آتیلا جانآتیلا جان، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

ღ آتیلا جون ... ღ

نوشتن این وبلاگ از اولین نشانه های وجودت در دنیایمان آغاز شد

كاش تولدم مبارك باشد...

1392/6/6 12:59
3,258 بازدید
اشتراک گذاری

_ دیر نوشت :

 

ــ سالگرد حدوث فاجعه زیست محیطی بوجود آمدن موجودی عجیب (من) گرامی باد

*********

ــ
حادثه هیچ وقت خبر نمی کند و من ٢٢سال پیش اتفاق افتادم...

 

3 شهريور به عبارتی و روایتی تولد من است ...

 روايتي كه بس سري دراز دارد...

 

عقربه های ساعت زودتر از نفس هایمان جابجا می شوند ولی افسوس که تیک تاکشان را هیچ وقت احساس نکردیم.

زمانی که سال آخرین لحظاتش را پشت سر میگذارد تازه به یاد می آوریم که چه کارهایی را می توانستیم

بکنیم و نکرده ایم.

صد افسوس که عقربه ها فقط در علم است که پاد خودشان می چرخند و در واقعیت فقط جلو می روند…

مناسبت های زیادی در طول یک سال باعث می شوند تو سال شماری کنی، تولدت یا روز ازدواجت ، و

خدانکند روز جدایی و مرگ.

هرچه باشد باعث می شود سال برای ما بارها تکرار شود .

وامروز بهانه ي تكرارم ،منم...

 تكراري كه از خدا ميخواهم سال بعد همين موقع برايم زيباترين تكرار باشد...

تكراري كه از پس آن برايم رشد معنوي و بلوغ فكري به ارمغان بيآورد....

تكراري كه اجرش برايم مني آگاه تر و درست تر باشد...

و در آخر تكراري كه پشت جمله هايم خدارا شكر باشد...

 

 

جشن تولدم با ي كيك تقريبا خوشمزه و دوتا شمع ٢ تو ي جاي خوش آب و هوا با ي سري از نزديكان كه

كادو به دست اومده و مارو شرمنده كردن گذشت...

 همسري هم كه مثه هميشه پيششون شده ذوق مرگ كردن ما و رفتن برامون آخرين ورژن" آي پد "موجود

 

 رو خريدن...

 البته با نقشه ی قبلی و به كمك برادر شوهري كه نكند بنده بويي ببرم و سوپرايزشون، نشه...

خب از همه ممنونم...

ميدونم خيلي كليشه اي ميشه ولي ، ايشاا... بتونم محبت هاتونو جبران كنم...

  

آتيلا تو تولد مامانش ١ سال و ٣ ماه و ٢٨ روزه بود ...

 

 

 ... مامان شیمای سه ماه ....

پسندها (2)

نظرات (87)

بهاره مامان ونداد
6 شهریور 92 12:57
شیما جونم تولت مبارک این حرف ها چیه تحویل اجتماع نینی وبلاگی میدی کدوم فاجعه زیست محیطی شما سرور گل های محیط زیستی خانم نتعغع ببخشید این اخری هم که نفهمیدی چی نوشتم تبریک تولد ونداد بود


مرسي بهاره جوني...

آخي...

مرسي عزيزم...

شما شديد لطف داري ...

شرمنده ميكني...

بهاره جون من واقعا اين آخري رو نفهميدم...

تبريك تولد ونداد...!؟

راستي بهاره جون كامنت هاي من نميرسه مثه اينكه دستت ها...

آره...!؟
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 شهریور 92 13:09
وای مامان خوشگل تولدت مبارک

http://www.niniweblog.com/upl/stareh/13776790935.jpg?73
عزیزم اینم هدیه من برا بهترین مامان دنیا


ماماني واقعا ي دنيا ممنونم...
مرسي عزيزم...
ستایش*مامان محمود
6 شهریور 92 13:09
میلادت ای دوست مبارک باشد
پیوسته دلت شاد سعادت باشد
هر سبزۀ سبز رنگ بهارت باشد
راهـت سپید راه عــدالـت باشد
چـــشـــم شــادی نگارت باشد
ایــــــزد پـشـت و پـناهت باشد
میلادت ای دوست مبارک باشد
دلـشاد ازین اهل جماعت باشد . . .
شیماجونم تولدت هزاربارمبارک ایشالاهمیشه کنارعزیزانت شادوسلامت باشی
وای شیمااگه نمیگفتی این عکسته بخدافک میکردم آتیلاجونمه


سلام ستايش جون...
ممنون از تبريك پر مهرت عزيزم...
بابت آرزوي قشنگت هم واقعا ممنونم...
همين آرزوي خوب رو برا دوست خوبم دارم...
آخي مرسي عزيزم...
يعني اينقدر...!؟
امیرمهدی و عمی
6 شهریور 92 13:39
سلام مامانی

تولدتون مبارک

هدیه های زیباتون هم مبارک باشه

انشااله همیشه شاد باشید.

راستی گل پسری خیلی شبیه خودتونه

مطالب پست ثابتتون هم خیلی جالب بود

آمار خوندید؟



سلام عزيز دلم...

ممنون خانومي...

همچنين شما...

پسري هم كه بله كمي شباهت هست...

البته ايشون كه به چشم ما ،چيز ديگرن...

بابت پست ثابت هم بايد بگم دست نوشته ي بنده نيست...

مرسي از حضورت خانوم...
بهاره مامان ونداد
6 شهریور 92 13:49
وای شیما جون چقدر شبیه اتیلا هستی ولی تو ورژن های دخملونه خیلی ناناز بودی دوست خوشکلم البته هنوز هم هستی ها
خدااااااااا چشاشو


مرسي بهاره جون...
قربونت بشم من...
لطف داري...
چشام...!؟
ههههههه...
فرناز مادر آتیلا
6 شهریور 92 14:17
سلام عزیزم ....تولدتون و بهتون تبریک میگم انشالله همیشه پیش همسرتون و آتیلا ی عزیز و خانواده محترم خوش و خرم باشیددر ضمن آتیلا جیگر خیلی شبیه بچگی های شماست اااااااااااا


سلام فرناز جون...
ممنون عزيزم...
ايشاا... و همچنين شما...
آخي مرسي عزيزم...
بله ي كوچولو شبيه هستيم...
البته به نظر من كه ما كجا و خان كوچولو كجا...
لیلا
6 شهریور 92 14:28
شلام شیما جون تولدت مبارک .


سلام سلام...
خيييييلي ممنون...
ممنون ازحضورتون...
باعث خوشحاليمون شدين...
مررررسي...
كبري **مامان آنيتا عسل مامان وبابا**
6 شهریور 92 16:25
سلام مامان ناز وخوشگل يادته قبلا پيش ما اومده بودي ازت خيلي خيلي ممنونيم بازم پيش ما بيا منتظريم


سلام عزيزم...
بله خانومي...
به روي چشم...
حتما حتمامزاحمتون ميشم...
كبري **مامان آنيتا عسل مامان وبابا**
6 شهریور 92 16:26
مامان شيما جون تولدت مبارك


مرسي كبري جون...
تشكر...
كبري **مامان آنيتا عسل مامان وبابا**
6 شهریور 92 16:29
اينم كادوي من و دخترم براي تولد تو شيما جون:
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
تولدت مبارك 120 ساله شي همراه با شادي


ممنون عزيزم...
ي دنيا ممنون...
persian mom
6 شهریور 92 16:53
تولدت مبارک
خوشمل بودیااااااااااا


ممنون عزيزم...
ميسي...
مامان حسنا
6 شهریور 92 18:02
به به مبارکه خانومی
وای که جقدر شبیه اتیلایی
البنه اتیلا شبیه مامانشه...
اول که اومدم فک کردم عکس اتیلاست
عزیزم تولدت مبارک ایشالا 120 ساله بشی مامان کوشولو منم فروردین میشم22


سلام عزيزم...
مرسي خانوم،ي دنيا...
آخي،آره ي شباهتهايي هست...
آتيلاي ما خوشجبل تره....
ممنون مامان كوچولو،ايشاا... كنار شما....
از همين جا تولدت رو پيشاپيش تبريك ميگم و آرزو ميكنم شمع ١٢٠ سالگي رو با هم فووووووت كنيم....
مامان حمید کوچولو
6 شهریور 92 22:26
تولدت مبارک خوشگل خانم.
مبارک باشه کادوها.
چند ساله شدی?
به نظرم متولد 67بودی!
چقدر اون عکس شبیه اتیلاس یعنی اتیلا شبیه خودته[زبان
یه عکس از تولدت میزاشتی خب
چقدر تو تنبل دختر.]


خيييييييييلييييييييي ممنون...
عزيزم ٢٢ سال تمام...
متولد ٧٠ م...
آتيلا خب آره شبيه من هست ولي عكس بچگي هاي مرتضي رم ببيني با اين عكس مو نميزنه،بچگي دوتامونم تو مايع هاي آتيلاست...
هكس تولدم مناسبشو نداشتم بزارم...
كيكمم توسط ضربات پنالتي آرين جان نابود شدن ،در نتيجه اين شد كه شما الان به ما ميگي تنبل....
فدات شم...
ببخشيد عكس نشد...
ببوس كولوچه فندقي تو برام....
SaYa
6 شهریور 92 23:17
سلااااام عزیززززززدلم تولدت مباااااااااااااارک
فدات شم فاجعه کجا بود؟تو یه فرشته ای گل منعزیزم چقدر خوبه که سوپرایز شدی امیدوارم که همیشه همیشه زندگیت پر از شادی های ناگهانی همراه با همسر و آتیلا جون باشه
برات بهترینارو آرزو دارم
شادی موفقیت سلامتی آرامش و یاد خدا در تمام ثانیه های زندگیت و امیدوارم همیسه همیشه زندگیتون پر از شادی باشه گلم
بیا و شمعای کیک و نگاه کن
که میریزه رو کیک چیکه چیکه
کام همه رو بیا شیرین کن
بیا کیک و ببر تیکه تیکه
همه جمع شده اند دور تو امشب
گل بوسه بدند تو بچینی
در جشن تولدت عزیزززززم همه انگشترن تو نگینی
تولد تولد تولدت مباااارک
مبارک مبارک تولدت مباااااااارک
بیا شمعارو که صد سال زنده باشی



مرسي سايا جون...
لطف داري مهربونم...
بابت آرزوي قشنگتك واقعا ممنونم...
از شعري كه برام گذاشتي هم واقعا لذت بردم...
دست گلت درد نكنه...
SaYa
6 شهریور 92 23:18
راستی اگه نمیگفتی عمرا میفهمیدم که این تویی
آتیلا کپی کپی تو شیما جون
زنده باشید ایشالله


آخي...
مرسي ساياي عزيزم...
مامان امیررضا
7 شهریور 92 1:00
شیما جون تولدت مبارک .
پس چشم های آتیلا جون شبیه خودته انقده نازن ماشالله


سلام عزيزم...
يدنيا تشكر خانومي...
ناز چشهاي مهربون شماست،خالش...
فداي مهربونيهات...
خاله کمیل و کیان
7 شهریور 92 13:00
عزیزممممممممم تولدت مبارک ایشالله تولد صدسالگیت در ضمن مطالبتم خیلی عالی بود


سلا مطهره جون ...
ممنونم عزيز دلم...
مرسي...
زهرا
7 شهریور 92 19:25
سلام به مامانی مهربون و به آتیلای جیگر طلا
تولدت مبارککککککککککککک مامانی جون ایشالله 120 ساله شی برای شما و کل خانواده بهترینها رو از خدای مهربون میخوام
ایشالله همیشه شاد و سلامت باشید.



مرسي زهراي مهربونم...
ي دنيا ممنون...
مرجان مامان آران
7 شهریور 92 23:22
ااااااخی عزیزممممممممممممممممم
تولدن مبارککککککککککککک پس تو هم شهریوری هستییییییییییی باباا ایوللللللل
ببخشید دیر اومد برای تبریککک
ایشالا زنده باشی 100000000 سالللل
خوش باشید همیشه دوستمممممممم
اتیلا کپپپپپپپپپپپپپپپی خودته هاااااااااااااااا
یه چیز دیگههههههههههههه
من از تو 2 سال بزرگترممممممم
بوسسسسسس فراووننننننننننننن

سلام مرجان جون...
بله
زنده باد شهريور...
ممنونم عزيزم،همچنين خانوم...
آتيلا هم كه ديگه مامانشيم ديگه ي كوچولو ي شباهتهايي هست...
آخي شما هم ايشاا... صدها سال زنده و سايت بالا سر خانواده باشه...
مرسي مرجان مهربونم...
ببوس آراني رو برام...
مواظب باران كوشولو و خودتم باش...
مامان بهداد
8 شهریور 92 17:54
الهی.الهی
سلام شیما جان . سلام مامان 22 ساله . وای خدای من چه مامان جوونی!!!
شیما جان تولدت مبارک.
امیدوارم که در کنار همسر و پسر عزیزت روزهای قشنگ و شیرینی داشته باشی.
بهترینها را رو برات آرزو می کنم.


سلام عزيزم...
مييييييسسسييييييييي خانوم...
بابت تبريك و دعاي قشنگت و آرزوي خوبتم ممنونم عزيز دلم...
ببوس فسقلي رو برام...
ماماني اميرعلي جون
8 شهریور 92 21:04
سلام شيما جون
تولدت مبارك
واي چقدر اين عكست شبيه آتيلاست
ببوس گل پسرو



سلام عزيزم...
ممنون خانومي...
آخي...
چشم، شما هم پسري رو...
ارغوان
9 شهریور 92 11:14
22ساگلی مبارک شیما جون


ممنون مهربونم...
مامان اهورا
10 شهریور 92 0:01
شیما جووونم تولدت هزاران بار مبارک وای چه قدر چشای اتیلا شبیه مامانشه اللهی همیشه کنار هم شاد باشید


مرسي ماماني عزيز..
فداتون بشم من...
همچنين شما خانواده ي دوست داشتني...
ببوس اهوراي گلمو برام...
مامان راضیه
10 شهریور 92 0:26
شیما جونم با یه عالمه تاخیر و شرمندگی :
تولدت مبارک عزیزم
شاعر میگه :
از یک نگاه تو رنگم پریده است
قربان آن شوم که تورا آفریده است
چه چشمای آسمونیی داری خانوم
و چقدر این قند عسلمون آتیلاجون شبیه خودته عزیزم
انشالا سال های سال در کنار عزیزانت شاد و سربلند و سلامت زندگی کنی
آتیلای عزیزم و ببوس از طرف من


راضيه جونم قربونت بشم...
ممنون خانومي...
چشمهاي آسموني مال اون دوران بود،الان تغيير رنگ داده...
بابت شباهت هم كه ممنون ولي پسري خيلي عسل تره برام...
بابت آرزوي قشنگت هم دنيا دنيا ممنون خانومي...
ببوس فسقلي رو برام...
مامان راضیه
10 شهریور 92 0:38
اینم کادوی کیان کوچولو
ببخشید ناقابله
http://www.niniweblog.com/upl/mohammadkian1391/13779796259.jpg?99


راضيه جون خيلي گلي عزيزم...
واقعا ممنونم...
ايشاا... سر فرصت ميزارمش ادامه ي مطلب همين پست...
مرسي مهربونم،،،
ستایش*مامان محمود
10 شهریور 92 1:22
سلام شیماجونم خوبید؟قتدعسلم خوب وخوش وسرحال ورو به رشد که هست ایشال؟؟؟قلبونش بشم هروقت دلم بلاش میتنگه میام وسیری عکساشو میبینم


ستايشم الهي فداي مهربونيهات...
مييام پيشت عزيزم...
مامان
10 شهریور 92 9:41
مبارک باشه تولدت دختر شهریوری
شهریوری بودن افتخاریه که هر کسی لیاقتش رو نداره که توش متولد بشه
ایشالا در کنار همسر مهربونت و آتیلای خوشگلت سالهای سال خوش و خرم و شاد زندگی کنی
دامادیشو ببینی و تولدت رو با نوه های شیرین تر از عسلت جشن بگیری


ممنون عزيز دلم...
شهريوري بودن سخته ولي ي جورايي منحصر به فرد و خاصه مخصوصا براي يك خانوم شهريوري بودن يك امتيازه...
جمله هاي بالا همه نشان از خود بزرگ بيني و خود خواهي بنده بود...😉
نخواستم تعاريفتون بي جواب بمونه...
وگرنه...😅
بابت آرزوي قشنگت بينهايت ممنونم عزيز دلم...
از ته دلم بهترين ها رو همون ها رو كه ميخواي رو آرزو ميكنم...
دوستون دارم...💋
لحظه های من و تو
10 شهریور 92 15:28
خانمی تولدت مبارک.انشالله 120 سالگیت
منم 13 شهریور متولد شدم


مرسي عزيز دلم...
همچنين خانوم...
پيشاپيش تبريك ميگم عزيزم...💗💗💗💗💗💗💗
مامانی درسا
11 شهریور 92 10:48
تولدت مبارک دوستم انشاالله که روزهای تولدت همیشه بهترین روزهای عمرت باشه ...... امیدوارم 120 ساله شی .... آتیلای گلمو ببوس


مرسي خانوم...
فداي مهربونيهات...
ي دنيا ممنون...
بروي چشم خاله ي مهربون...
مامان عسل
11 شهریور 92 12:16
تولدت مبارک عزیزم. انشالله که همیشه شاد و پیروز باشی و همیشه کنار این گل پسرت خوش باشی عزیزم.


مرسي مهربونم...
همچنين خانوم...
ببوس عسلي رو برام...
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 شهریور 92 14:59
خصوصی عزیزم


ممنونم عزيز دلم...
مامان سمیه پارسا جون
11 شهریور 92 17:57
سلام شیما جون مامان 22 ساله.ببخشید از اینکه چند روزی نبودم تا تولدت را تبریک بگم ولی با تا خیر چند روزه تولدت مبارک.
این همه گلهای زیبا برای فرشته ای وصف نشدنی.
خدا جونم خدای مهربونم شیما جون و همسر عزیزش را برای آتیلا جون نگهدار وخودت دنیا را هموار ساز برای پیشرفت این سه عزیز.آمین



سلا م عزيزم...
خواهش ميكنم خانوم...
همين كه به ياد بودي و اومدي پيشمون ي دنياست...
بابت گلهاي قشنگت و دعاي خوبت واقعا ممنونم عزيزم....
براتون بهتريم آرزوها رو دارم...
💋
مامان علی خوشتیپ
12 شهریور 92 12:45
تولدت مبارک عزیزمممممممممم
زیباترین پست خود تبریک بود که خوندم
قلمت فوق العاده زیباست شیما جون...حتما روی این استعدادت کارکن
چقدر نی نی کوچولیات خوشمل بودی
آتیلا خوشگل و خوشتیپم رو هم ببوس از طرفم


مررررسي خانوم....
واقعا...!؟ممنونم....
بابت هندونه ها هم دوباره ممنونم....
شما لطف داري خانوم وگرنه ما قلممون كجا بود...!؟
مرسي بابت لطف و محبتت عزيزم...
بروي چشم خالش...
شما هم از اون لپهاي علي خوشتيپ ببوس برام...💋
مامان مهدیس و ملیسا
12 شهریور 92 13:40
وای عزیزم تولدت مبارک بوده با عرض شرمندگییییییی
خیییییییییییییییییلی شبیه آتیلایی ی لحطه فک کردم خود اتیلاست
ایشالا همین جشن رو هزار سال بگیریم


مرسي عزيز دلم....
آخي....😏
ممنونم عزيزم،ايشاا... در كنار وجود نازنين دوستاني مثه شما....
💋💋
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
13 شهریور 92 0:08
وااااااااااااااااااااای شیما ی عزیزمــ تولدتـــ مبارکــــ امیدوارم 220 ساله شی ...
گل من روز تولد تو بهتـــــرین و شیرین ترین لحظه استــــ ...
دستــــ آقای پـــــــــــــدر درد نکنه ...
خوش باشیـــــــد و خوشبختـــــــــ ...


مرسي مهربونم...
ي دنيا ممنون زينب جونم...
همچنين خانوم خوشگل...
💋🌹
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
13 شهریور 92 14:03
شیما جان میشه بگی چطوری فونتتـــ رو تغییر دادی من نمیتونم اینطوری کنم ...
ببخشیــــــــــــــــــــــــداااااا



ميام پيشت عزيزم...💋💋💋💋💋💋💋
لحظه های من و تو
13 شهریور 92 18:26
تولدت مبارک
راستی زود بیا و بهم بگو تولدت مبارک


ممنون عزيزم...
اومدم ...🐾🐾🐾🐾🐾
مامان امیر محمد(وروجک مامانی)
13 شهریور 92 22:39
وااااااااااااااااای عزیزم تـــــولدت هزاران بار مبارک .....
ببخــــــشیـــــد دیر اومدم درگیر بودم
هزاران شاخه گل رز تقدیم به وجود نازنینت
این چند تا از انو هـــزارتــــــا
گـــــلم اپــــم......


ممنونم عزيز دلم...
خواهش ميكنم خانوم...
بابا گل هاي قشنگ و مهربونيهات دنيا دنيا ممنونم عزيزم...
چشم خانوم...
اومدم...
☂ marjan ☂
13 شهریور 92 23:46
کامنتی که برات گذاشتم کـــــــو؟


كدوم كامت عزيزم....
قربونت بشم من همه كامنتهامو تائيد ميكنم...
من بي گناهم...👀
مریم
14 شهریور 92 17:19
سلام شیما جونم خوبی عزیزم ؟اتیلا جونم خخوبه واااای الهی فداتون بشم دلم براتون تنگ شده بود نه عزیزم اتفاقی نیفتاده بچه ها کلی شلوغ شدن و راه افتادن منم حسابی مشغول بچه ها که خدایی نکرده چیزیشون نشه تو این مدتم کر درد داشتم نمیتونستم بیام
تولدتم مبارک عزیزم
ایشالا سالیان سال زنده باشی و سرت بالا سر اتیلا جونم و همسری باشه دوستون دارم خیلی زیاد


سلا مريم عزيزم...
خب خدارو شكر...
واقعا دلم شور افتاده بود ...
الهي فداشون بشم...
مرسي كه اومدي عزيزم...
بابت تبريك هك ي دنيا ممنونم عزيزدلم...
دوستون دارم...💋
ستایش*مامان محمود
14 شهریور 92 17:31
سلام خوبی شیماجونم؟آتیلا گلم خوبه؟
میگم شیما این عکسهای کوشولوی سمت چپ وب رو کجاقرارمیدی تو اسکریپتهای اختصاصی میشه توضیح بدی برام؟


سلا م عزيزم...
ميييام پيشت...👣👣👣👣👣👣
مامان عسل
16 شهریور 92 16:37
شیما جون تولدت مبارک گل من انشاالله که 100 ساله بشیییییییییییییییییییییی


مرسي عزيزدلم....
ايشاا... كنار وجوددوستان نازنيني همچون شما...💋💋💋💋
شیما مامان درینا
17 شهریور 92 11:46
تولدت با یه عالمه تاخیر مبارک باشه دوست عزیزم ایشالا 120 ساله بشی به نطر من یه مادر خیلی جوون 22 ساله شهریوری با این همه ذوق و احساس و قلم پر توان یه معجزه اس نه یه فاجعه چه قدر آتیلا خان شبیه والده سلطان هستند


مرسي شيماي عزيزم....
شمالطف داري مهربونم...
ممنون كه والده سلطان صدام زدي. شيماجون...😉😍
ستایش*مامان محمود
18 شهریور 92 1:40





ممنون عزيز دلم...

💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

پگاه مامان آرتین
18 شهریور 92 12:15
عزیزم تولدت باتاخیرمبارک.شاد وسلامت وسبزباشیبه ما سربزنید



الهي قربونت بشم...
پگاه جون...
من با ي دنيا شرمندگي آدرس وبلاگ و فراموش كردم خانومي...
تروخدا دوباره اومدي برام آدوس بزار زودي بييام...
دوستون دارم...
ببوس روي ماه پسري رو برام...
مامان حمید کوچولو
18 شهریور 92 23:49
سلام شیماجون .
حالت خوبه ?خبری ازت نیست.کجایی دختر?
ااتی جونم خوبه.تو هم کم پیدا شدی !]


سلام عزيزم،..
خيلي اما خيلي گرفتارم...
شرمندم...
سرم يكم خلوت شه و كارام روب راه مييام...
الان اصلا تمركز ندارم و....
فقط به زور اومدم جواب كامنتها رو بدم كه خدايي نكرده دلخوري ها بيشتر از نشه و ما شرمنده تر...
شرمنده...
مرسي كه به فكري عزيزم...
ستایش*مامان محمود
19 شهریور 92 16:54
سلام عزیزم ممنون از تبریک گلم
خصوصی


ممنون خانومي...
چشم...
مامان ایدین
20 شهریور 92 9:35
سلام خانومی من دیر رسیدم ولی خوب حالا میگم سالروز زمینی شدنت مبارک فرشته اسمانی
ولی من خیلی پیر هستم نسبت به سن شما


سلام عزيز دلم...
مرسي خانوم گل...
عزيزم اينچه حرفيه...
پير ديگه كيه...
ما خانومها هميشه جوون و بسي خوشگل و زيباييم و تنها موجوداتي هستيم كه بر خلاف تاريخ دقيق تولدمون چند ساله بودنمون رو فراموش ميكنيم...
دوستون دارم...
ببوس فرزندي ماه رو...
خاله کمیل و کیان
21 شهریور 92 0:01



فداي مهربونيهات عزيز دلم...
يدنياممنون...
خاله کمیل و کیان
22 شهریور 92 17:27



مرسي عزيز دلم...
خانومي شديدا گرفتارم...
به بزرگي و مهربونيت ببخش خانوم...
ميام پيشتون ايشاا...
مامان حمید کوچولو
23 شهریور 92 7:11
اتیلاااااااااااااااا...کجاییییییییییی?
رفتی مسافرت گلم...?


سلام ماماني حميد موچولوي ناز...
عزيزم خيلي درگيرم واقعا سرم شلوغه...
به قول بعضي ها اينجا همه چي درهمه...
شرمندم...
يكم آزاد شم از خجالتتون در ميام...
بوووووووووس...
دوستون دارم...
مامان عسل
23 شهریور 92 15:54
مامانی کجاییییییییییییییییییییی پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام عزيزم...
بخدا شرمندم...
خييييلي خيييلي درگيرم...
ببخشيد ترو خدا...
دوستون دارم...
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
26 شهریور 92 10:33
سلام شیما جونم خوبی عزیزم الهی قربونتون برم دلم براتون تنگ شده بود اتیلا جونم خوبه قربون اون چشای خوشگلش یرم منم بعد یه مدت طولانی وب رو اپ کردم دوستون دارم خیلی زیا
لحظه های من و تو
26 شهریور 92 17:32
صفورا مامان آوا
28 شهریور 92 11:40
عزیزم تولدت مباااااااااااااااارک حالا چرا اینقدر تلخ نوشتی پست تولدتو؟؟؟؟
مامان رادین
30 شهریور 92 16:44
سلام مامانی کجایید ؟ پیدا نیستید در دنیای مجازی عزیزم دلمون برا آتیلا جون تنگ شده اگه تو مسافرت هستید سفری بی خطر و پر از روزهای به یاد موندنی و شیرین براتون آرزو میکنم
مامان کیان کوچولو
31 شهریور 92 13:47
عزیزم کمی دیر شده اما تولدت مبارک ..
هستی
31 شهریور 92 20:18
تولدت مبارک هزار ماشالا سنی نداری و زیبا مینویسی اگه اجازه بدی لینکت کردم تا بیشتر با هم در ارتباط باشیم گل پسرتو ببوس
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
31 شهریور 92 23:34
کجایی خانمی ؟؟؟ کم پیــــــــــدایی ؟؟؟ آتیلا جونم خوبه ؟؟؟ خودتـــ خوبی ؟؟؟
خاله کمیل و کیان
4 مهر 92 15:31
اپم گلم
مامان حمید کوچولو
4 مهر 92 19:21
وای شیما کجایییییییی شیمااااا[]
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 مهر 92 2:11
عزیزم کجایید نیستید دلمون خیلی براتون تنگ شده
مامان بهداد
7 مهر 92 9:06
سلام خاله خوبید؟ کجایید؟ دلم تنگ شده. پسر خوشگلت چطوره؟ زود به زود بیا و عکس هم ازش بگذار دیگه . هی میام میبینم که نیستی. امیدوارم که در صحت و سلامتی باشید.
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
7 مهر 92 20:17
ای بابا شیما جون مردیم از نگرانی پس کجایید ؟؟؟ خوبید ؟؟؟ آتیلا جونم خوبه ؟؟؟
مامان امیر محمد(وروجک مامانی)
9 مهر 92 11:30
سلام مامان مهربون میشه بیای وبم نظرتو بهم بگی .... خیلی برام مهمه
samira
9 مهر 92 19:47
سلام شیما جون خوبی عزیزم؟ فدای اون چشای خوشکل اتی جونم بشم ماشالله خیلی ناز شده. اومدم بگم من برگشتم با کلی خبر و عکس و مطلب
خاله کمیل و کیان
10 مهر 92 13:55
مامانی دلمون تنگ شده واستون کجایید اخه
SaYa
10 مهر 92 22:04
عزیزززززززم کجااااااایی؟
مامان ایمان
11 مهر 92 16:59
سلام عزیزم خوبی؟شرمنده که نمی تونستم بیام یشتون دلم واستون تنگ شده بود فدات بشممم تولدت مبارکککک
مامان بهداد
12 مهر 92 17:18
سلام مادر خانومی. کجایی؟ غیبت طولانی داری ها!! امیدوارم که خوب باشید و صحیح و سلامت. ولی خدایی وقت کردی بیا و از آتیلا جانم بنویس و عکس بگذار. حیفه.
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
14 مهر 92 11:36
سلام شیما جونم خوبی کجایی عزیزم اخه دلمون براتون تنگ شده نگرانتون شدم
منا(مامان کورش)
16 مهر 92 18:15
سلام شیما جون تولدت تبریک میگم ایشالله 120 سالگیت
منا(مامان کورش)
16 مهر 92 18:16
سلام اتیلا جونم روز کودک بهت تبریک میگمممممممممممممممممممممممممممممممممم
مرجان مامان آران و باران
17 مهر 92 11:38
روزت مبارک عزیز دلمممممممممممممم
مامانی درسا
21 مهر 92 1:50
مامانی بازم که نیستید ...... تولدت هزاران بار مبارک ...... زود بیایین منتظریم
مامان یاسمن و محمد پارسا
25 مهر 92 17:56
مامانجون نمی دونم کجایید اما منتظریم زود بر گردید
فرناز مادر آتیلا
26 مهر 92 10:36
سلام عزیزم ....کجایی خانوم ؟؟؟؟؟؟ دلمون واسه شما و گل پسرمون تنگ شده ....کمی بیا و ی خبری از خودتون بده
مامان حمید کوچولو
27 مهر 92 13:24
سلام شیماجون کجایی؟ چرا نمیای؟ نگرانت شدم دختر.
مامان امير
28 مهر 92 12:39
سلام با تاخير تولدت مبارك هميشه سلامت و شاد باشي دلم براتون تنك شده بود ديدمتون خوشحال شدم
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 آبان 92 13:16
قرآن به جز از وصف علي آيه ندارد ايمان به جز از حب علي پايه ندارد گفتم بروم سايه لطفش بنشينم گفتا که علي نور بود سايه ندارد عيد غدير مبارک
نیلوفر
13 آبان 92 18:55
____● ______●___________████____████ _______●_________██████_██████ __________●_______███████████ _████____████____███████ ██████_██████_____████ █████████████_______██ _███████████_________█ ___████████__●_______● ______█████____●______● ________██_______●_____● _________█________●____● ما بالاخره اومدیم ........دلم براتون تنگ شده بود
مامان الیار
16 آبان 92 14:17
سلام عزیزم ما با اجازتون لینکتون کردیم اگر شما هم خواستید به ما جواب بدید این ادرسمونhttp://elyaregol.niniweblog.com
مامان یاسمن و محمد پارسا
22 آبان 92 10:24
مامان یه خبری چیزی کجایید نگران شدم خواهش می کنم یه خبری از خودتون و اتیلا جون بدید
مامان اهورا
22 آبان 92 21:56
واییییییییییییییییییییییییییییییی شیما جوون کجایی چرا اپ نمیکنی من که مردم از نگرانی خانم
مامان علی خوشتیپ
2 فروردین 93 20:27
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند... سال نو مبارک http://upload7.ir/imgs/2014-03/50267199809289359551.jpg