آتیلا جانآتیلا جان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

ღ آتیلا جون ... ღ

نوشتن این وبلاگ از اولین نشانه های وجودت در دنیایمان آغاز شد

مسابقه ی وبلاگی...

1392/3/11 12:04
1,597 بازدید
اشتراک گذاری

سلام:

این ی مسابقه ی وبلاگیه...

مثه همون دفتر عقاید قدیماااا...

و

بنده از طرف

زینب جون مامان پسرک شیطون _ویتامین خودم

مامان مهربون زیباترین دختران بهشتی...

و مامان گل یاسمن و محمد پارسا ی عزیزم...

دعوت به این مسابقه شدم...

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


1_بزرگ ترين ترست تو زندگيت چيه؟

تنهایی... 

2_اگه 24 ساعت نامرئي بشي چيكار ميكني؟

خیلی چیزها هست که باید بدونم...!؟

3_اگه غول چراغ جادو توانايي برآورده كردن

5 الي 12 حرف رو داشته باشه ازش چی میخوای؟

سایه ی خدا...

4_از ميان اسب و پلنگ و عقاب كدومو دوست داري؟

اسب...smiley

5_كارتون مورد علاقه كودكيت چيه؟

جودی و بابا لنگ دراز...

""متن نامه ی جودی به بابا لنگ دراز...""

_بابا لنگ دراز عزیزم...

_تمام دلخوشی دنیای من این است که ندانی و دوستت بدارم...

_وقتی میفهمی و میرانی ام،چیزی درون دلم فرو می ریزد...

_چیزی شبیه غرور...!

_بابا لنگ دراز عزیزم لطفا گاهی خودت را به نفهمیدن بزن و بگذار دوستت بدارم...

_بعد از تو هیچ کس الفبای روح و خطوط قلبم را نخواهد خواند...

_نمیگذارم...

_نمی خواهم...

_بابا لنگ دراز من همین که هستی دوستت دارم...

_حتی سایه ات را که هیچ وقت به او نمیرسم...!niniweblog.com

6_در پختن كدوم غذا مهارت نداري؟

چون متن سوال به یک نوع غذا اشاره داره...!؟

کوفته های مامانم...

7_اولين واكنشت موقع اعصبانيت چيه؟

شمارش معکوس...

8_با مرغ ؛ دريا ؛ اورانيوم و خسته يه جمله بساز؟

عاشقی یعنی مرغ باشی واسه عشقت دل بزنی به دریای اورانیوم زیر پات و

خسته نشی تا وقتی که بمیری...

9_2 بيت شعر كه خيلي دوست داري؟

 من مسلمانم .

قبله ام يك گل سرخ .

 جانمازم چشمه ، مهرم نور .

دشت سجاده من .

من وضو با تپش پنجره ها مي گيرم

در نمازم جريان دارد ماه ، جريان دارد طيف .

سنگ از پشت نمازم پيداست :

 همه ذرات نمازم متبلور شده است .

من نمازم را وقتي مي خوانم كه اذانش را باد ،

گفته باشد سر گلدسته سرو من نمازم را ،

 پي (( تكبيرة الاحرام )) علف مي خوانم

 پي (( قد قامت )) موج .

كعبه ام بر لب آب كعبه ام زير اقاقي هاست .

كعبه ام مثل نسيم ،

مي رود باغ به باغ ،

مي رود شهربه شهر

(( حجر الاسود )) من روشني باغچه است...

"تو ده ما به اینا میگن دو بیتی..."یول

10_اگه بخواي با تونل زمان يه روز زندگيت در گذشته و آينده سفر كني كجا میری؟

گذشته: دوران کودکی...

آن زمان ها که پدر تنها قهرمانم بود...

عشق تنها در اغوش مادرم خلاصه می شد...

بالا ترین نقطه ی جهان شونه های پدرم بود...

بدترین دشمنام خواهرای خودم بودن...

تنها دردم ،زانوهای زخمیم بود...

و تنها چیزی که می شکست اسباب بازی هام بود...

.

.

آینده:همون جایی که وقتی نگاهم رو به راه پشت سرم میچرخونم

خدا رو شکر میکنم...  خیال باطل

11_ چه رنگي هستي؟

 رنگین کمونی...

12_اگه بخواي از ايران بري كدوم كشورو انتخاب ميكني؟

ک ا ن ا د ا... 

13_بهترين sms inbox چيه؟

از طرف همسرم...

 secret...

14_اگه قرار باشه 3 نفر از عزيزانت رو  دعوت كني چه كساني هستند؟

مادرم_خواهرم_ پدرم

15_اگه قرار بود يه كلمه رو از لغت نامه زندگيت حذف كني چيه؟

 کاشکی...

16_اگه كسي رو بخواي ملاقات كني اون کس کیه؟


خداFlower

17_ اگه بخواي ی اسم ديگه براي وبلاگت اتنخاب كني؟

پستونک آبی...Baby Girl؟

18_خصوصيات اخلاقيت؟

ی زن شهریوری...

19_كاشكي ؟؟؟

کاشکی دنیا بشه همون دنیایی که تو کاشکی هامون جا گرفته... 


"قانون این مسابقه به این شکل هست که:

 بنده هم باید سه نفر از دوستان عزیزم رو دعوت به این مسابقه کنم....

 البته...

"" قانون...!!؟ ""

دوستان همه دعوتین ...."

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (56)

ماماني اميرعلي جون
11 خرداد 92 15:25
واااااااااااااي اين عكس جديد آتيلا جون منو كشت به خدا خيلي خوردنيه

صدقه يادت نره ماماني
بووووووووووووووووس


سلام خانومی...
ممنون عزیز دلم...
بس که گلی...
فدای مهربونیهات...
بووووووووووووووس...
مامان فتانه
11 خرداد 92 15:29
چه مسابقه جالبی ....چه کوچولوی نازی دارین


بله همین طوره...
ممنونم عزیز دلم...
شما لطف داری خانوم...
مامان حمید کوچولو
11 خرداد 92 15:59
سلام مامان شیما



مشتاق دیدار هرچند ...



خوش گذشت

بلد نیستی دیگه باید اول ................... بد اون اژدها کوچولورو دعوت میکردی

جواب سوالایی رو که داده بودی جالب بود ...............................


ببوس اژدهای خودمو یه عالمه

دلم نتگیده بود


سلام خانومي...
بله حق با شماست...
حالا مال ما با اعمال شاقه ست...
مرسي عزيزم...
بله خوب بود...
البته خالا بازم تا پنج شش روز ديگه درگيريم...
ممنون عزيزم....
بوووووووووووس واسه حميد موشولو و مامان مهربون...
مامان شایان
11 خرداد 92 17:24
سلام شیما جون خوبی؟
به به چه مسابقه ی جالیی
جواب سوالاتتم خیلی جالب تر بود
از روی ماه اتیلا جونم بوسسس


سلام عزيزم...
بله همين طوره...
ممنونم عزيزم...
ميسي خالش..
بوووووووووووووووس...
مامان حسنـــــــــا
11 خرداد 92 17:31
سلام شیماجون
منم به این بازی دعوت شدم ولی گفتم مزاحمت نشم ........... ببین من چقدر خوبم
من و تو کلا ریتم بازی رو بهم ریختیم
باید 3تا رو دعوت کنیم من 4 تا دعوت کردم و با شوهرم سوالا رو جواب دادم یکی من یکی شوشو


آخي...
نازي...
مرسي عزيز دلم...
معلومه كه شما خوبي...
خيييليييييييي...
كار خوبي كرديم...
هههههههه...
از روي ماه عسلم بوووووووووووس...
ستایش*مامان محمود
11 خرداد 92 23:18
سلام گلی
شماهم؟؟؟؟؟چندروز به هروبلاگی میرم میبینم مسابقن
تودلم گفتم شیما حالاگرفتار وآپ نشده تا اینکه دیدم
شماهم
جوابات خیلی جالب بود
قانون جدیدم خوب اومدیا تبصره زدی


سلام خانومی...
بله خودمم تعجب کردم...
ولی دیگه به احترام دوستان باید اپ میکردم...
ممنون عزیز دلم...
بله تبصره...
همیشه لذت بخشه...
بوووووووووووووووووووس...
امیر مهدی و عمی
12 خرداد 92 0:51
سلام مامانی خوبید؟
چکار جالبی برا قانون انجام دادی


سلام خانومی...
ممنون خوبیم الحمداالله...
قانون ها واسه شکستن وضع شدن دیگه نه...!؟
بهاره مامان ونداد
12 خرداد 92 1:09
همه جوابات ماه مثل خودت مخصوصا شعرت که منم عاشقشم




فداي مهربونيهات عزيزم...

بله سهراب سپهري عزيز كه واقعا....

خدا بيامرزه...
ما كه دوسش داريم...
مامان ایمان
13 خرداد 92 0:19
چه جالییییییییب خواهر
آتیلا جونو ببوسسسسس


ممنون عزيزم...
شما هم روي ماه شازده رو از طرف ما ي ماچ آبدارش كن...
مامان یاسمن و محمد پارسا
13 خرداد 92 17:21
اپم عزیزم
SaYa
13 خرداد 92 23:47
سلام عزیزم خوبی؟جوابای تو واقعا تنوع داشتا
آتیلا جون خوبه ه ه ه؟


سلام خانومي...
خدارو شكر همه خوبيم...
ممنون عزيزم...
بله.............؛)؛)؛)
مامان ایدین
14 خرداد 92 10:18
شلام چه مسابقه با حالی
خانومی دامون برات یه ذره شده ولی تو به فکر می نیستی
اتیلا جونم خوبه
از طرف من ببوسش


سلام خانومي...
بخدا ما بيشتر...
كلي شرمندتونم...
الان مزاحمتون ميشم...
ياالله...
مامان رادین
14 خرداد 92 10:50

سلام خاله جون
خوبی
آتیلا جون خوبه؟
جالی نمی پرسید ازمون؟
بهمون سر نمیزنید حداقل یکم از عکسهای تازگیهای پسری بزارید برامون
دلمون تنگ شده براش

سلام عزيز دلم
فداي مهربونيهات بشم من...
ي دنيا شرمندم...
بخدا گرفتارم و بزارين پاي...
اوندم پيشتون...
بووووووووووووووووس...
زهره
15 خرداد 92 2:05
خانومی ببین همه چقدر دوستت دار ن که از نبودت ناراحتن
از بس خانومی و دوست داشتنی
و اتیلا جونم هم خیلی شیرینه
منم گاهی از نت بی حوصله میشم ولی بخاطر ثبت خاطرات ایدینی میام


فداي تو دوست خوبم...
خانومي از خودتونه عزيز دلم...
لطف داري خانومي...
فداي مهربونيهاتم...
منم سعي ميكنم برگردم ،چشم...
دوستون دارم...
بووووووووووووووس...
یهاره مامان ونداد گلی
16 خرداد 92 16:16
کجایییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
یبادیگه


بروي چشم...
شرمندم...
مامان سارا
16 خرداد 92 18:54
خواند زبان دلم ثنای محمد(ص) ماند خرد خیره در لقای محمد(ص) دیده دل، جام جم به هیچ شمارد سرمه کند گر زخاک پای محمد(ص) عید مبعث بر شما و خانواده محترمتان مبارک
SaYa
17 خرداد 92 14:15
مگر می شود مهربانی را ثبت کرد،یا محبت را توضیح داد؟
مگر می شود عاطفه را رسم کرد؟....مگر می شود خدا را نوشت؟!!!!
اما ما در این خانه های مجازی محبت را بدون چشم داشت به یکدیگر تقدیم میکنیم و بدون کلامی بدگویی با یکدیگر زندگیمان را قسمت میکنیم
و اینجاست که ما مهربانی را ثبت میکنیم
دوست خوبم روز دوست مجازی به تو عزیزم تبریک میگم...
شاد باشی


ممنون عزيز دلم...
نميدونستم...
روز شما هم مبارك...
بووووووووووووووس...
لحظه های من و تو
17 خرداد 92 19:16
لطفا خصوصی بخونید
مامان عسل
17 خرداد 92 20:19
عزیز دلم جوابات جالب بود خدایییییییییییییییییییی


ميسي خانومي...
ممنون از حضورت...
ي بوي عسل از روي ماه عسل بانو...
مامان یاسمن و محمد پارسا
18 خرداد 92 3:41
خصوصی عزیزم
SaYa
18 خرداد 92 22:20
تـنهــــا چیزی که خرجــــی ندارد

جـــاری شدن در ذهــــن دیــــگران است....

پس آنگونه جاری شــــوید

که خنــده بر لبانشـــان نـــــــقش بــــبندد ...

نه نـــــــفرت در دلشـــــــان

برای تو دوست گلم که جاری شدنت در ذهنم همیشه با لبخنده


سلام عزيز دلم...
مي دوني،حسابي شرمندم ميكني...
ميدونم با اين كه نميام پيشت ،هميشه ب يادم هستي و با حضورت دنيا دنيا خوشحالم ميكني...
عزيزم ببخش و بزار پاي سر شلوغم...
دوست دارم...
بوووووووووووووس...
مرجان مامان آران
19 خرداد 92 0:23
عكس پست ثابتت خيلي عسلههههههههه
چقدرم بامزه جواب دادي
اخرش چي نوشتي معلوم نيست چيني نوشتي يا وبلاگت خراب شده يا من خنگم


سلام مرجان جونم...
پست ثابت كه از محبتته خانومي...
بامزگي هم از خودتونه...
آخرشم كه چي بگم والله...
لابد وقتي شما اومدي اونجوري شده...
نوشتم همه دعوتن...
همين...
بووووووووووووس...
بهاره مامان ونداد
19 خرداد 92 1:25
فقط خواستم بگم به يادتم

دوستون دارم...
بوووووووووووس...
بهاره مامان ونداد
19 خرداد 92 2:01
دوست جون بسی ما رو شرمنده فرمودید با این متنی که توی وبمون به جا گذاشتی بابا دلمون تنگید یه عکسی چیزی بیا دیگه خسته شدم این قدر اومدم نبودی
اتیلا جون رو ببوسسسسسسس خیلی
منتظریییم یادت نره


سلام عزيز دلم...
دشمنت شرمنده خانومي
اين چه حرفيه...
من شرمندم كه ....
چشم بهاره جونم همين يكي دو روزه خدا قوت بده عزمم رو جمع ميكنم
يا علي يه پست ميزارم ايشاالله...
از روي ماه لپ تپلي بوووووووووس...


پگاه مامان آرتین
19 خرداد 92 11:44
شیما جون پسری خوبه ببوس روی ماهشو.کم پیدایی.به ماهم سربزن مهربون


سلام عزيز دلم...
شرمنده...
حمد همه خوبيم...
مزاحمتون ميشم...
بروي چشم...
پگاه مامان آرتین
19 خرداد 92 11:46
راستی آدرسمونو داری


http://artinjan90.niniweblog.com



ممنون عزيز...
اومدم...
مامان علی خوشتیپ
19 خرداد 92 12:33
خیلی خوشگل جواب دادی
از جواب سئوال 19 و 10 خیلیییییی خوشم اومد
بوس برای آتیلا جون و مامان گلش


سلام عزيز دلم...
ممنون خانومي...
بوووووووووووس واسه هر دوي شما مامان و شازده...
مامان حمید کوچولو
19 خرداد 92 16:25
یعنی اون عکس پست ثابتت منو کشته وحشتناک با اون ژیله خوشگلت .مامانت اینارو از کجا میخره تن تو میکنه
با اون تلات (کلاه)
دلم میخواد فشارت بدم فندق

دلم تنگیده مامانی هنوز اندر خم یک کوچه ای تموم نشد...؟


سلام عزيز دلم...
آخي....
ميسي خالش...
البته اينقدر ها هم كه شما ميگي نيست ها....
هست...!؟
بس كه با محبتي...
فداي مهربونيهات...
چرا تموم شد خدا رو شكر...
ايشاا... فردا پس فردا با پست جديد از فسقلي خان در خدمتتونيم...
بووووووووووووووس از روي ماه هويج كوچولو...
فداي خندهاي شيرين...
لحظه های من و تو
19 خرداد 92 19:07
عزیزم ممنون که اومدی . همیشه منتظر حضور گرمت هستم


خواهش میکنم عزیزم...
منتظر من نباش...
خب؟
ولی میام...
SaYa
20 خرداد 92 15:43
من هر روز و هر لحظه نگرانت می شوم که چه می کنی !؟

پنجره ی اتاقم را باز می کنم و فریاد می زنم

تنهاییت برای من ...

غصه هایت برای من ...

همه بغضها و اشكهایت برای من ..

بخند برایم بخند

آنقدر بلند

تا من هم بشنوم صدای خنده هایت را...

صدای همیشه خوب بودنت را
شاد باشی دوست عزیزم


خدا رو شکر...
همیشه بیا...
برام بنویس...
دوس دارم...
مرسی...
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
21 خرداد 92 2:21
عزیزکم کجائیــــــــــــــــــــــــــــــــد؟؟؟



همین جا اینجا...
همین پشت...
قایم شدم...
میترسم...
خیلی...
اما میام...
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 خرداد 92 8:25
مامانی دلمون براتون تنگ شده


ما بیشتر...
اومدم...
مامان علی خوشتیپ
21 خرداد 92 14:57
آپم
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 خرداد 92 16:26
اپم عزیزم
مامان آرسام
21 خرداد 92 16:33
سلام.خوشحال میشم لینکتون کنم


سلام عزیزم...
ممنون خانومی...
مرسی مارم خوشحال میکنید...
میام پیشتون...
ستایش*مامان محمود
22 خرداد 92 12:59
خاله جونی کجایید حسابی دلمون تنگیذه


سلام عزیزم...
اینجام همین جا...
چشم میام...
شرمنده میام...
SaYa
23 خرداد 92 20:17
سلام عزیزم خوبی؟کجایی؟بیا و از این شیطونک بنویس
دلم برات حسابی تنگ شده بود عزیززززززم


سلام عزيزم...
خوبم...
جاي نيستم،همين جام...
ولي...
چشم مينويسم...
ببخشيد ...
مرسي كه مياي...
مرسي...
ماماني اميرعلي جون
24 خرداد 92 12:15
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$______$$$$$_______$$$$$______$$
$$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$
$$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$
$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$
$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$
$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$
$$________$$$$$$$$$$$$$________$$
$$__________$$$$$$$$$__________$$
$$___________$$$$$$$___________$$
$$____________$$$$$____________$$
$$_____________$$$_____________$$
$$______________$______________$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$


چ قشنگ
ساده
سالم
خوب
مهربون
ممنون...
SaYa
25 خرداد 92 10:42
عزیزم خصوصی
مامان یاسمن و محمد پارسا
25 خرداد 92 11:09
اپم عزیزم
...
25 خرداد 92 11:19
خصوصی
مامان امیر محمد(وروجـکـ مامانــــــی)
27 خرداد 92 11:08
سلام شیما جون خوبی اتیلا حون خوبه گلم تورا خداالتماست میکنم تورا خدا کمکم کن دارم داغون میشم همینجوری پیش برم میدونم میرم تیمارستان کمــــــــــــــــــــــکــــــــــــــــم کن
ارغوان
27 خرداد 92 12:43



ممنون از حضور پر مهرت عزيزم...
ممنون...
ستایش*مامان محمود
27 خرداد 92 19:16
کم پیدایی خاله جونم


شرمندم...
اومدم...
بهاره مامان ونداد
28 خرداد 92 2:06
شیما جون بابا دلمون برای اتیلا تنگ شده پس چرا اپ نمیکنی ؟ نکنه اتفاقی افتاده الان از دستت سرم رو میکوبونم به دیوار این قدر تنبل نباش


بخدا شرمندم...
ببخشيدم...
واقعا بهاره جون نميدونم اين تنبلي از كجا اومدم سراغم...
فقط اين عكسها رو آپلود ميكردم!!!!
سختم مياد...
فردا كه نه،ايشا... پس فردا...
دوستون دارم...
بوووووووووووس...
مامان امیر محمد(وروجـکـ مامانــــــی)
28 خرداد 92 11:52
ممنون شیما جون بابت کامنتت عزیم خیلی سخته نمیدونم باید چکار کنم.... من بعداز عروسیم رفتم شهر غربت 5سال از خانوادم دور بودم تااینکه شوهرم تونستانتقالی بگیره ترای اراک خیلی ذوق داشتم بعد که امیرمحمدبدنیا اومد بهم میگفت کی میشه راه بره دنبال من گریه کنه بگه اقا جون من بستنی میخوام بعدببرمش بیرون براش بستنی بخرم.... ولی......... حتی نموند تا ببینه وقتی به امیرمحمد میگم اقاجون کو باانگشتش عکس رو دیوارو نشون میده عشقم اینورو که میبینم اتیش میگرم........
لحظه های من و تو
28 خرداد 92 18:57
سلام عزیزم. بدو بیا آپیدم
مامان بهداد
29 خرداد 92 1:15
سلام مامانی.
آتیلا خوشگله خوبه؟ خودتون خوبید؟ شرمنده کردید و چند بار توی ماه قبل بهمون سر زدید. اما من یه سه هفته ای خونه نبودم و مادر همسرم عمل جراحی داشتند و مشغول ایشون بودیم. و اصلا فرصت نکردم که به نت سر بزنم. مرسی که ما رو از یاد نبردید و جویای حالمون بودید.
امیدوارم که همیشه سلامت و شاد و خوشحال باشید . آتیلا قند عسل رو هم کلی ببوسیدش.


سلام عزيزم..،
خواهس ميكنم...
ايشاا... هر چ زودتر حالش بهتر بشه...
ممنون از حضورت عزيزم...
مامان امیر محمد(وروجـکـ مامانــــــی)
29 خرداد 92 12:59
وااااااااااااااای شیما جون حرفات خیــــــلی قشنگه.....
نمیتونم بگم چند بار خوندم 10بار 20 برا یا بیشتر....
ولی الان که بهش فکر میکنم میبینم راست میگی.......
من با این کار دارم به خودم شوهرم بچم وخانوادم ظلم میکنم.....
عزیـــــز دلم بازم میگم کامنتت خیلی روم تاثسر گذاشته ......
منم قول میدم از این به بعد نه خودمو عذاب بدم نه اطرافیانمو
عزیزدلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم دوست دارم دنــــــــــــــــــــــــیــــــــــــا دنـــــــــــــیـــــــــــا




خیلی خوشحالم کردی،خیلی...
برات آرزوی بهترین ها رو دارم...
دوستون دارم...
به امید روزهای زیباتر و خوشبختی های بزرگ تر...
مامان امیر محمد(وروجـکـ مامانــــــی)
29 خرداد 92 13:22
مامانی من اپم
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 خرداد 92 8:51
عزیزم چرا دیگه اپ نمی کنید دلمون براتون تنگ شده از اتیلای خوشگلم بگید از خودتون منتظریم مامانی زود باش


چشم مامانی...
ببخشید...
تنبل شدیم...
مامان دوقلوها(حسین_حسام)
30 خرداد 92 14:28
سلام شیما جونم خوبی عزیز دلــــم
این عشخخخخخ من اتیلا جون چیکار میکنه خوبه
قربونش برم کلی دلم براش تنگ شده
مسابقه هم خیلی قشنگ نوشته بودی دستت درد نکنه
دوستون دارم و میبوسمتون


سلام عزی دلم...
ممنون خاله جونش...
خوبه...
ما هم دوستون داریم...
زیییییییاد...
بوووووووووووووووووووووووس...
لیدا
30 خرداد 92 21:46
سلام خیلی جالب بود میشهههههههه منم دعوت کنید به مسابقه دفعه دیگه مامان جون شیما راستی شیما جون منم عاشق جودی بودم وهستم و همینطور شهریوری.... پسر نانازتو ببوس


سلام عزیزم...
ممنون خانومی...
بله چرا که نه...
ایشاا...
جدا...
چ عالی...
مرسی خانومی...
شمام از روی ماه پسرهای گلت ببوس عزیزم...
بووووووووووووووووووووووووووس...
SaYa
31 خرداد 92 17:33
خصوصی
زهرامامانه ایلیا جون
9 تیر 92 0:11
منم شهریوری ام


درود...
زهرا
27 مرداد 92 12:33
سلاممممممممممم عزیزم وبلاگت عین خودت خوبه نازییییی چشماشو عشلممممممممممم خدا حفظت کنه باییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


قربونت بشم مهربونم...
مرسی خاله زهرا جونی...