آتیلا جانآتیلا جان، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره

ღ آتیلا جون ... ღ

نوشتن این وبلاگ از اولین نشانه های وجودت در دنیایمان آغاز شد

بیوگرافی نی نی 1391

1391/1/30 9:44
1,238 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

٦فروردین:دهمین سونوگرافی پیش دکتر منتظر

اکوی قلب و گردش خون نرمال

وزن:٧٠٠/٢ کیلوگرم(٣٤هفتگی)

آتیلای عزیزم وزنت خیلی خوبه اگه همین طور پیش بره انشاا...موقع تولد به٥٠٠/٣ میرسی.

١٥فروردین:یازدهمین سونوگرافی پیش دکتر منتظر

سن:٣٥هفتگی

وزن:٨٠٠/٢ کیلو گرم

٢٢فروردین:دوازدهمین سونوگرافی پیش دکتر منتظر

همه چی نرمال

سن:٣٦هفتگی

وزن:٣ کیلوگرم

nini

٢٩فروردین:سیزدهمین سونوگرافی پیش دکتر منتظر

سن:٣٧هفتگی

وزن:200/3کیلوگرم

امروز اخرین باریه که برای دیدین آتیلا جون رفتم مطب.

وقت زایمان تعیین شد:٩اردیبهشت(شنبه)

نمیدونم تا اون موقع چطور صبر کنم هم عجله دارم که زود بیای و هم فکر میکنم واسه در اومدن از اونجا خیلی کوچولویی.

 من اینجا منتظرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سیب سرخ کوچولو
29 دی 91 15:36
آتیلا جون هم اردیبهشتیه.یک فرشته از بهشت.خدا حفظش کنه این فرشته ی بهشتی رو


یه دنیا ممنون از این همه محبتت عزیزم
خدا عزیزت رو حفظ کنه
مامان حسنا
1 اسفند 91 20:42
ای جونم یاد حسنا افتادم
وای که چقدر با همه ی سختیاش قشنگه


قبون حسنا كوشولوي خودم...
درسته سخت اما خيلي زيبا...