آتیلا جانآتیلا جان، تا این لحظه: 12 سال و 10 روز سن داره

ღ آتیلا جون ... ღ

نوشتن این وبلاگ از اولین نشانه های وجودت در دنیایمان آغاز شد

آخرین چهارشنبه ی سال91...

1391/1/2 14:33
1,035 بازدید
اشتراک گذاری

اولین چهارشنبه سوری با وجود ی کوچولو که سال پیش همین موقع تو دل مامانش با صدای ترق توروق

از جا میپرید و مامانی که از ترس اینکه نینیش نترسه سریع رفت خونشون و اونجا قایم شد تا اخر شب که همه

آدمهای شیطون رفتن خونه هاشون و مامان دست بابا جونو گرفت و بردش دم آتیش که با هم از رو آتیش بپرن...

و امسال همون کوچولوی ریزه میزه بغل مامانش اومده بود بیرون و شاهد آتیش بازی بابا جون و عمو امین بود

که کلی شلوغی کردن و آتیش سوزوندن...

 راستی امسال عمو امین و عمه الناز مهمون خونه ی ما بودن ...

البته همین فسقلی خانی که ازشون میگم کم شلوغ نیستن ها...!؟

داد که منو ببر بیرون...

بیرون که میبردمت کلی حالت خوب میشد و میخندیدی و

برخلاف تصور من که نکنه بترسی، ی دنیا خوشت اومد و خوش گذشت بهت عزیز دلم...

و ی چیز دیگه این که امسال نتونستیم از رو آتیش بپریم ...

آخه دیگه ترسیدم ببرمت پایین تو کوچه ،بس که شلوغ بود کوچمون...

از تو حیاط خونه خودمون جشن گرفتیم آخرین چهارشنبه ی سال رو ،

 البته اینجوری از این بالا شاهد اتیش بازی تمام شهر بودیم که خیلی لذت بخش و زیبا بود...

جا داره از خواهر شوهر آبجیم تشکر کنم که لطف کرده بودن و دعوت کرده بودنمون منزلشون ...

که شرمنده شدیم و نتونستیم بریم...

این هم از اخرین چهارشنبه  سال ٩١...

و اولین چهار شنبه سوری شازده ...

.............................................................................

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

...بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان شایان
3 فروردین 92 1:30
به به به سلامتیییییی
این نی نی ناز ما رفته چهارشنبه سورییییییییییییی
بوسسسسسسسسسسسسس واسه شما و مامان شیما جون


ممنون عزیز دلم...
بوووووووووووس...
مامان شایان
3 فروردین 92 1:32
سلام عزیزم من رفته بودم خونه مامانم و امروز اومدیممممم واسه تاخیر معذرت و ممنون واسهواریز پول چشم من کم کم شروع به کار میکنم پارچه ها رو هم امروز عصر خریدمممم
مامان حسنا
5 فروردین 92 20:59
وووووووووووووووووووووووووووووووووی چه اتیش بازی اتیلا جونم اتیش پاره ی من ایشالا ک همیشه خوش باشی با مامان گلی ک داری
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 فروردین 92 17:46
خصوصی عزیزم