آتیلا جانآتیلا جان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

ღ آتیلا جون ... ღ

نوشتن این وبلاگ از اولین نشانه های وجودت در دنیایمان آغاز شد

جشن دندونی:

1391/11/9 13:45
3,458 بازدید
اشتراک گذاری

٨ بهمن 1391.... 

کیک فسقلی...

"مشاهده ی تصاویر در ادامه ی مطلب"

niniweblog.com 

 کیتی دندونی... 

جوجو... 

جیگلتو...

بخولمت جیگلم...

ای جوووووووووووونم...

....

سالاد دندونی...

....

آب میوه با طمع آتیلا جون...

نوشابه با طمع اتیلا جون

دسر...

 

چشم نخوره پسمل گلم...

آش خوشمزه...

آش دندونی...

آش دندونی...

جشن دندونی...

پاستیل دندونی

دندونی...

مسواک هدیه...

مرحله ی تدارکات...

//////.....

خوش امدید... 

آتیلا ی عزیزم

عمرم ، جونم

عشقم...

نمیدونم چی میتونه از آتیش عشقی که داره دلم رو می سوزونه نجاتم بده...

شاید این روزها بهونه ای باشن برای اثبات عشقم به تو عزیزترینم

و مرحمی برای دل عاشقم ...

niniweblog.com 

پسندها (1)

نظرات (54)

مامان اهورا
9 بهمن 91 12:50
ایییییییییییی جان مبارک باشه اتیلای عزیزم چه مامان با سلیقه ای خوش به حال اتیلا امیدوارم همه مراحل رو به خوبی پشت سر بگذاری عزیزم


سلام مامان جون مهربون
ممنون عزیز دلم
وهمچنین ممنون از دعای قشنگت
بوووووووووووووووس از روی ماه اهورا جونم...
مامان یاسمن ومحمد پارسا
9 بهمن 91 13:55
عزیزم مبارک باشه دستت درد نکنه مامان جون خیلی زحمت کشیدیت خیلی قشنگ بود فدات بشم نازی پسر

قربونت مامان مهربون
میبوسمتون...

مامان حسنا
9 بهمن 91 16:06
چرا به من نگفتی اپ شدی فک نمیکردم به این زودی عکس بزاری.....واقعا قشنگ بود دستت دردنکنه معلومه کلی زحمت کشیدی


عزیزم می دونستم نیازی به گفتن نیست و شما این فدر درحق ما لطف داری که همیشه میای پیشمون...
عزیزم تازه گذاشتم عکسهارو
خوشحالم که پسندیدی...
ایشاا... جشن دندونی حسنا جون خودم...
نی ناز...
9 بهمن 91 16:40
عالی عالی عالی
مامان با سلیقه دستت درد نکنه...
مبارک باشه
ایشاا... همه دندونای کوچولو به راحتی در بیان...



ممنون عزیز دلم...
راستی لطفا آدرس وب بزارین برام بتونم بیام پیشتون.

شیما مامان درینا
9 بهمن 91 17:11
خسته نباشی مامان با سلیقه چه قدر زحمت کشیدی برای این پسر دوست داشتنی .امیدوارم موفقیتهای خیلی خیلی بزرگشو جشن بگیرین


ممنون عزیز دلم
لطف کردی اومدی پیشمون
ممنون از دعای قشنگت
از روی ماه درینا جونم میبوسم...
مهتاب
9 بهمن 91 17:23
تبریک خیلی با سلیقه بود


ممنونم مهتاب جون
بوووووووووووووس
مامان نازنین جون
9 بهمن 91 19:17
چه چشن خوشگلی چه عکسای قشنگی..اون بادکنکه خیلی خوشگل بود..اون عکسا هم خیلیخوشگل بود سری عکسهای اتیلاجونی
خسته نباشین


ممنون عزیز دلم
خوشحالم که پسندیدین...
مامان نازنین جون
9 بهمن 91 19:18
راستی کیکتونم خوشگل بود..اخی یادش بخیر چقدر زود بچه ها بزرگ میشن


دقیقا
واسه من هم همینطور بود
انگار دیروز بود آتیلا رو برای اولین بار بغل گرفتم...
مامان راضیه
9 بهمن 91 20:16
وایییییییییییییییییییی عزیزم
چه جشن با شکوهی و چه مامان باسلیقه ای
خیلی عالی شیما جون
به ما هم ایده دادی دستت درد نکنه
مبارکت باشه عزیزم


ممنون گلم
ایشاا... جشن دندونی فسقلی ...

مامان امیر
9 بهمن 91 20:35
سلام به به مبارکه به سلامتی همیشه توی شادیها ببینیمتون خیلی جشن قشنگیه همه چیز عالیه انشاا.. جشن قدم و تولدش این گلها از طرف من وامیر کوچولو تقدیم شما



ممنون عزیز دلم
همچنین تولد و جشن های شازده کوچولو امیر جون خودم...
میبوسمتون...
امیر حسین و مامان پریسا
9 بهمن 91 23:04
مبارکش باشه عزیز خاله با دندوناش خرگوشیی


ممنون خاله جون عزيز
بوووووس
مامان روانشناس
9 بهمن 91 23:32
مامان شیمای عزیز نظر شما رو به صورت تک برای یکی از مطالب اعتماد به نفس که نظری نداشت گذاشته بودم


ممنون مامان روانشناس
متوجه نشده بودم...
مامان حمید کوچولو
10 بهمن 91 0:24
سلام شیما جون مبارکه عزیزم نگفته بودی میخوای جشن بگیری.

خیلی قشنگ بود مخصوصا کیک واونی که قهوه ای بود ونمیدونم اسمش چی بود

تزییناتم خوب بود.

ببخشید من دیر اومدم سرم شلوغ بود


عزيزم باورت ميشه دو روز قبلش شروع كردم تداركات!؟
تا ديدم مرتضي يكم وقتش آزاد شد،منم از فرصت استفاده يه جشن موچولو گرفتم...
گلم اسم اون كيكي كه پرسيدي تراميسو يه...
عزيزم يه دنيا ممنون كه اومدي پيشمون...
از روي ماه حميدم بوووووووس

مامان حمید کوچولو
10 بهمن 91 1:06
راستی چجوری کپی کردی عکس حمیدو


عزیزم اگه راست کلیکش رو بسته باشی هم با گوشی راحت کپی میشه
....
اگه اجازه ندی هم به من چه!؟
مگه خالش نیستم؟!
کپی کردددددددددددددددددددددددددددددددددددم...

مامان حمید کوچولو
10 بهمن 91 1:10
حدس زدم تیرامیسو باشه طرز تهیشو بهم میگی


آره حتما
کامنت میکنم واست...
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
10 بهمن 91 1:19
به به اینجا جشـــــــــن بوده و ما دیر رسیدیم ...
مبارکـــــ باشه شیمــــــا خیلی زیبا بود خیلی زحمت کشـــــــــیده بودی خسته نباشــــــی...
بوووووووووووووووس برای آتیــــــــــــــلا جونی



قربون دوست خوبم
ممنون عزیزم
از روی ماه شیطون بلای من
بووووووووووووووووووووووووووس
مامان بهداد
10 بهمن 91 1:25
سلام مامان شیما.
همیشه به جشن و شادی.
هم دندون در آوردن گل پسری مبارک باشه و هم جشن دندونیش.
ایشالا که با خوردن این آش بقیه دندونهاش راحت و آسون دربیاد.
الهی که همیشه خوش باشید و لبتون خندون.
روی ماه آتیلا جونی رو ببوسید.


فدای تو عزیز دلم
خیلی لطف کردی گلم...
ایشاا... همیشه جشن وشادی به همراه دوست گلی مثل شما...
بهداد منو ببوس
از اون خشگلا...

سیب سرخ کوچولو
10 بهمن 91 2:58
اول یه خسته نباشیییییییییییییییید حسابی به مامان شیمای هنرمند و باسلیقه که کلی زحمت کشیدن.دست گلت درد نکنه مامانی.خیلی قشنگه جشنش مثل خودش دوست داشتنیه.انشاالله مبارکش باشه شیما جونم

فدای تو عزیزم
ایشاا... جشن دندونی سیب کوچولوی دوست داشتنی...
میبوسمتون
مواظب خودت باش...

مامان ایدین
10 بهمن 91 3:53
مبارکش باشه غذا های خوشمزه بخوره باهاش


ممنون عزیز دلم
لطف کردی خانومی...
سپیده از وبلاگ "کودک من"
10 بهمن 91 8:44
سلام خانمی. دوست داشتید قفل رو بردارید تا عکسهاشو بنام خودتون تو البوم بزارم
بابایی آتیلا جون
10 بهمن 91 15:42
آتیلا جون خیلی خوشحالم که روز به روز بزرگ شدنتو میبینم. جشن دندونی با همه ی
طرح ها به پیشنهاد مامانت بود . مثلآ طرح کیک کار شیما جون بود که اول طرح اونو کشید رو کاغذ و بعد دادیم بیرون از رو طرح ماما و البته عین همونو واسمون درست کردن. یا اون یکی کارا مثل تزیین ظروف با عکسهای خوشگل تو همگی از ابتکارات شیما جون خوش ذوق بود. اینا رو گفتم که وقتی بزرگ شدی بدونی که همیشه واسمون عزیزترینی...


ممنون عزیز دلم
آتیلا جونم درسته طرح ها وایدها از من بود ولی زحمت تدارکات همه گردن بابای بود که با صبر و حوصله برای هر چ بهتر شدن جشنت کارها رو انجام داد...
شما دو تا تمام من هستید...
سیب سرخ کوچولو
10 بهمن 91 16:04
سلام عیدشما و آتیلاجونی مبارک شادو سرزنده یاشین همیشههههههه


قربون تو عزیز دلم
همچنین گلم
مامان حسنا
10 بهمن 91 17:44
طرح احوال پرسی از دوستانه شماکه یادی نمیکنی مجبورم خودم بیام
ماماني اميرعلي جون
10 بهمن 91 23:28
مبارك باشه جشن دندوني گل پسري
ماماني دستت درد نكنه خيلي زحمت كشيدي
واقعا با سليقه اي عزيزم
انشاالله هميشه تو جشن و شادي باشين
بوووووووووس براي آتيلا جونم


فدای تو عزیزدلم...
شما لطف داری...
شما هم همین طور خانوم گل...
همیشه کنار شازده و پرنس زندگیتون خوشبخت وشاد زندگی کنید...
مهتاب
10 بهمن 91 23:29
شیما گلم با اجازه لینکت کردم گلم


ممنون دوست گلم
یه دنیا...
بووووووووووووووس...
ماماني اميرعلي جون
10 بهمن 91 23:31
راستي فراموش كردم يه سوال داشتم
اون ليبلهايي كه عكس آتيلا جون بود رو خودت درست كردي يا سفارش داده بودي؟
و همين طور عكسهاي دندون ؟
اگه خودت درست كردي ميشه بگي چطوري؟


تقریبا عزیز دلم
طراحی مال من بود...
عکسها رو داده بودم بیرون مرکز طراحی و چاپ کاتالوگ با همون شکل دندونها واسم چاپ کردن ...
واسه رو نوشابه ها و آب میوه که به صورت نوار بودن باید عمودی میبریدم و بعد با چسب کاغذ چسبوندم
واسه اون یکی ها هم که چند تا عکس رو که میخواستم با پانچ سوراخ کردم و یه روبان سفید ازشون گذروندم و بغل هر آش دندونی زدم فقط زحمت بریدن از رو کاغذ رو دارن
اون شکل دندونی هارم از رو کاغذ میبری (چون آماده نیستن مثلا تو یه کاغذ 15 عدد از اونها چاپ شده خودت باید ببری)به پشت هر کدوم یه خلال دندان میچسبونی و پشت خلالم یه کاغذ دیگه میچسبونی که کنده نشه...
همین...
بووووووووووووووووس

مامان سبحان جون
11 بهمن 91 0:07
مبارک عزیزم به به چه جشن دندونی خوشملی ایشالا دندونهای خوشملش یکی یکی ب راحتی دربیاد


ممنونم عزیزدلم...
از روی ماه سبحان جونه خاله، مامانش دست من که نمیرسه اگه میرسید کلی میخولدمش یه بوس خوشمزه یادت نره...
مامان حسنا
11 بهمن 91 12:43
سلام شیماجون خواهر خوبم خوبی اتیلای عزیزم چطوره ؟دلم یهو تنگید تنگید براتون اومدم پیشتون


فدای تو گلم
ممنون خوبیم عزیزم...
قربون دل مهربونت...
مامان حسنا
11 بهمن 91 13:11
اتیلا هم جیگله منه....
حسنا عروس شماست


وااااااي ماناني...
يعني ممكنه اين افتخار نصيب ما شه!؟
قربون عروس كوشولوي ناز خودم ميشم من...
خوشمل منه...
marjan
11 بهمن 91 13:20
ای جانم!هر روزت جشن و شادی باشه خاله


فداي تو عزيزم...
همچنين مرجان جون گلم...
سیب سرخ کوچولو
11 بهمن 91 13:51
آتیلا جونم قالب نو مبارک عزیز دل خاله


میسی خاله جون خودم...
امیر مهدی و عمی
11 بهمن 91 14:17
سلام
مبارکه باشه عزیزم
خیلی عالی دست مامان شیمای مهربون درد نکنه
دیگه کل پسر هم کباب خور شد
میبوسمت عزیزممممم


ممنون گل قشنگم
دوست خوبم...
بووووووووووووووووووووووس
سپیده از وبلاگ "کودک من"
11 بهمن 91 14:45
سلام. شرمنده دیر شد. ثبت شد. فقط ببینید درسته یا نه. اوامری بود در خدمتم.
مامان حسنا
11 بهمن 91 15:02
باعث افتخاره پسر به این خوشکلی و اقایی از همه مهمتر مادر شوهر به این خوبی

عزیزم اپم بیا یه مطلب نوشتم با تموم وجود تقدیمت میکنم


من همچین عروسی رو رو تخم دوتا چشمام نگه میدارم
بوووووووووووووووووس
اومدم عسیس دلم...
مامان حسنا
11 بهمن 91 16:08
پس اتیلا جون شد داماد من:

ای جونم...
مامان حمید
11 بهمن 91 23:44
شیماجون طراحی ونقاشیت واقعا عالیه.ازهمه بهتر کیکی بود که دقیقا شبیه
اون چیزی بود که نقاشی کردی
خانم چقدر شما هنرمندید.
در ضمن اندازه های اون دسر رو دقیقا نگفته بودی
به جای قهوه میشه نسکافه ریخت ؟
یه کم دقیق تر توضیح میدی.
دوست دارم درست کنم. آخه هر جا یه جور توضیح داده.
تازه من اینو با اعمال شاقه نوشتم خودت که میدونی...
هر کاری میکردم تایپ نمیشد.
آخرش کاری رو که دلم نمیخواست رو باید انجام بدم.
بای کد...


فداي تو عزيزم
لطف داري...
در مورد دسر چشم واسه تعداد پنج نفره دستورش رو واست كامنت ميزارم...
واسه اون مشكل هم خيلي ناراحت شدم...
شايد بهترين كار همين باشه...
چ ميشه كرد!؟
از روي ماه حميد عسل خودم ببوس
بووووووس
مامان رادمان
12 بهمن 91 1:59
سلام عزیزم خیلی زیبا وخوش سلیقه دندون گل پسری هم مبارک خدابراتون نگهشداره.


قربون تو مامانی مهربون...
از روی ماه شازده از طرف خالش
بووووووووووووووس
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
12 بهمن 91 10:51
سلام عزیز دلم ... سلام پســــر خوشگلم ...
ممنون فداتـــ شم ... عمه های امیرعلی عاشــــق گل پســـریتــــ شدن خیلی وب و میبینن ...
میگن آتیلــــا خیلی خوشگله ماشــــاءا...
از طرفـــ من و امیرعلی و عمه فرناز و عمه فرنوش
چند تا ماچ گنــــده از آتیلا جونم بکن ...
البته از طرف من و پسری بیشتـــــر ...


عسیسم...
شما خیلی لطف دارین...
فدای مهربونی هاتون...
مامانی منو شوهرم مرتضی امیر علی جون رو خیلی شبیه اتیلا میکنیم،هر چند که اتیلا به خوشگلی و عسلی امیر جونم نیست، قبونش میشم...
میبوسمتون ...
مامان حسنا
12 بهمن 91 10:53
من پست جدید میخوامممممممم


چشم عزیزم جمعه با یه پست جدید میام...
مامان امیر
12 بهمن 91 11:49
سلام خوبید نگرانتون شدم کجایید چرا اپ نمیشی شیما جون


سلام گلم...
خوبیم عزیزم ممنون دوست مهربونم...

ایشاا... جمعه آپ میکنم...

سمیرا،مامان آریامهر
12 بهمن 91 13:42
آتیلا جونم تبریک میگم خاله
مامان شیمااااااااا مواظب مرواریدای خوشکلش باشی هااااااااااا
آریامهر من هنوز بی دندونه


سلام عسیسم...
برگشتین...؟
مامانی نگران نباش تا 13 ماهگی نرماله...
قبون بی دندون خودم میشم من...
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
12 بهمن 91 15:33
فداتــــ بشم من ...
اتفاقا من و عمه هام مثل تو و آقای پدر فکر میکنیم البته میدونم که شکسته نفسی میکنید
آخه اون چشــــم های نااااااااااز فقط مخصوص آتیلا ی عزیزمه ...
براش اسپند دود کن گلـــــم ...
امیدوارم آتیلا و امیرعلی دوستهای خوبی برای هم باشـــــــــن ...
راستی ی سوال شما تهران زندگی میکنید دیگه ؟؟؟؟؟؟
کدوم منطقه ؟؟؟


فدای تو عزیزم
الان میام پیشت گلم...
تلگراف هاتو ببین...

آیدا(مامان الینا)
13 بهمن 91 3:48
شیما جون خسته نباشی خیلی زحمت کشیدی همه چیز عالی شده
ایشالا همیشه شاد باشین



ممنون مامان مهربون كم پيدا...
خيلي خوشحال شدم اومدي پيشمون...
از روي ماه الينا جونم ميبوسم...
مامان حسنا
13 بهمن 91 11:08
پس کو پست جدید


گلم مهمون دارم ...
ولي حتما امروز ميزارم...
قربونت بشم، خيلي ماهي...
مامان حسنا
13 بهمن 91 13:58
برای شیما جونو اتیلا جونم*:
مامان محمد معین
13 بهمن 91 14:23
عزیزم وبلاگ قشنگی دارین گل پسریتون هم ناز و خوشگله انشالا همیشه سالم وسلامت باشه
جشن دوندونیش هم مبارک باشه
به ما هم سر بزنین خوشحال میشیم


ممنون مامانی مهربون...
بله حتما میام پیشتون...
بوس...
بابا و مامان ارشیا
13 بهمن 91 14:31
امشب جشن تولد وبلاگی بصورت آنلاین برای پسر گلمون ارشیا راه انداختیم ازتون دعوت می کنیم اگه فرصت داشتید تو این جشن همراهمون باشید . جشن از ساعت 8 و 45 دقیقه شروع و تا ساعت 10 ادامه داره . تشریف بیارید خوشحالمون کنید .
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
13 بهمن 91 16:19
¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶ ____________¶¶ _____________¶ ____________¶ ___________¶ __________¶ ________¶__¶¶¶_________¶¶¶ ________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶ ______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶ _____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶ _____¶___¶_________________¶ ______¶___¶_______________¶ ______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶ _____¶___¶_¶____¶___¶___¶ ______¶______¶___¶¶¶___¶ _______¶______¶¶_____¶¶ ________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶ _________¶______________¶ ___________¶¶¶¶___________¶ _____________¶________¶____¶ _______¶¶¶___¶_________¶____¶ ______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶ ______¶______¶_______¶____¶_¶ ______¶______¶______¶_____¶¶ ______¶_______¶_____¶_____¶ ______¶_______¶¶¶¶¶¶_____ قـــــــــربونتـــ برم ببوس جیگــــــر خاله رو ... ممنون شــــیما ی عــــــزیزم ...
نی نی باربد
16 بهمن 91 23:47
مبارکه عزیزم .چه مامان با سلیقه ای. دست مامان وبابا درد نکنه انشااله همیشه شاد باشین


سلام عزيزم
ممنون از دعاي قشنگت خانومي...
همچنين...
از روي ماه باربد جونم بووووووس...
هیراد و عمه لیلاش
20 بهمن 91 19:37
عزیزم با کمی تاخیر مبارکه
مامانی با سلیقه خسته نباشید
انشاالله دندون صد سالگیش گلم


ممنون عزيز دلم...
خوشحالم كردي اومدي پيشمون...
از روي ماه هيراد عزيزم ميبوسم...
صفورا مامان آوا
5 اسفند 91 12:01
به به همه چیز عااااااااااالی بود دست مامان با سلیقه درد نکنه


سلام خانومي...
ممنون عزيز دلم...
لطف داريد...
عموی محیط بان
15 اسفند 91 9:33
شعرمثل درخت است فعلن بگذارید درخت ها شعر شوند آنوقت مرا قطع کنید شعر مثل درخت است میدانم روزی آنقدر بزرگ می شوند شعرهایم تا من را از آن بیاویزند … روز درختکاری مبارک
مامان امیر محمد (وروجکــــ مامانیــ)
25 اسفند 91 13:15
مامانی من خیلی وقت بود لینکت کرده بودم ولی فکر نکنم برات کامنت گذاشته باشم
راستی گلم عکسای جشن دندونی نشون نمیده من میخوام ببینم
گلم اگه وقت کردی درستش کردی خبرم کن بیام ببینم


سلام خانومی...
ممنون از این همه محبتت عزیزم...
ب روی چشم حتما...
مامان امیر محمد (وروجکــــ مامانیــ)
25 اسفند 91 21:37
وایــــــــــــــــــــــــ چه جشن قشنگیـــــــــــــــ
مبارکت باشه خاله
مامانی حسابی زحمت کیشیده خسته نباشی البته با تاخیر
مامانی خصوصیتو چک کن


ممنون خانومی...
چشم عزیزم...