آتیلا جانآتیلا جان، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

ღ آتیلا جون ... ღ

نوشتن این وبلاگ از اولین نشانه های وجودت در دنیایمان آغاز شد

خبر خوب

1391/11/6 13:47
1,738 بازدید
اشتراک گذاری

 

١٨/١٠/١٣٩١     آتیلا جونم عزیز دلم

امروز مروارید کوچولوت خودشو نشونمون داد هورا

وای که چقدر نازه،مثل یه مروارید تو صدف میمونه

کم کم داشتم نگران میشدم که چرا دیر کرده و چشم به راهم گذاشته!؟

عزیزم بهت تبریک میگم پسمل گلم

ایشال... تدارکات واسه چند روز بعد...

شاید وقتی امتحانات بابایی تموم شد...

دومین دندان در تاریخ  6/11/1391... رویت شد هورا


دندون کوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

بهاره مامان ونداد
19 دی 91 0:39
خیلی پسر بامزه ایدارید اگه دوست داشتی به وب ونداد من هم سر بزن خوشحال میشم لینک شیم
پری
19 دی 91 10:34
http://takhfifan.com/tehran/extra/takhfif-takhfifan-kharid-gorouhi-40-off-nik-pak-finish-shouyande-dey-17.html دوستم اینم ادرس تخفیفان!
پويا
19 دی 91 20:36
سلام آتيلا جون
خداروشكر ،تا باشه از اين خبراي خوب
به اميد خدا هر چي زودتر همه ي مرواريدات خودشونو نشون بدن
با آرزوهاي خوب براي تو و مامان و بابايي


ممنون پويا گوچولوي عزيز
برات يه عمر زندگي با مامان و بابا كه رنگ خوشبختي توش جاري باشه آرزو ميكنم
از گزند روزگار در امان باشي عزيزم
مامان ایلیا گلی
19 دی 91 21:13
مبارکهههههههههههههه....افرین گل پسر ناز



ميسي مامان جون مهربون
از روي دوست گل من ايليا جونم محكم ببوسش
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 دی 91 23:43
مبارکه عزیزم امیدوارم بقیه مرواریداتم به راحتی در بیاری:


میسی مامان جون مهربون
ایشال...
مامان امیر
20 دی 91 0:50
وااااااااااااااااااای مبارکه مبارک انشاا.. همه مرواریداش به راحتی در بیان@}مرسی مامان چون
بووووووووووووووووووووووس
مامان حمید کوچولو
20 دی 91 8:04
سلام مامانی آتیلا جون ممنون که به ماسرزدید.بااجازه شما را لینک کردم مروارید کوچولو آتیلا جون هم مبارک باشهبازم به ما سر بزنید.


ممنون از لطفتون مامان جون
حتما ميام پيشتون هميشه
بوس
خاله شبنم مامان اهورا
20 دی 91 16:11
مبارکه مامانی منم خیلی نگرانم کاش زود مرواریدهای اهورایی هم بیان بیرون



سلام عزيزم ممنون گلم
نگران نباش ايشا... مرواريدهاي فسقلي هم هر چه زودتر درميان
در ضمن ماماني آدرس وب بزار برام بيام پيشتون
ميبوسمتون
بوس
آرام
20 دی 91 22:49
مبارک باشه خاله
خاله شبنم مامان اهورا
20 دی 91 23:12
ببخشید من یادم رفته بود ادرس بزارم اتیلا جوون رو ببوس از طرف من
مامان نی نی باربد
21 دی 91 2:39
مبارکه عزیزم از طرف من یه ماچ اب دارش کن امیدوارم بقیه دندوناش رو به راحتی وسلامتی


ميسي ماماني عزيز
دوستون دارم
بوس
مامان نی نی باربد
21 دی 91 2:45
مبارکه عزیزم امیدوارم بقیه دندوناشو به سلامتی درآره
مامان نی نی باربد
21 دی 91 2:57
مبارکه عزیزم به سلامتی دندونای اقا ایلیا هوووووووووووورااااااااااااا


ممنون مامان جون مهربون منظورتون از آقا اليا رو متوجه نشدم
در ضمن اگه اومدين پيشم واسم آدرس وب بزارين بتونم بيام پيشتون
مامان نی نی باربد
22 دی 91 2:07
سلام عزیزم ببخش از اشتباه املایی اسم نی نی .راستی دوست جون به لطف شما تونستم عکسای باربد رو تو وبش بزارم بازم دست درد نکنه
سیب سرخ کوچولو
24 دی 91 22:53
عزیزززززززززززززمالهی.مبارک باشه شیما جونم.برام اتیلا رو ببوس.عزیزم.حتما این روزها لاغر تر شده کمی آخه شنیدم کوچولوها وقتی میخوان دندون در بیارن اذییت میشن.حریره بادوم میتونه کمکش کنه.آتیلا جونم تبریک عزیز خاله.من و بابای سیب کوچولو از راه دور میبوسیمت.همیشه زیر سایه ی بابایی و مامانی باشی گلم


نه عزيزم لاغر نشده خوبه
ممنون از راهنمايي هات ، آره مصرف ميكنه
حتي خيلي هم دوست داره
عزيز. دلم آرزو ميكنم سيب كوشولو سالم و سلامت بياد پيشتون
و روزي برسه كه خبر دندون در آوردن فسقلي رو ازت بگيريم
از شما و باباي مهربون سيب كوچولو هم يه دنيا ممنون
دوستون دارم
مواظب خودت و عزيز من باش
بوووووس


مامان امیر
26 دی 91 0:52
سلام شیما جون دقیقا میدونم منظورت از این ادمها کیه چون منم ار این ادمها دارم همونهایی که اونقدر بدن که ادم دوست نداره حتی 1 ثانیه ببینتشون اما مجبوره........! خودتو ناراحت نکن ........... به هر حال راستی از این غده لنفاوی امیر هم پشت سرش داره منم مثل تو اول خیلی ترسیدم اما دکتر امیرم گفت اصلا جای نگرانی نیست دوستون دارم



عزیزم شاید باید ساده خندید و ساده گذشت
امیدوارم هر چه زودتر از دست این غده لنفافی ها خلاص بشیم
منم خیلی خیلی دوستون دارم
ومیبوسمتون
از صمیم قلب


مامان یاسمن ومحمد پارسا
28 دی 91 17:13



مامانی ممنون از حضور سرشار از عشقتون
مامان حسنا
29 دی 91 16:54
عزیزم لینک شدی بازم پیش ماهم بیا


ممنون گل مامان
شما خیلی لطف دارین...
من همیشه به دیدنتون میام
دوستون دارم
بووووووس
مامان بهداد
30 دی 91 15:18
سلام. به به . مرواریدت مبارک باشه خوشگل پسر. ایشالا باهاش غذاهای خوشمزه خوشمزه بخوری.
مامانی مبارک باشه که گل پسرت دندون در آورده. به سلامتی و دل خوش.



سلام مامان جون مهربون
ممنون عزيزم
بوووووس واسه مامان جون و بهداد جون گل
maman hosna
30 دی 91 21:01
salam man too nini gap hastam bia
امیر مهدی و عمی
1 بهمن 91 14:58
سلام مامانی مهربون
مبارکه مبارکه مبارک

انشااله دندونای بعدی گل پسری



سلام عزيزم
چقدر خوشحالم كردي با اومدنت
از روي ماه فسقلي ميبوسم
بوووووس
مامان مهدیس
1 بهمن 91 19:33
وااااااااااااااااااااااای خییییییییییلی نازه ایشالا زنده باشه خدا حفظش کنه عززززززززززیزم اگه موافق باشید تبادل لینک کنیم به وبلاگ دختر منم سری بزنید خوشحال میشم!!!!! http://mahdisshoja.niniweblog.com
مامان اهورا
2 بهمن 91 17:36
هزار ماشاالله به این جوجه هزار تا بوس براش پیش ما هم بیا مامانی اپ کردم


ممنون گلم
اووووووووووومدم
مامان اميرحسين
4 بهمن 91 1:41
سلام ممنونم كه به ما سر زديد و ابراز لطف فرموديد هزار ماشاالله به اين كوچولوي ناز بازم به ما سر بزنيد
آیدا(مامان الینا)
4 بهمن 91 2:48
سلام شیما جون
خوبی؟ آتیلا جون خوبه؟
شرمنده تو این مدت نمی تونستم بهتون سر بزنم آخه نمی دونم چرا هروقت وبلاگتو باز میکردم مرورگر هنگ میکرد





سلام عزيزم
كلي چشم به رهمون گذاشتي تو اين مدت...
امشب كه كامنت هاتو ديدم خيلي خوشحال شدم كه قابل دونستي، تشريف آوردي...
از روي ماه الينا جون ميبوسم
بوس...
آیدا(مامان الینا)
4 بهمن 91 2:51
راستی مروارید گل پسرت مبارک باشه ایشالا همشون به راحتی بیرون بیان و آتیلا جونی اذیت نشه
مامان اهورا
4 بهمن 91 11:11
سلام مامانی منتظر عکس جدید از گل پسر هستیم


سلام عزيزم
ممنون كه هميشه مياين پيشمون ...به روي چشم
خالهي مهربون
از روي ماه اهورا جونم محكم محكم با اجازه ي مامانش ميبوسم
بووووووووس
لاله
6 بهمن 91 10:17
آتیلا جون مباااااااااااااااااارکت باشه
ایشالا همه مرواریدات به راحتی دربیان گلم



ممنون گل خانوم
میسی که اومدی پیشمون عسیس دلم...
مامان رادین
6 بهمن 91 20:19
مبارکه عزیزم...
ایشالا مابقی مرواریدهای خشکلت هم با سلامتی و به راحتی در بیاد عسلی ...

تقدیم با عشق


سلام مامان جون مهربون
ممنون عزيزم
يه دنيا ممنون كه اومدي پيشمون...
از روي ماه رادين جونم ميبوسم...
بوووووووووس
مامان راضیه
8 بهمن 91 12:35
عزیزم دلم مبارکت باشه
چشم مامان روشن



ميسي مامان جون مهربون
بووووووووس از لپهاي خوشگل فسقليه خاله...
مادام بوفی
27 بهمن 91 0:17
سلام عزیزم دوستدارید کوچولوتون یه قالب مخصوص داشته باشه با تصاویر خودش.... میتونید از قالبهایی که برای بقیه مادرای گل و نی نی ها شون درست کردیم دیدن کنید....
مامان ملیسا و مهدیس
25 اسفند 91 15:17
دو قدم مانده به خندیدن برگ
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ
چشم در چشم بهاری دیگر
تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان
یک سبد عاطفه دارم
همه ارزانی تان . . .
عید نوروز پیشاپیش بر شما مبارک



الهی من فداش بشم چقدر اون کلاهه بهش میومد لباساتم مثل خودت خوشگل بودن میبوسمت از راه دور


ممنون خانوم گل...
عید شما هم مبارک...
از روی ماه عسلهای من بوووووووووووس...
مامان ملیسا و مهدیس
28 اسفند 91 0:27
سلام عزیزم بابت دعاهای قشنگت ممنونم راستی اون مسابقه ای که ما شرکت کرده بودیم اسمش کلید بود ایام نوروز ساعت شش از شبکه سه پخش میشه خوشحال میشم نگاه کنید بووووووووووووووس بزای ٱتیلا جونومامی مهربونش


چ عالی...
حتما خانومی...