟؟‬
‎‫تو دریای آرام و پرصدف ‬
‎‫با پاک ترین مروارید ها ‬
‎‫من رودی سرگردان و بی هدف ...فریاد میزنم بی صدا....‬
‎‫من کجا تاب پیوستن با تو؟؟؟تو بر فراز قله کمال...‬
‎‫صاف و آرام...خوب و شیرین ‬
‎‫با ابهت ایستاده ای و مسیر بادهای مهربانی را تعیین میکنی‬
‎‫من یکی کوهنوردی رنجور زمزمه میکردم‬
‎‫من کجا تاب رسیدن به تو....‬

 

پسندها (1)

نظرات (0)